Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار ایلام گفت: فرصت تبدیل مهران به قطب تجاری کشور را فراهم می‌کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازایلام، حسن بهرام نیا عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان مهران اظهار داشت:  فرصت تبدیل مهران به قطب تجاری کشور را فراهم می‌کنیم.

استاندار ایلام گفت: مهران با دارا بود مرزی امن، پایانه مرزی فعال و مجوز منطقه آزاد و تجاری استعداهای بالقوه‌ای برای پیشران توسعه استان ایلام را دارا است و این استعدادها بالفعل خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اربعین را یکی دیگر از فرصت‌های مرز مهران عنوان کرد و گفت: تردد چندین میلیون زائر اربعین حسینی از مرز مهران در سال‌های گذشته این تجربه را برای مسئولان باقی گذاشته است که از هم اکنون ستاد ویژه اربعین را فعال و دبیرخانه آن به جد مسائل مرتبط با اربعین را پیگیری تا در روز موعود مشکل و مانعی احساس نشود.

فراهم کرد آب پایانه مرزی مهران و تکمیل زیرساخت‌های این مرز برای ایام اربعین مورد تاکید بهرام‌نیا بود که گفت: تمام تلاش‌ها با برنامه‌ریزی دقیق و در قالب طرح جامع تدوین و به اجرا درآید تا زائران اربعین حسینی و عتبات عالیات بدون دغدغه این مرز را برای تردد خود انتخاب کنند.

استاندار ایلام: خدمت صادقانه به مردم اولویت اصلی مدیران استاستاندار ایلام: پیگیر اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌ کاره هستیمکنگره 3000 شهید استان ایلام| استاندار ایلام: حرکت در مسیر ولایت و شهدا تضمین امنیت کشور است

استعدادهای نفت و گاز مهران از دیگر موارد عنوانی استاندار ایلام در این جلسه بود که یادآور شد: پروژه نفتی سروک آذر و در آینده نزدیک پروژه نفتی چنگوله نیز در افزایش تولید و ایجاد اشتغال برای استان ایلام موثر و نقطه روشن برای توسعه این دیار خواهند بود.

انتهای پیام/180/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران

به گزارش خبرگزاری مهر، سید مهدی محمدی گفت: قاچاقچی کود شیمیایی به دلیل حمل کود شیمیایی به قصد خروج از کشور در پایانه مرزی مهران به پرداخت شش میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی ایلام اظهار کرد: شعبه اول بدوی شهرستان مهران به پرونده قاچاق ۴۰۰۰ کیلوگرم انواع کود شیمیایی یارانه‌ای به ارزش سه میلیارد و ۳۶۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

محمدی تصریح کرد: شعبه پس از بررسی، با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی، اتهام قاچاق کالا را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده، متهم را به پرداخت جریمه نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان ایلام افزود: سربازان گمنام اداره اطلاعات مهران و ماموران گمرکات مستقر در پایانه مرزی مهران در حین عبور دو دستگاه کامیونت باری، این کالاها را کشف و گزارش آن را برای بررسی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

کد خبر 6093724

دیگر خبرها

  • پیشنهاد استاندار خوز‌ستان برای صدور گذرنامه اتباع ‌در اربعین
  • امنیت و اقتدار کشور مرهون خون پاک شهدا است
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • برگزاری کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و امارات
  • تهدیدها را در توزیع برق به فرصت تبدیل کرده ایم
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران
  • مرکز تجاری هند و ایران با حضور معاون اقتصادی وزیر کشور راه اندازی شد
  • محکومیت ۶ میلیارد ریالی قاچاقچی کود شیمیایی در مهران