Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-06@22:55:53 GMT

کارشناسی قضاوت حیدری در دیدار پیکان - استقلال

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۵۸۹

کارشناسی قضاوت حیدری در دیدار پیکان - استقلال

کارشناس داوری فوتبال کشورمان به ارزیابی قضاوت پیام حیدری، داور دیدار پیکان و استقلال پرداخت. - اخبار ورزشی -

حیدر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره قضاوت پیام حیدری در دیدار استقلال و پیکان اظهار داشت: قضاوت خیلی خوبی را از پیام حیدری در نیمه اول دیدیم. او در دقیقه 6 اخطاری به بهروز نوروزی‌فرد، مدافع پیکان داد که به دلیل جلوگیری از موقعیت حمله بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حیدری با این تصمیم اقتدارش را نشان داد که اول و آخر بازی برای او فرقی ندارد و در اصل بازی را مدیریت کرد.

وی ادامه داد: در دقیقه 20 هم رودی ژستد کنار خط طولی، خطایی بی‌پروا روی مدافع پیکان انجام داد که داور می‌توانست او را با کارت زرد جریمه کند، اما فقط به اعلام خطا بسنده کرد. اخطار به امیرحسین حسین‌زاده کافی بود و نیازی نداشت او تنبیه شدیدتری شود.

کارشناس داوری فوتبال با اشاره به موقعیت سیاوش یزدانی روی گل اول استقلال خاطرنشان کرد: گل استقلال کاملاً سالم بود و بازیکن در وضعیت درستی قرار داشت، چرا که مدافع آخر پیکان که بازیکن نزدیک به کمک داور بود، آفساید را پر کرد. سیاوش یزدانی دو گام عقب‌تر از این مدافع بود و در موقعیت آفساید قرار نداشت.

سلیمانی اتفاقات نیمه دوم بازی را بدون چالش برای داور مسابقه ارزیابی کرد و گفت: در نیمه دوم صحنه خاصی وجود نداشت که بتوان عملکرد دارو را به طور جدی ارزیابی کرد، اما پیام حیدری دوندگی خوبی داشت که به صحنه‌ها نزدیک بود. گل دوم استقلال هم باز در موقعیتی صحیح به ثمر رسید و دانشگر از عقب حرکت کرد و رو به جلو آمد و توانست گلزنی کند. کارت زردی هم در نیمه دوم به بازیکن استقلال داده شد که مشکلی نداشت و در مجموع قضاوت خوبی از حیدری دیدیم.

لیگ برتر فوتبال| پایان تساوی‌های استقلال با غلبه بر پیکان/ بغض شاگردان مجیدی ترکید

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پیکان تهران استقلال پیکان تهران استقلال پیام حیدری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،براساس ابلاغ کمیته داوران فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران مهزیار محمدی پور به عنوان داور و  فرشاد مالک و  سجاد سمائی به عنوان کمک داور، بازی دو تیم شهرداری بم و شهدای بابلسر را قضاوت می‌کنند.

این دیدار که از دیدار‌های مهم فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۳ به شمار می‌آید،  روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۰ در استادیوم فجر شهر بم برگزار می‌شود.  



دیگر خبرها

  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • نکونام:می دانستیم بازی سختی داریم/ قضاوت داور بی نقص بود
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • پیکان صفر - آلومینیوم یک/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر/ سپاهان صفر - استقلال خوزستان صفر
  • پیکان صفر - آلومینیوم صفر
  • پورموسوی:داور بازی با سپاهان شمالی است؛ شاید ذهنیت ایجاد شود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • قضاوت داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دوم فوتبال کشور
  • داوران خراسان جنوبی در لیگ دسته دو فوتبال سوت می‌زنند