Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان المپیک توکیو در رشته تیراندازی با اشاره به این که پرستاری به موفقیت او در رشته تیراندازی بسیار کمک کرده است، گفت: پرستاری موجب شد که در تیراندازی صبر، تمرکز و استقامت زیادی داشته باشم.

به گزارش برنا، جواد فروغی، پرستار ورزشکار و دارنده مدال طلای المپیک توکیو در رشته تیراندازی به مناسبت فرا رسیدن روز پرستار گفت و گویی با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فروغی ضمن گرامی داشت یاد شهدای سلامت و با تاکید بر اهمیت تلاش های بی دریغ و ایثار شبانه روزی کادر درمان کشور به ویژه در دوران کرونا، روز پرستار را تبریک گفت و افزود:  بنده با مشغله های زیادی که در رشته تیراندازی دارم همچنان خود را یک پرستار می دانم و به این شغل عشق می ورزم.

وی با بیان این که از کودکی به نجوم و شاخه های مرتبط با درمان و پرستاری علاقه مند بوده است، اظهار داشت: در رشته پرستاری قبول شدم و در تمام دوران خدمتم با عشق و لذت کار کردم چون خدمت به بیماران را کار مقدسی می دانستم.

فروغی با بیان این که تیراندازی را از سالن تمرین بیمارستان آغاز کرده است، ادامه داد: ان شاالله بعد از این که ماموریت ورزشی من در رشته تیراندازی تمام شد حتما دوباره لباس مقدس پرستاری را به تن می کنم و به بیماران خدمت خواهم کرد.

وی به قرابت رشته تیراندازی و پرستاری اشاره کرد و افزود: تیراندازی و پرستاری از خیلی جهات به هم شباهت دارند خصوصا در دوران کرونا که تحمل لباس های هر دو سخت است. در هر دو رشته تمرکز، دقت، صبوری و استقامت باید بسیار بالا باشد.

قهرمان المپیک توکیو با اشاره به این که پرستاری در موفقیت رشته تیراندازی به او خیلی کمک کرده است، تصریح کرد: پرستاری موجب شد که در تیراندازی صبر، تمرکز و استقامت زیادی داشته باشم.

وی بار دیگر با تبریک فرا رسیدن روز پرستار گفت: پرستاران به ویژه در دوران کرونا از جان و سلامت خود و همچنین از آسایش و رفاه خانواده خود گذشتند که همه ما باید قدر این ایثار و از خودگذشتگی آنها را بدانیم.

فروغی با بیان این که از نزدیک با مشکلات شغل پرستاری آشنا است، اظهار داشت: همیشه به عنوان نماینده پرستاران تلاش می کنم که در هر موقعیتی میزان ایثار و فداکاری و مشکلات پرستاران را به گوش مردم و مسئولان برسانم. انتظار نداریم مشکلات به یک باره حل شود و امیدواریم پله پله این مشکلات مرتفع شود و این عزیزان به حقشان برسند.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پرستار المپیک تیراندازی روز پرستار وزارت ورزش و جوانان سلامت شبانه روزی درمان عشق نجوم بیمارستان خانواده مشکلات جواد فروغی رشته تیراندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ادعای جنجالی در صداتو: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ریشه‌های نارضایتی‌ها پرستاران؛ اضافه‌کار اجباری بر خلاف قانون
  • (ویدئو) ادعای جنجالی در صداتو: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • ادعای جنجالی: فریدون فروغی نه، خواننده اصلی منم!
  • از وضعیت اورژانسی تا مهاجرت‌های اجباری
  • فعالیت ۲۳۰ هزار پرستار در ایران / سهم سلامت از تولید ناخالص ملی۳ تا ۴ درصد است
  • در برخی از حوزه‌های پرستاری پیوست عدالت وجود ندارد
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • فعالیت ۲۳۰۰۰۰ پرستار در ایران/ ۷۵ درصد پرستاران زن هستند
  • پرستاران ۳۰ درصد از جمعیت نظام سلامت هستند