Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، در آغاز هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز پنجشنبه تیم‌های استقلال و پیکان تهران از ساعت ۱۶ به مصاف هم رفتند که این بازی در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به سود استقلال ‏‬به پایان رسید. سیاوش یزدانی (۳۱) برای استقلال گلزنی کرد.

استقلال با هدایت فرهاد مجیدی در این نیمه موقعیت های زیادی برای گلزنی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضربات رودی ژستد، جعفر سلمانی و زبیر نیک نفس از جمله این موقعیت ها بود که راهی به دروازه پیکان راه پیدا نکرد.

شاگردان مجیدی در ادامه فشارهای خود برای گلزنی در دقیقه ۳۱ موفق به باز کردن دروازه تیم میزبان شدند. کرنر ارسالی استقلال ابتدا با ضربه ژستد همراه شد و در ادامه سیاوش یزدانی با پای راست خود و با حرکت از پشت مدافعان پیکان گل نخست را به ثمر رساند.

در این نیمه، پیام حیدری داور مسابقه به امیرحسین حسین زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پیکان تهران لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان

به گزارش ورزش سه، محمد ناصری دروازه‌بان اول پیکان در بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر برابر مس رفسنجان ۸ سیو موفق را برابر مس به ثبت رساند که موجب شد تیمش نتیجه را واگذار نکند.این بهترین عملکرد ناصری در فصل جاری بود که رکورد هشت نجات دروازه را در یک بازی به ثبت رساند.

۱۲ روز بعد دیناروند دروازه‌بان تیم کاملا جوان شده پیکان هم رکورد مشابه ۸ سیو را در جام حذفی مقابل مس ثبت کرد تا باز هم تیم رضا عنایتی در جریان بازی مقابل مس مغلوب نشود. این دروازه‌بان جوان که یکی از کم سن و سالترین چهره‌های تیمش در این بازی بود، نمایشی درخشان و امیدوارکننده داشت. 

مهاجمان مس البته دو بار از دروازه‌بان پیکان هم عبور کردند اما مدافعان  تیم عنایتی دروازه تیمشان را نجات دادند.

دو سنگربان پیکان مجموعا با ثبت شانزده سیو موفق بزرگ‌ترین سد دفاعی پیکان در برابر موقعیت‌های متعدد مس در این دو بازی بودند و بهترین عملکرد خودشان را مقابل تیم نویدکیا به ثبت رساندند. چیزی که از مهمترین ویژگی‌های تیم پیکان است، تیمی که به‌سادگی نمی‌بازد.

دیگر خبرها

  • ناجی پرسپولیس در جام حذفی غایب بود
  • جوان ‌تراکتور متخصص گلزنی در بازی‌های حذفی!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • برتری رم در یک دیدار عجیب / دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • برتری رم در یک دیدار عجیب/ دروازه‌بان مانع از گلزنی سردار شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد
  • مس صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • مس به ۱/۴ نهایی صعود کرد/ شکست ناپذیری شاگردان نویدکیا حفظ شد
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد