Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدی عصر پنج شنبه در تشریح جزئیات بیشتر حادثه رانندگی دلخراش بامداد پنج‌شنبه در ابتدای شهرک سبزدشت گلستان، در جمع خبرنگاران گفت: علی رغم تلاش‌های فراوان نیروهای امدادی متأسفانه هر ۵ سرنشین این حادثه جان خود را از دست دادند.

جمشیدی اظهار داشت: فعلاً یک تیم کارشناسی خبره از سوی پلیس راهور استان تهران در حال بررسی برای علت یابی این حادثه هستند و تاکنون طی ۳ مرحله از محل حادثه بازید به عمل آمده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این حادثه می‌تواند چند علت داشته باشد و تا پایان بررسی‌ها نمی‌توان اظهارنظر قاطع کرد، افزود: سرعت غیرمجاز و ناتوانی راننده در کنترل خودرو یکی از علت‌های اصلی این حادثه است.

رئیس پلیس راهور شهرستان بهارستان اضافه کرد: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد خودرو پژو بعد از برخورد با جدول‌های بلوار از مسیر منحرف و با یک واحد صنفی برخورد می‌کند؛ شدت تصادف آنقدر زیاد بود که جسد هر ۵ سرنشین در اتاق مچاله شده گیر افتاده بود که مجبور شدیم با آهن‌بر اجساد آنها را بیرون کشیده می‌شود.

جمشیدی عنوان داشت: این خودرو با یک واحد صنفی لاستیک فروشی برخورد می‌کند و در جریان این حادثه تقریباً نیمی از این مغازه آوار می‌شود.

کد خبر 5371671

منبع: مهر

کلیدواژه: حادثه رانندگی سانحه تصادف بهارستان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه گرگان سانحه تصادف واکسن کرونا آلودگی هوا عکس استانها شیراز ایلام لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید
  • بررسی شکایت از تاکسی‌های اینترنتی
  • نرخ کرایه تاکسی‌ در قزوین کاهش یابد
  • شاخ به شاخ شدن کمپرسی با تاکسی حادثه آفرید
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • برخورد ­سازمان تاکسیرانی شهر تهران با تخلفات در افزایش نرخ کرایه ها
  • خسارت میلیاردی آتش در مغازه لوازم‌خانگی
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • راننده ضارب دانش‌آموزان آملی دستگیر شد / دادستان آمل تشریح کرد