Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داریوش شجاعیان که روی سکوهای ورزشگاه آزادی نشسته بود در جریان نیمه اول بارها هم تیمی هایش را تشویق کرد.

*در دقیقه ۲۷ دیدار پرسپولیس و هوادار صائب محبی موفق به گلزنی شد اما کمک داور اول بازی این گل را مردود اعلام کرد که این موضوع با اعتراض کادرفنی هوادار به علی‌اکبر نوری همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* پس از مردود شدن گل هوادار داریوش شجاعیان و برخی عوامل این تیم با اعتراض شدید از روی سکوها روی سکو فریاد زدند «آقای داور به قرآن آفساید نبود» البته آنها پس از تماشای صحنه آهسته با گوشی موبایل نظرشان تغییر کرد و آرام‌تر شدند.

* به دلیل پر شدن ظرفیت جایگاه ویژه برخی افراد اضافی مجبور شدند پشت درهای این جایگاه بایستند و از آنجا بازی را تماشا کنند.

* سید محمد حسینی در دقیقه 38 گل اول هوادار را به ثمر رساند. البته پیمان میری که پس از عبور توپ از خط دروازه روی آن اثر گذاشته بود با رفتن به سمت نقطه کرنر به هم سبک ایکیوسان شادی گل انجام داد. گوینده ورزشگاه هم نام حسینی را به عنوان گلزن هوادار اعلام کرد.

* فرشاد فرجی با به ثمر رساندن گل تساوی پرسپولیس در دقیقه 41، اولین گل خود را با پیراهن این تیم به ثمر رساند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دیدار دو تیم پرسپولیس و هوادار هفته نهم لیگ برتر فرشاد فرجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۰۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!

ارونوف دقیقه 6 بازی مقابل نساجی گل اول پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد

طرفداری | پرسپولیس در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر و در قائمشهر مازندران به مصاف نساجی رفته است.

اوستون ارونوف برای بازی با نساجی دو بار خیال سرخ ها را راحت کرده است. مرتبه اول آنجایی بود که ترکیب پرسپولیس آمد و این بازیکن تاثیرگذار در ترکیب آغازین بازی حضور داشت. از آنجا که گفته شده بود ارونوف سرما خورده است، هواداران پرسپولیس نگرانی هایی بابت حضور این بازیکن در این دیدار حساس داشتند.

مرتبه دوم آنجایی بود که دقیقه 7 بازی مقابل نساجی توپ پشت محوطه به ارونوف رسید و این بازیکن با یک ضربه پرقدرت گل اول بازی را به ثمر رساند.

البته که در این صحنه، عملکرد ضعیف لوان پولی نیز مزید بر علت شد و دروازه بان نساجی به شکلی آماتور این گل را دریافت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

بایرلورکوزن رکورد 59 ساله را می‌شکند پاس دیدنی سردار آزمون برابر یوونتوس که با بی‌دقتی گل نشد (فیلم) کلوپ: امیدوارم با هوای بارانی اشک‌هایم را کسی نبیند پالما با ایرانی‌ها فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد

دیگر خبرها

  • ستاره تیم ملی به ترکیب پرسپولیس برنمی‌گردد
  • شوک به قرمزها؛ پایان کار ستاره تیم ملی در پرسپولیس؟
  • شوک به سرخ‌ها؛ پایان حضور ستاره پرسپولیس؟
  • به بازپرس گفتم؛ بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم!
  • گفتند سازش نه؛ گفتم بخاطر پرسپولیس حاضرم شلاق بخورم | به خاطر یک کلمه دادگاهی شدم
  • ۴ بازیکن هوادار محروم از بازی پرسپولیس
  • جنجالی‌ترین صحنه دیدار پرسپولیس و نساجی
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!