Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@16:18:58 GMT

گزارش زنده: سپاهان یک- صنعت نفت صفر

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۷۷۱۳

گزارش زنده: سپاهان یک- صنعت نفت صفر

تیم فوتبال سپاهان پس از شکست سنگین هفته گذشته به مصاف صنعت نفت آبادان رفته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۶ تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه نقش جهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

هفته نهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و صنعت نفت آبادان

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: -

گل‌ها:

اخطار:

سپاهان: کریستوفر کنت، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، عزت الله پورقاز، گئورگی گولسیانی، مسعود ریگی، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، فرشاد احمدزاده، محمدرضا حسینی، یاسین سلمانی و شهریار مغانلو

سرمربی: محرم نویدکیا

صنعت نفت آبادان: احمد گوهری، محمد طیبی، محمد بختیاری، حسین ساکی، امید خالدی، مهدی حنفی، حکیم نصاری، امید حامدی، حسن بیت‌سعید، احمد شریعت و علی امیری

سرمربی: علیرضا منصوریان

داور: مرتضی منصوریان

شرح بازی:

شرح گل:

دقایق حساس:

دقیقه ۴- ضربه ایستگاهی امید نورافکن محکم و زمینی زده شد که در ابتدا گوهری توپ را برگشت داد و توپ برگشتی نیز توسط احمدزاده در موقعیتی عالی زده شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۱۴- باز هم روی یک ضربه ایستگاهی این بار مغانلو با شوتی پر قدرت شانس خود را امتحان کرد که گوهری باز هم به طور ناقص توپ را دفع کرد و از توپ برگشتی هم احمدزاده نتوانست استفاده کند.

دقیقه ۲۱- حرکت پا به توپ مغانلو تا پشت محوطه جریمه صنعت نفت و پاس او برای احمدزاده که در ادامه شوت فنی احمدزاده با واکنش دروازه بان نفت راهی کرنر شد.

اتفاق ویژه:

بهترین بازیکن:

کد خبر 540814

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان صنعت نفت آبادان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، محرم نویدکیا در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های صنعت‌نفت آبادان و مس رفسنجان گفت: بازی بسیار مهمی در برابر صنعت نفت داریم و اگر بدنبال شرایط بهتر در جدول هستیم باید امتیاز کامل این بازی را بدست بیارویم.
این بازی برای تیم صنعت‌نفت حیاتی است و بی‌درنگ بازی هجومی را در دستور کار خواهند داشت و در برابر این تیم باید باهوش بازی کنیم و انضباط را در کار داشته باشیم.
امیدواریم بازی خوبی شود و هواداران لذت ببرند من اعتقادی به بازی دفاعی ندارم و قطعا بازی دفاعی نمی‌کنیم و صرفا کار دفاعی نخواهیم کرد در ۱۲ بازی که در مس رفسنجان حضور دارم آمار موقعیت سازی و گل‌زنی خوبی داشتیم.
در بازی فردا فرشید باقری محروم و مهدی ترکمان مصدوم است و در بازی حضور نخواهند داشت.
سرمربی مس رفسنجان در خصوص فوتبال خورستان گفت: باید از دیدگاه قدیمی بیرون بیاییم، زیرا نگاه کردن به بومی گرایی از فوتبال دور شده است، خوزستان قبلا تکنیکی و استان اول کشور بود ولی اکنون شمالی‌ها بدلیل تغییر کردن سبک فوتبال استان اول کشور است.
در هیات مدیره صنعت‌نفت شرایطی بوجود آمد که نتوانم به این تیم بیایم، فوتبال احتیاج به برنامه ریزی دارد.
تیم فوتبال مس رفسنجان فردا از هفته بیست و ششم لیگ برتر میهمان صنعت‌نفت آبادان است.

دیگر خبرها

  • سرپرست نفت آبادان: بازی مرگ و زندگی را از مس رفسنجان بردیم/ محکوم به پیروزی تا پایان فصل هستیم
  • صنعت‌نفت اولین شکست محرم با مس را رقم زد
  • مس رفسنجان در آبادان متوقف شد
  • نفت آبادان 1-0 مس رفسنجان؛ امیدها برای بقا زنده شد
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده
  • ساعت پخش زنده بازی صنعت نفت آبادان و مس رفسنجان‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • امید برای یافتن حیات در زیر مریخ زنده شد 
  • تاتنهام در جهنم آنفیلد سوخت / امید شاگردان کلوپ برای قهرمانی زنده ماند +فیلم
  • باید سه امتیاز را از صنعت نفت بگیریم