Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، مجید صالح پور بیان داشت: مأموران گشت پلیس راهور پس از اطلاع از وقوع یک حادثه رانندگی برای بررسی موضوع بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

وی اظهار داشت: در بررسی انجام شده مشخص شد که یک دستگاه سواری پژو با 3 سرنشین در حال عبور از خیابان ساحلی و میدان لارک با پایه روشنایی وسط بلوار برخورد کرده که در اثر آن، دو نفر از سرنشینان خودرو به علت شدت جراحات وارده در دم فوت و یکی دیگر از سرنشینان خودرو نیز به شدت مصدوم شده و برای انجام مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهور استان گفت: برابر نظر کارشناسان علت حادثه عدم توانایی راننده خودرو پژو در کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه می باشد.

سرهنگ صالح پور بیان کرد: با توجه خلوت بودن خیابان‌ها در ساعات پایانی شب، شاهد افزایش میانگین سرعت خودروها درمعابر شهری هستیم که متأسفانه این امر منجر به وقوع حوادث تلخ رانندگی می شود.

انتهای پیام/ 88055

منبع: فارس

کلیدواژه: تصادف در بندرعباس هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت سرنشینان خودرو سوختبر

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ علی اکبر مرادی در تشریح این خبر گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بندر خمیر حین گشتزنی در یکی از محور‌های مواصلاتی شهرستان، به یکدستگاه خودرو وانت نیسان پلاک مخدوش و حامل سوخت قاچاق مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: متاسفانه راننده بدون توجه به دستور ایست پلیس و علائم هشدار دهنده با افزایش سرعت اقدام به فرار کرد که پس از طی مسافتی تعقیب و گریز خودرو حامل سوخت، بدلیل عدم توانایی راننده در کنترل خودرو واژگون گردید و دچار حریق شده و متاسفانه راننده و یک نفر از سرنشینان آن در دم فوت، و یک نفر دیگر مصدوم که جهت سیر مراحل درمانی، به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده انتظامی سهرستان بندرخمیر در پایان گفت: زوایای مختلف وقوع این حادثه تحت بررسی است که نتیجه نهایی متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • فوت سرنشینان خودرو سوختبر
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • جدی: حق تولید و سهامداران در اصلاح قیمت پژوپارس رعایت شود
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • تصادف پژو پارس با کامیون در قزوین یک‌کشته برجای گذاشت
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • رد خون در خیابان کاخ باکینگهام/ اسب‌های سواره‌نظام لندن رم کردند