Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان،روابط عمومی منطقه یکم نداجا اعلام کرد:در روز پایانی میزبانی منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان، تمرین رزم دوناوی، در خلیج فارس برگزار شد.

نیروی دریایی منطقه یکم امامت نداجا با ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان، تمرین رزم دوناوی ارتباطات الکترونیکی، غیر الکترونیکی و مراسم رژه دریایی در خلیج فارس برگزار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ناوگروه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ناوگروه نیروی دریایی ارتش پاکستان را تا دریای عمان بدرقه کرد.

درسال جاری این دومین سفر نیروی ارتش پاکستان به بندرعباس است،۱۴ تا ۱۷ فروردین سال جاری ناوگروه پاکستان به بندرعباس سفر داشت.

هدف از حضور ناوگروه رزمی پاکستان در ایران اسلامی دیدار‌های دو جانبه با فرماندهان نیروی دریایی ارتش و ارتقای روابط دریایی، نظامی و دفاعی بین جمهوری اسلامی ایران و پاکستان بود.

انتهای پیام/ر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی دریایی ارتش قدرت نظامی ناوگروه نیروی دریایی ارتش ارتش پاکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است

ارتشبد سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در دیدار با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سوریه، پاسخ ایران را مطابق با حق دفاع مشروع ایران دانست.

امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران ضمن تشکر از حمایت و مواضع فدراسیون روسیه در محکومیت اقدام غیرقانونی و ناقض قوانین بین‌المللی رژیم صهیونیستی و حمایت از اقدام مشروع ایران در پاسخ به گستاخی این رژیم اظهار داشت: حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است.

وزیر دفاع ایران با اشاره به تحرکات ناتو و برخی کشور‌های غربی در توسعه به شرق و حضور در جغرافیای امنیتی شانگهای بر استفاده از ظرفیت‌های سازمان همکاری شانگهای برای رفع تهدیدات مشترک تاکید نمود.

سرتیپ ستاد محمدرضا آشتیانی با اشاره به سوابق طولانی مناسبات دفاعی و نظامی دو کشور بر توسعه مناسبات فی مابین جهت استحکام ثبات و امنیت در منطقه و نفی یک جانبه گرایی در روند‌های جهانی تاکید نمود.

دو طرف در عین حال با توجه به تجربه موفق دو کشور در مقابله با تروریسم در منطقه بر ضرورت همکاری مشترک جهت مقابله با تهدیدات تروریستی، تجزیه طلبی و افراط گرایی که از اهداف اصلی سازمان همکاری شانگهای نیز می‌باشند تاکید کردند.

وزرای دفاع ایران و روسیه با تاکید بر اینکه تحولات منطقه قفقاز جنوبی برای منافع مشترک دو کشور حائز اهمیت می‌باشد تصریح کردند: حضور بازیگران فرا منطقه‌ای و مداخله گر در این مناطق بر خلاف منافع مشترک دو کشور می‌باشد و فرمت منطقه‌ای ۳+۳ که با حضور کلیه کشور‌های منطقه قفقاز در حال اجرا می‌باشد چارچوبی مناسب برای حل و فصل مشکلات می‌باشد.

منبع: روابط عمومی وزارت دفاع

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • حملات تروریستی در روسیه و ایران نتیجه حمایت کشور‌های غربی به ویژه آمریکا از گروه‌های تروریستی است
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش: از نخبگانی که در قطب جنوب حضور پیدا کنند، حمایت می کنیم /دولت به دنبال حضور دائمی در قطب جنوب است
  • اعطای بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش
  • بازوبند پهلوانی به فرمانده ناوگروه ۸۶ ارتش اعطا شد
  • سرمایه معنوی جمهوری اسلامی در این منطقه بی‌بدیل از جهان، رو به فزونی است
  • نیروی دریایی ارتش به داد سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان رسید + فیلم
  • فرمانده کل ارتش: جمهوری اسلامی ایران پاسخ هر تجاوزی را کوبنده‌تر از قبل خواهد داد
  • بیانیه مهم ۲۸ ماده‌ای جمهوری اسلامی ایران و پاکستان
  • بیانیه مشترک ایران و پاکستان در پی سفر رئیسی به اسلام آباد
  • بانک ذخایر دریایی ایران افتتاح می شود