Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@14:08:58 GMT

سپاهان با شکست نفت صدرنشین شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۸۶۷۵

سپاهان با شکست نفت صدرنشین شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، هفته نهم لیگ برتر فوتبال امروز و از ساعت ۱۶ با انجام دو بازی همزمان آغاز شد. در یکی از این مسابقات، تیم سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان از صنعت نفت آبادان پذیرایی کرد که جدال دو تیم با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان تمام شد.

در این بازی یاسین سلمانی (۲۴) برای سپاهان گلزنی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به این ترتیب سپاهان ۱۹ امتیازی شد و بالاتر از گل گهر و آلومینیوم صدرنشین شد. صنعت نفت هم با هدایت علیرضا منصوریان پنجمین بازی بدون برد خود را پشت سر گذاشت تا ۶ امتیازی و در رده سیزدهم جدول باقی بماند.

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال سپاهان اصفهان صنعت نفت آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان امروز نوزدهمین حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی را مقابل استقلال ملاثانی برگزار خواهد کرد.

سپاهان در این مرحله 18 بار بازی کرده است و 13 پیروزی و پنج شکست تجربه کرده است و آمار خوبی برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی دارد و در بازی فردا مقابل استقلال ملاثانی هم کار سختی نخواهد داشت مگر اینکه شگفتی در این جام خلق شود.

آخرین باری که سپاهان در این مرحله حضور داشت مقابل پرسپولیس قرار گرفت که در 30 دقیقه وقت اضافه مقابل این تیم شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت و یکی از تلخ‌ترین شکست های این تیم در جام حذفی بود.

امروز سپاهان مقابل تیم دسته اولی استقلال ملاثانی که شرایط عجیبی دارد به میدان خواهد رفت، این تیم در آخرین بازی مقابل فجرسپاسی حاضر نشد و به دلیل اینکه ورزشگاه برای برگزاری مسابقه در اختیار آنها قرار داده نشد بدون بازی به بازی با سپاهان رسید.

البته ملاثانی در بازی قبل صنعت نفت را در آبادان حذف کرده است و می‌تواند حریف سرسختی برای سپاهان باشد، آنها قبلا هم در جام حذفی پیش روی خوبی داشته اند.

دیگر خبرها

  • استقلال ملاثانی به دنبال شگفتی‌سازی دیگری در جام حذفی
  • آمار جالب سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • آغاز بازی های انتقامی پرسپولیس و اوسمار ویرا
  • برتری رم در ادامه بازی نیمه‌ تمام با حضور آزمون
  • واکنش عجیب سیاوش یزدانی به حذف الهلال!
  • تراکتور برای دومین بار، پرسپولیس را صدرنشین لیگ برتر می‌کند؟
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین