Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، دیدار تیم‌های پرسپولیس و هوادار از هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 18 امروز در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

* در شرایطی که روح‌الله باقری در ترکیب ابتدایی گل‌گهر قرار گرفته بود اما ظاهراً به دلیل آسیب‌دیدگی این بازیکن پیمان میری جانشین وی شود.

* تعدادی هوادار تیم پرسپولیس روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* احسان پهلوان هافبک مصدوم تیم پرسپولیس که طبق اعلام پزشک سرخ‌پوشان از فردا می‌تواند تمرینات با توپ را شروع کند همراه وحدت هنانوف و منوچهر صفروف در روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بود. همچنین داریوش شجاعیان هافبک مصدوم هوادار  هم  روی سکوهای پشت نیمکت تیمش نشسته و بازی را تماشا می‌کرد.

* برخی از مسئولان باشگاه هوادار دقایقی پشت در جایگاه ویژه معطل ماندند و سرانجام پس از صدور مجوز وارد این جایگاه شدند.

* سرپرست تیم هوادار قبل از شروع بازی از مسئول کانون هواداران باشگاه پرسپولیس درخواست کرد برای ورود فرزندان رضا عنایتی به ورزشگاه رایزنی کند.

* محبی و محمد ستاری قبل از شروع بازی به سمت کادر فنی پرسپولیس رفته و از آنها رخصت گرفت. همچنین کمال کامیابی‌نیا نیز با رضا عنایتی خوش و پش گرمی داشت. کادر فنی پرسپولیس نیز با رفتن نیمکت هوادار با مربیان این تیم خوش و بش کردند.

* در شروع مسابقه خبری از حضور کادر فنی تیم ملی در ورزشگاه آزادی نبود.

* این مسابقه تا دقیقه 10 با نتیجه صفر بر صفر در جریان است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: پرسپولیس ورزشگاه آزادی تیم هوادار هفته نهم لیگ برتر ورزشگاه آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۸۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال ایران، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می شود.

پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898827

دیگر خبرها

  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • جای خالی ستاره‌ آلومینیوم در جام حذفی (عکس)
  • برگزاری دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • آلومینیوم- پرسپولیس؛ بدون حضور تماشاگران زن!
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • عکس| تصمیم عجیب سازمان لیگ درباره زنان هوادار تراکتور
  • آلومینیوم - پرسپولیس، با حضور تماشاگران