Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر، ۲ تیم استقلال و پیکان به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با پیروزی ۳ بر صفر آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، این بازی در حالی برگزار شد که در جایگاه ویژه ورزشگاه دستگردی افراد زیادی حضور داشتند و به نوعی فاصله‌های اجتماعی در این جایگاه رعایت نشده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



آرش رضاوند با حضور روی سکوها، نسبت به فرصت‌سوزی برخی بازیکنان استقلال اعتراض داشت و فریاد‌های این بازیکن در دقایقی از بازی قابل توجه بود.

پس از گل محمد دانشگر در دقیقه ۷۳، این بازیکن با رفتن به گوشه زمین خوشحالی منحصر به فرد خود را اجرا کرد.

استقلالی‌ها در دقایق پایانی بازی سعی داشتند جو بازی را مدیریت کنند تا نتیجه بازی حفظ شود.

ارسلان مطهری در دقیقه ۸۴ موفق شد برای استقلال گلزنی کند. همزمان با خوشحالی منحصر به فرد مطهری، بهزاد غلامپور به حلقه خوشحالی بازیکنان استقلال پیوست و به سمت آن‌ها پرید.

با سوت داور به نشانه پایان بازی، شور و شوق خاصی جمع آبی‌پوشان پایتخت را فرا گرفت و بازیکنان استقلال با خوشحالی زمین مسابقه را ترک کردند.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ارسلان مطهری استادیوم دستگردی استقلال صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند.

به گزارش مشرق، وحید شمسایی در نشست خبری پس از بازی با ازبکستان گفت: قبل از هر چیز این پیروزی را به مردم تبریک می‌گویم، ما الان در فینال هستیم و منتظر هواداران تایلندی تا یک بازی پرشور را مقابل هم برگزار کنیم.

وی گفت: بازی را خودمان برای خودمان سخت کردیم، در شرایطی که برتری داشتیم گل خوردیم، این قشنگی این رشته است و نشان می‌دهد که چقدر فوتسال در آسیا سخت و نزدیک شده است.

شمسایی گفت: وقتی ازبکستان یکی از بهترین مربیان جهان را به خدمت می‌گیرد، سرمایه‌گذاری می‌کند و میزبان جام جهانی می‌شود یعنی باید بپذیریم همه دنبال بهترین موقعیت در فوتسال آسیا هستند.

وی در پاسخ به این سؤال که چه احساسی دارد که به عنوان بازیکن و سرمربی فینال جام ملت‌ها را تجربه کرده، گفت: تجربه خوشایندی است، ما دو سال پیش در عین شایستگی قهرمانی را از دست دادیم ولی همیشه از اینکه بازی به پنالتی کشیده شود حس خوبی ندارم، برای همین طبیعی بود که حساسیت بسیار زیاد بازی را تجربه کنم. مهم این است که حالا در فینال هستیم.

شمسایی ضمن تحسین بازیکنان ازبکستان گفت: نکته عجیبی که برای اولین بار در فوتسال دیدم این بود که بازیکنان ازبک خودشان را روی زمین می‌انداختند، در فوتبال دیده بودم ولی در فوتسال نه. تعجب کردم وقتی بازیکنان این تیم می‌توانند به این خوبی بازی کنند، چرا این کار را کردند.

دیگر خبرها

  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • میهمان ویژه در عکس تیمی تراکتوری‌ها
  • شکست تیم ملی ایران برابر ازبکستان در نیمه اول
  • تغییر الگوی ساخت مسکن نیازی جدیست
  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • مصوبات کارگروه توسعه بر زمین مانده است
  • ویدیو/ پرویز مظلومی: استقلال استادیوم می خواهد
  • مکان بازی مرگ و زندگی سپاهان مشخص شد
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان