Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر در جشن روز پرستار در شهر برازجان بیان کرد: حماسه آفرینی در مقابله با کرونا باعث غرور و نشانه فداکاری پرستاران است و می‌توان گفت شاه بیت ایثار این قشر زحمتکش و کم ادعا در ایام بحران کرونا متبلور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: به نیکویی، سالروز میلاد خجسته حضرت زینب(س) بانوی صبر و ایثار و بصیرت به عنوان روز پرستار، نام‌گذاری شده است و جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگو پذیری از سیره رفتاری این بانوی مکرم در خدمت رسانی به مردم بکوشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر ادامه داد: خداوند را شاکریم که با تلاش شبانه روزی کادر درمان، بسیج مردمی و همه کسانی که صادقانه و عاشقانه پای کار آمدند و همچنین آگاهی مردم، کرونا تا حدودی مهار شده است.

کشمیری گفت: در این روزهای کم‌خطر نباید سهل انگاری کنیم زیرا تا مهار قطعی این بیماری، خطر همچنان باقی است و باید دستور العمل‌های بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید

پویش «سپاس پرستار» در بوشهر برگزار می‌شود

او بیان کرد: شهرستان دشتستان به‌علت گستردگی زیاد، بیماران بسیاری به مراکز درمانی آن مراجعه می‌کنند و دیدیم در روزهای سخت کرونایی فشار بسیار سنگینی بر نیروهای درمانی به‌ویژه پرستاران وارد شد ولی با شجاعت و قدرت و حس مسئولیت نسبت به همنوع ایستادگی کردند و حماسه ها آفریدند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پرستار روز پرستار کادر درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، معلمان فلسطینی برای عقب نماندن کودکان غزه از سال تحصیلی، کلاس‌های درس را در مرکز پذیرش آوارگان در شهر دیرالبلح (جنوب نوار غزه) دایر کردند.

کد خبر 6097142 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • خسارت بارش‌ها به کرمانشاه ناچیز بوده است
  • ساماندهی بهداشتی اسکله‌های صیادی و محصولات شیلاتی استان بوشهر
  • اجرای طرح آبخیزداری موجب مهار سیلاب شد
  • تماس منافقین برای تخلیه اطلاعاتی پرستار بیمارستان محل حضور شهید سلیمانی‌ | بشنوید
  • درباره سفر رافائل گروسی به ایران؛ ماموریت دیپلماتیک مدیرکل آژانس در روزهای طوفانی منطقه/ مدیریت بحران؛ محتمل ترین نتیجه سفر
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده
  • هشدار وقوع سیل برای روزهای آینده در بیش از ۱۵ استان کشور
  • فداکاری معلمان فلسطینی در شرایط جنگی حاکم بر نوار غزه+ تصاویر
  • سیلاب‌های خوزستان با مدیریت سدها مهار شد/ ذخیره سدها به 81 درصد رسید
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد