Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تأکید بر اینکه ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در حال حاضر با کمبود اتوبوس و عدم تأمین اتوبوس‌های مورد نیاز برای خدمات‌رسانی هرچه بهتر و بیشتر به شهروندان مواجه است، افزود: تا سال ۸۹، دولت از طریق وزارت کشور، به تحویل اتوبوس به تهران و سایر شهرها و کلان‌شهرهای کشور بر اساس سهم تعیین‌شده اقدام می‌کرد اما از سال ۸۹ تا امروز، دولت سهمیه‌ای به تهران تحویل نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه ۱۰ سال از حمایت دولت برای تأمین ناوگان مورد نیاز تهران محروم بوده‌ایم، اظهار کرد: البته اخیرا و برای اولین بار توانستیم از ظرفیت‌های محدودی که برای تأمین ناوگان در بودجه دولت در قالب اوراق مشارکت پیش‌بینی شده بود، استفاده کنیم که البته رقم آن با توجه به میزان بالای کمبود اتوبوس بسیار ناچیز است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران اعلام کرد: دولت کمک‌های خود به ناوگان حمل و نقل عمومی را با حمایت‌های حداقلی شروع کرده و امیدواریم این کمک‌ها روز به روز بیشتر شود و شاهد توجه ویژه دولت به این مقوله باشیم.

وی ادامه داد: امسال انعقاد قرارداد خرید ۱۷۵ دستگاه اتوبوس را داشتیم که ۱۱۰ دستگاه آن ماه گذشته وارد ناوگان شد و ۶۵ دستگاه باقی‌مانده نیز به زودی وارد ناوگان می‌شود، ضمن اینکه مکلفیم حداقل یک قرارداد دیگر نیز به منظور خرید ۱۰۰ دستگاه اتوبوس منعقد کنیم.

کد خبر 642214 برچسب‌ها شهردارى تهران اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه حمل و نقل شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شهردارى تهران اتوبوس شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه حمل و نقل شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد گفت: محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

محسن شریعتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان رضوی اظهار کرد: با توجه به برگزاری آزمون سراسری طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه مورخ ششم و هفتم اردیبهشت ماه، طی برنامه‌ریزی‌های انجام شده، محل‌های برگزاری کنکور شناسایی شده و خطوط عبوری از آن‌ها برای دسترسی بهتر داوطلبان آزمون تقویت می‌شود.

وی افزود: بر همین اساس داوطلبان شرکت کننده در آزمون سراسری با برنامه‌ریزی مناسب می‌توانند برای حضور در محل برگزاری آزمون یا در بازگشت از خدمات ناوگان اتوبوسرانی استفاده کنند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور کاهش ترافیک در معابر منتهی به محل‌های آزمون، از داوطلبان تقاضا می‌گردد از ناوگان حمل و نقل عمومی برای شرکت در آزمون استفاده کنند.

کد خبر 747687

دیگر خبرها

  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • تقویت خطوط اتوبوس عبوری از محل‌های برگزاری آزمون سراسری در مشهد
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون شهری ویژه اربعین
  • فرصت استثنایی برای واردات ناوگان اتوبوس برون‌شهری ویژه اربعین 
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • تغییر بخشی از مسیر‌های اتوبوس شهری پایانه دولت‌آباد
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند