Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در نخستین روز از هفته نهم لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی به مصاف هوادار رفت. نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.

داور: علی صفایی

کمک‌ها: علی‌اکبر نوری و امیرمحمد داودزاده

کارت زرد: –

کارت قرمز: –

گل: محمد حسینی (۳۸) برای هوادار، فرشاد فرجی (۴۱) برای پرسپولیس

ترکیب پرسپولیس:  حامد لک، فرشاد فرجی، علی نعمتی، مهدی شیری، وحید امیری، میلاد سرلک، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، امید عالیشاه، مهدی عبدی و عیسی آل کثیر

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب هوادار: مهرداد بشاگردی، مهدی عبدی، محمد حسینی، صائب محبی، محمد ستاری، نیما انتظاری، محمد چهارمحالی، سپهر روزی‌طلب، جواد محمدی، معین عباسیان و پیمان میری

سرمربی: غلامرضا عنایتی

دقیقه ۵

شوت بیرون محوطه جریمه سپهر روزی‌طلب را حامد لک به راحتی در اختیار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دقیقه ۸

شوت سنگین مهدی ترابی در پشت محوطه جریمه با واکنش بشاگردی همراه بود و راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۱

مهدی عبدی در شرایط تک به تک با دروازه‌بان هوادار قرار گرفت که بلافاصله بازیکنان حریف خود را رساندند و ضربه مهاجم سرخ‌ها به مدافع هوادار برخورد کرد

دقیقه ۱۳

نفوذ مهدی ترابی به داخل محوطه جریمه هوادار و ضربه دیدنی وی با واکنش سنگربان هوادار همراه بود.

دقیقه ۱۴

سانتر عالیشاه به داخل محوطه جریمه هوادار با ضربه سر آل‌کثیر همراه بود که بازهم بشاگردی واکنش بسیار خوبی از خود نشان داد.

دقیقه ۱۷

پرسپولیسی‌ها پس از چند پاس دقیق و فشار به مدافعان تیم هوادار توسط کمال کامیابی‌نیا یک فرصت خطرناک را از دست دادند.

دقیقه ۲۲

جواد محمدی با استفاده از اشتباه مدافعان پرسپولیس صاحب توپ شد و ضربه‌اش را هم به سمت دروازه زد که با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۸

بازیکن هوادار در شرایط آفساید صاحب توپ شد و دروازه پرسپولیس را باز کرد، اما پرچم کمک داور بالا رفت و این گل مردود اعلام شد.

دقیقه ۳۸

محمد حسینی روی یک ضربه ایستگاهی در شرایط ایده‌آل قرار گرفت و توانست از آن استفاده کرده و دروازه حامد لک را باز کند.

دقیقه ۴۱

فرشاد فرجی، مدافع پیش کشیده پرسپولیس روی کرنری که امید عالیشاه سانتر کرد توانست دروازه بشاگردی را باز کند تا بازی خیلی زود مساوی شود.

انتهای پیام/

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محوطه جریمه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند با یک گل عقب افتاده و تمام تلاشش را برای جبران این اختلاف به کار گرفته است.

دورتموند روی ضربه نیکلاس فولکروگ در دقیقه 37 جلو افتاده و در نیمه دوم هم این برتری را حفظ کرده است. پی‌اس‌جی اگر کمی خوش شانس بود این نتیجه باید دقایق قبل تغییر می‌کرد اما تیرک دروازه مانع از گلزنی شاگردان لوئیس انریکه شد؛ نه یک بار، بلکه دو بار!

در دقیقه 51 کیلیان امباپه به همراه توپ از سمت راست وارد محوطه جریمه دورتموند شد و پس از کمی مکث تصمیم گرفت و با ضربه فنی پای راست توپ را دور از دستان گریگور کوبل به تیرک عمودی دروازه زد.

این توپ که قدرت زیادی داشت از پشت دروازه‌بان عبور کرد و در فاصله چند قدمی امباپه حرکت می‌کرد که اشرف حکیمی آن را دریافت و به لوکاس بارکولا پاس داد.

این بار بارکولا فرصت را مناسب دید و با ضربه زمینی توپ را به سمت راست دروازه فرستاد که دیگر تیرک عمودی دروازه‌ تیم میزبان لرزید و این بار مدافعان آن را به خوبی  دفع کردند.

دیگر خبرها

  • پی‌اس‌جی با این تکل هنوز به فینال امید دارد (عکس)
  • طلسم دورتموند: پی‌اس‌جی هر چه می‌زند گل نمی‌‌شود
  • توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!
  • پرسپولیس و سپاهان با تساوی به رختکن رفتند
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تساوی یک نیمه‌ای پرسپولیس و سپاهان
  • هوادار، صنعت نفت را به سقوط نزدیک کرد
  • تراکتور صدرنشین لیگ را متوقف کرد/ تعارف استقلال به پرسپولیس
  • پیروزی هوادار مقابل صنعت نفت در ۴۵ دقیقه نخست
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)