Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، اکبر میثاقیان در نشست خبری پیش از دیدار پدیده و گل‌گهر اظهار داشت: در مقطعی پرتنش و پرسروصدا سرمربی شدم و جمع کردن تیم کار سختی بود. کار هیچکس نبود چون واقعاً در شرایط سختی بودیم.

وی افزود: یک بازی به رفسنجان نرفتیم و شاید اتفاقات دیگری هم می‌افتاد. به هر حال با درایت و مدیریت من اتفاقی نیفتاد و شرایط تیم خوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به حق امام‌رضا اگر دو بازی را ببریم دهم می‌شویم ولی سخت است. تیم پیشرفت داشته و بازی‌های خوبی انجام دادیم فقط گل نزدیم. در ۲-۳ بازی اخیر خیلی بدشانسی آوردیم اما مطمئنم چه من باشم چه مربی دیگری تیم خوب می‌‌شود. این تیم رو به پیشرفت است. می‌دانم اتفاق بدی نخواهد افتاد. شرایط‌مان مهیا است. باشگاه ۱۰ درصد پول بچه‌ها را داده و پرداختی‌ها بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال پدیده تصریح کرد: تمام تلاش‌مان این که تیم یک بازی را ببرد. ان‌شاءالله خدا کمک کند و فردا این اتفاق بیفتد. گل‌گهر تیم قدری است که مربی قدری دارد و در جدول اول است به غیر از بازی در ساری که زمین مساعد نبود مقابل تراکتور و فجرسپاسی خیلی خوب بازی کردیم. مطمئنم فردا بازی خیلی خوب به نمایش می‌گذاریم و بچه‌ها خودشان را نشان می‌دهند. آنها مردانه می‌جنگند. دم‌شان گرم؛ واقعاً از جان مایه گذاشتند به خاطر فداکاری‌های‌شان در زمین قدردان‌شان هستم.

میثاقیان در خصوص وضعیت مدیریت باشگاه پدیده عنوان کرد:‌ مدیر جدیدی به نام حیدرپور به باشگاه ما آمده است. مالک باشگاه او را انتخاب کرده است. او تلاش می‌کند تیم به مشهد برگردد و کار را اینجا ادامه بدهیم. مطمئنم این کار عملی خواهد شد تا در شهر خودمان باشیم. از من دلخور نباشید. اگر من نبودم شاید وضعیت این تیم در جدول طور دیگری بود. کاری به اینکه با ۲ امتیاز در انتهای جدول هستیم ندارم.

وی تصریح کرد: من شرایط تیم را می‌گویم. سختی‌های زیادی کشیدیم. کل مجموعه تلاش کرد تا به اینجا رسیدیم. با یک یا دو بازی در جدول از این رو به آن رو می‌شویم. مطمئنم این اتفاق می‌افتد و شکی ندارم. چون شخصیت پدیده آسیایی است. هنوز این شخصیت را دارد. تماشاگر دارد و مردم دوستش دارند. مطمئنم این تیم به حق امام رضا دوباره به روزهای خوبش برمی‌گردد. 

سرمربی تیم فوتبال پدیده در مورد دو عضو جدید به کادر فنی پدیده اظهار داشت: این خیلی بد است که بگویند انتخاب خودت است یا انتخاب فرد دیگر، همه همدیگر را می‌شناسیم. مربیان خصوصیات یکدیگر را می‌شناسند. به بادامکی و تقی‌پور دو مربی مشهدی زنگ زدیم، گفتند ما نمی‌آییم. ما هم به دو مربی ابومسلمی، سیدعباسی و گرایلی زنگ زدیم. یونس با خودم کار کرده و سیدعباسی هم در این تیم بوده، حالا به ما اضافه شده‌اند. ما فقط سه مربی هستیم اما تمام تیم‌ها ۱۰-۱۲ مربی دارند. ما با همین سه نفر آنالیز می‌کنیم، تمرین می‌کنیم و هم مدیریت می‌کنیم. تعداد‌مان کم بود حالا آمده‌اند که کمک کنند. نباید منفی فکر کنیم که چه کسی این را آورده است، این جالب نیست.

میثاقیان در خصوص اینکه اگر پدیده فردا شکست بخورد آیا کسی دیگری جایگزین او خواهد شد، عنوان کرد:‌ من مربی هستم و واضح است که اگر موفق نشوم باید بروم. گفتم چه باشم چه نباشم این تیم موفق می‌شود. اولین‌بارم نیست و ۴۰ سال در فوتبال بودم این مسائل در هر شهری که بودم وجود داشته است. اصلاً نگران نیستم چون وظیفه‌ام را به نحو احسن انجام می‌دهم. 

وی در مورد مصدومان تیمش عنوان کرد: کشاله محسن ربیع‌خواه آسیب دیده اما بقیه بچه‌ها مشکلی ندارند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!

به گزارش "ورزش سه"، حمید مطهری بعد از یک سال مربیگری در تیم ملی به کار در سطح باشگاهی باز خواهد گشت آن هم از هیجان‌انگیزترین نوعش در یکی از داغ‌ترین نیمکت‌های لیگ برتری.

وقتی خمس کنار رفت، تراکتور از هم پاشیده و چند تکه به نظر می‌رسید و این تیم با وجود کیفیت فنی بالا و شروع جالب توجه در قائمشهر به نساجی پایین جدولی هم باخت تا روند انتخاب سرمربی جدید و جایگزین مرد اسپانیایی تسریع شود.

طی دو روز گذشته فقط صحبت از یحیی بود و گفته شد در صورت سرمربیگری گل‌محمدی در تبریز، او تیم دستیاران موفق خود در پرسپولیس را آنجا جمع خواهد کرد، اما تصور نمی‌شد ساعاتی بعد نام مغز متفکر او در شهرخودرو و پرسپولیس به عنوان سرمربی تراختور اعلام شود.

حمید مطهری درست ساعتی قبل از ورود به اولین دقایق یک روز ویژه، مهمترین شغل فوتبالی خود طی چهارده سال مربیگری‌اش را پذیرفت. او تا ساعت 23 سه‌شنبه در جلسه‌ای حضور داشت که نتیجه نهایی آن پذیرفتن سمت مربیگری تراکتور شد. او همه مسئولیت‌های سرمربی را دارد، اما در عین حال در انتظار حل مشکلات یحیی گل‌محمدی برای پیوستن او به تراکتور است. 

مطهری امروز، چهارشنبه 5 اردیبهشت، 50 ساله می‌شود و پذیرفتن این شغل خطیر و البته جذاب به نوعی کادوی تولد 50 سالگی او بود که می‌تواند او را با شور و شوقی وصف‌ناشدنی به سمت هدایت یک تیم قدرتمند اما کمی بهم ریخته بکشاند.

مطهری صبح روز چهارشنبه، روزی که قرار است تولد خود را جشن بگیرد، راهی تبریز خواهد شد و با دو جلسه تمرین طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه، تراکتور را آماده مقابله با ذوب آهن در یک هشتم نهایی جام حذفی کند.

برای تیمی که دو بازی آخر خود را در لیگ باخته و از صدر جدول فاصله زیادی گرفته قهرمانی در آن رقابت‌ها با در نظر گرفتن اختلاف 13 امتیازی تا صدر در فاصله شش هفته مانده به پایان نشدنی است، اما می‌شود جام حذفی و قهرمانی در این رقابت را هدف گرفت؛ اتفاقی که یک بار در دوره سرمربیگری تونی اولیویرا رخ داده و تا همین حالا مهمترین افتخار تراکتور به حساب می‌آید.

قرارداد مطهری با تراکتور تا پایان فصل آینده خواهد بود و او با نظر یحیی احتمالا کادر فنی را هم تقویت خواهد کرد، اما ماموریت مهم و اصلی این مربی در حال حاضر عبور از دو خان پیچیده و مهم است که می‌تواند ورق را به سود و او تیمش برگرداند و هواداران پرتعداد محبوب‌ترین تیم آذربایجان را به فصل بعد کاملا امیدوار کند.

همه از پتانسیل‌های تراکتور خبر دارند؛ تیمی با هواداران فوق العاده که مثل یک کوه پشت بیرقشان هستند، یک باشگاه که از نظر مالی و امکاناتی برای تیم کم نمی‌گذارد و یک دوجین بازیکن باکیفیت که می‌توانند باعث خوشبختی کادر جدید در این ماموریت دشوار باشند.

تراکتور برای بزرگی در فوتبال ایران همه چیز دارد و حالا با یک کادر فنی باتجربه و آشنا به قهرمانی که برای موفقیت پلن دارد و البته قهرمانی و موفقیت در فوتبال ایران را تجربه کرده می‌تواند به رؤیاهایش دست یابد.

تراکتور در نقطه شروع یک هفته عجیب را روبروی خود خواهد داشت و در بدو امر تمام ذهن و فکر سرمربی جدید تی‌تی‌ها معطوف به دو بازی مهم آخر این هفته و چهارشنبه آینده خواهد بود. اول بازی با ذوب آهن در جام حذفی و سپس دیدار با استقلال در لیگ که عصر چهارشنبه آینده برگزار می‌شود.

هر دو مسابقه البته در تبریز برگزار خواهد شد و با توجه به تغییرات در راس کادر فنی تراکتور می توان امیدوار بود تماشاگران بسیاری از این دو بازی سرنوشت‌ساز استقبال کنند و اتمسفری شبیه بازی بزرگ با سپاهان ایجاد شود تا مطهری در همین گام نخست حمایت هواداران پرتعداد تیمش را پشت سر داشته باشد.

تراکتور تیمی است که به لحاظ فنی قابلیت بزرگی در فوتبال ایران و بزرگ ماندن را دارد، اما تکه تکه شدن این مجموعه در هفته‌های اخیر بعد از حواشی بسیاری که پشت سر گذاشته کار مطهری و کادرش را برای سامان دادن به شرایط موجود و یک پایان خوش در فصل جاری دشوار خواهد کرد.

مطهری با حضور در پرسپولیس مصائب و مشکلات کار کردن در تیم‌های پرطرفدار را خوب می‌شناسد، کما اینکه در قهرمانی‌های پرسپولیس همان‌قدر که یحیی تمجید می‌شنید، او نیز در کانون توجه بود و البته به شکلی عجیب در زمان اندک شکست‌ها و ناکامی‌های آن کادر به اندازه گل‌محمدی سیبل می‌شد و حرف می‌شنید.

با چنین تجربه بزرگی مطهری و یحیی قرار نیست مقابل مشکلات موجود در تراکتور زانو بزنند.آنها به تمام حواشی و چنددستگی‌ها پیرامون تیمش آشنایند و راه‌های مقابله با آن را می‌دانند. ضمن اینکه از پتانسیل فنی و داشته‌های تراکتور کاملا آگاهند و اطمینان دارند با کار اصولی می‌شود از تراکتور یک مدعی ساخت که ثبات داشته باشد و با هر طوفانی دست و دل هوادارانش نلرزد.

دیگر خبرها

  • بادامکی: تعویضی‌های پرسپولیس باید عملکرد بهتری داشته باشند
  • بالاتر از زیدان: آنچلوتی پرافتخارترین مربی تاریخ رئال
  • سرمربی فاینورد در یک‌قدمی نیمکت لیورپول
  • شاگرد فرگوسن در منچستریونایتد، سرمربی واتفورد شد
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس
  • خطیر: چه باشم چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • شرط حضور گل‌محمدی روی نیمکت تراکتور/ مربی تیم ملی سرمربی موقت شد
  • هدایت تراکتور کادوی تولد 50 سالگی!
  • سرمربی موقت تراکتور تبریز معرفی شد
  • هدایت تراکتور به دستیار قلعه‌نویی سپرده شد