Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-06@10:43:47 GMT

سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۴۳۳

سامانه بارشی جدید وارد کشور می شود

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: با نفوذ سامانه جدید بارش ها، از امروز شاهد وقوع بارش باران در بسیاری از مناطق کشور خواهیم بود.

به گزارش مشرق، محمد اصغری افزود: با نفوذ سامانه جدید بارش‌ها در آذربایجان غربی، کردستان، آذربایجان شرقی، زنجان و کرمانشاه منتظر بارش باران هستیم.

بیشتر بخوانید: هشدار هواشناسی نسبت به تشدید آلودگی هوای تهران

وی ادامه داد: بارندگی‌ها در جنوب آذربایجان غربی و شمال کردستان به شکل برف پیش بینی شده همچنین در شمال غرب تهران نیز شاهد بارش برف خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اصغری تصریح کرد: همچنین ابرهای باران زا مناطقی از همدان، مرکزی، قزوین، زنجان، البرز و تهران را در بر می‌گیرد و باید منتظر بارش در اردبیل و سواحل دریای خزر باشیم.

وی افزود: آب‌های شمالی کشور متلاطم خواهد بود و در مناطق ساحلی، ارتفاع موج به ۲.۵ متر می‌رسد.

اصفری گفت: فردا (جمعه ۱۹ آذر)، سامانه بارشی توام با وزش باد و گردو خاک در شمال شرق کشور، خراسان شمالی و بخش‌های از شمال خراسان رضوی حاکم خواهد بود ضمن اینکه گلستانی‌ها منتظر بارش‌های پراکنده باشند.

این کارشناس سازمان هواشناسی اضافه کرد: غلظت آلاینده‌ها به ترتیب در تهران، کرج، اصفهان، اراک و مشهد افزایش می‌یابد و در اراک نیز روزهای شنبه و یکشنبه هوای آلوده پیش بینی می‌شود.

اصغری گفت: در مرز بین عراق، خوزستان، ایلام و کرمانشاه منتظر گردو خاک‌ها باشیم.

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت اخبار حوادث هواشناسی سازمان هواشناسی سازمان هواشناسی کشور هشدار هواشناسی قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود

مدیر کل هواشناسی خوزستان گفت: سامانه بارشی جدید از اواخر وقت امشب (یکشنبه) وارد استان شده و با رگبار و رعد و برق همراه است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان محمد سبزه زاری بیان کرد: بررسی نقشه‌های پیش‌یابی، نشان دهنده تاثیر سامانه بارشی از اواخر وقت امشب تا اواخر روز سه شنبه در استان است که سبب رگبار و رعد و برق در بیشتر نقاط استان خواهد شد.

وی افزود: بیشترین حجم بارش‌ها در بخش‌های شرقی، شمالی، شمال شرقی، جنوبی و ارتفاعات خواهد بود و با توجه به ماهیت سامانه‌های بهاری و رطوبت حاصل از بارش‌های اخیر، احتمال شدت گرفتن بارش در دیگر مناطق استان نیز وجود دارد، ریزش تگرگ نیز در مناطق مستعد دور از انتظار نیست.

سبزه زاری ادامه داد: همچنین در این مدت وزش باد ( به ویژه روز دوشنبه) به صورت متوسط تا شدید خواهد بود و شمال خلیج فارس از اواخر وقت امشب تا اواخر سه شنبه مواج و گاهی همراه با رگبار و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی خوزستان بیان کرد: در شبانه روز گذشته بستان با 34.3 و ایذه با 11.3 درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان و حداکثر دمای اهواز 33.9 و حداقل 20.9 درجه سانتیگراد گزارش شده است.

به گزارش تسنیم، بر اساس این گزارش اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ورود سامانه بارشی از روز دوشنبه تا سه شنبه هفته جاری هشدار سطح زرد صادر کرده است.

بیشترنی میزان بارشی سامانه اخیر بارشی از چهارشنبه تا جمعه هفته گذشته در بیدروبه اندیمشک 176، حسینیه 141.4 و سالند دزفول 127.2 میلیمتر ثبت شده است.

 انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان هواشناسی اعلام کرد:آغاز سامانه جدید بارشی از امروز؛ آسیب به محصولات کشاورزان
  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران / هشدار بارش‌های شدید در ۱۷ استان
  • سامانه بارشی جدید امشب وارد خوزستان می‌شود
  • هواشناسی ۱۴۰۳/۰۲/۱۶؛ سامانه بارشی فردا وارد ایران می‌شود
  • موج جدید بارش در شمال کشور/ تهران تا کی بارانی است؟
  • هواشناسی ایران/ سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • خبر خوب هواشناسی؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  • خبر خوب هواشناسی ؛ بارش‌های بهاری نیمی از کم‌بارشی‌های کشور را جبران کرد + جزئیات
  • نصف کم‌بارشی‌های کشور با بارش های امسال جبران شد