Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طی روزهای گذشته اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی ایران در رسانه ها منتشر شد. پس از جدایی این مهاجم در تابستان از تیم زووله، قوچان نژاد تیم جدیدش را انتخاب نکرد و همین مسئله باعث گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه او کفش هایش را به دار آویخته، در فضای مجازی مطرح شد

با این حال، گوچی با انتشار ویدیویی از خودش در برنامه سلام صبح بخیر سه سیما ، خداحافظی از فوتبال را تکذیب کرد و مدعی شد تا زمانیکه حضور در یک تیم لیگ برتری ایران را تجربه نکرد، از فوتبال خداحافظی  نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قوچان نژاد در این ویدیو و در ابتدای صحبت هایش گفت:

در هفته های اخیر و در فضای مجازی و روزنامه ها اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی من از فوتبال منتشر شد. خود من شخصا هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام و همیشه اختیار این مسئله دست خودم است که فوتبال را کنار بگذارم یا خیر. من هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام.

او ادامه داد:

در چند ماه اخیر پیشنهادات زیادی از اروپا و خارج از اروپا داشتم که خودم آنها را قبول نکردم. یکی از دلایل آن این است که فکر می کنم اکنون زمان آن رسیده است که تمرکزم را روی کارها و مسائل دیگری بگذارم که دوست دارم آنها را انجام بدهم. به همین دلیل پیشنهاداتم را قبول نکردم.

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت:

یکی از دلایلی که با فوتبال خداحافظی نکرده ام این است که قصد دارم در آینده نزدیک در ایران و تیم های ایرانی بازی کنم. حالا می خواهد این اتفاق دو هفته یا دو سال دیگر رخ دهد و به مدت چند دقیقه یا یک فصل یا اصلا به صورت افتخاری بازی کنم. من خیلی دوست دارم در لیگ ایران هم بازی کنم و به همین دلیل من هیچ وقت به صورت رسمی با فوتبال خداحافظی نکرده ام و تا به این هدفم نرسم، فوتبال را کنار نمی گذارم.

به‌نظر می ‌رسد اگر گوچی در موضوع بازی کردن افتخاری جدی باشد از همین حالا مشتریان مهمی از تیمهای لیگ برتری ایران داشته باشد.

بدین ترتیب باید منتظر ماند و دید با توجه به این که بارها مذاکراتی بین رضا قوچان نژاد با پرسپولیس و تراکتور انجام شده است ، مقصد نهایی قوچان نژاد در لیگ برتر ایران کدام تیم است.

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: رضا قوچان نژاد تیم ملی لیگ برتر تیم ملی رضا قوچان نژاد لیگ برتر قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟

آفتاب‌‌نیوز :

حضور یحیی گل محمدی در تیم تراکتور را باید قطعی بدانیم به این خاطر که پیش از یحیی گل محمدی باشگاه تراکتور با حمید مطهری قرارداد امضا کرد. پیش از این عسگری آنالیزور تیم پرسپولیس هم با باشگاه تراکتور قرارداد امضا کرده بود.

سعید مظفری زاده یکی از مدیران تیم تراکتور در مورد حضور یحیی گل محمدی در اردوی تیم تراکتور گفت: «یحیی گل‌محمدی گزینه نهایی است و ایشان همان‌طور که در مصاحبه خود گفتند در حال حل مشکلات شخصی هستند و پس از آن قراردادشان را امضا خواهند کرد.»

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که شاید حل مشکلت شخصی او چند روزی زمان ببرد و به همین بهانه شاید این مربی به بازی با استقلال نرسد. در این صورت او بعد از این بازی در اردوی سرخ‌های تبریز حاضر می‌شود.

مصاف تراکتور – استقلال چهارشنبه هفته بعد در تبریز برگزار می‌شود. پرسپولیسی‌ها امیدوار هستند یحیی با تراکتور استقلال را متوقف کند یا شکست بدهد و آنوقت پرسپولیس با عبور از سد سپاهان به صدر جدول برگردد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پرسپولیس سوگلی آقایان است؛ استقلال کمر خم نمی‌کند!
  • دعوت همشهری از هواداران تراکتور در تهران
  • عکس| تصویر رضا قوچان نژاد در کنار پسرش