Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه پنج شنبه نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد با محمود کریمی بیرانوند معاون لرستانی وزیر کار دیدار کرد.

در جریان این دیدار حجت الاسلام سید احمد شاهرخی با اشاره به مشکلات استان در حوزه بیکاری و لزوم توجه به رونق اشتغال در لرستان با سرپرست معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی پیرامون مسائل این حوزه گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه نرخ بالای بیکاری موجب مشکلات مضاعف در این استان شده است، بر توجه به حوزه مشاغل خانگی و کارآفرینی در استان تاکید کرد.

همچنین امروز نصرالله زنجانی سرپرست معاونت هماهنگی و پیگیری نهاد ریاست جمهوری با حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به منظور انجام هماهنگی‌های سفر رئیس جمهور به استان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار و گفتگو با رشید جعفرپور معاون مدیر کل فرهنگی وزارت علوم و تحقیقات فناوری از دیگر برنامه‌های حجت الاسلام شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان بود.

مجموعه این دیدارها و گفتگوها در آستانه سفر رئیس جمهور و اعضای کابینه به استان لرستان انجام شد که در آنها نماینده ولی فقیه در لرستان مسائل استان در حوزه‌های مختلف را مطرح و خواستار پیگیری مطالبات در حوزه‌های وزارت کار و وزارت علوم شد.

کد خبر 5371711

منبع: مهر

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در لرستان خرم آباد بیکاری وزارت کار اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی لرستان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان آلودگی هوا عکس استانها واکسن کرونا شیراز مراسم تودیع و معارفه ایلام نماینده ولی فقیه در استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین

هیئتی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس به ریاست موسی ابومرزوق رئیس دفتر روابط بین‌الملل این جنبش روز یکشنبه با "دانگ لی" معاون وزیر امور خارجه چین در پکن دیدار و گفتگو کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، این هیئت متشکل از  موسی ابومرزوق، حسام بدران، فتحی حماد، باسم نعیم و شریف ابو شماله بود.

هیئت حماس در این دیدار مشورت‌ها و رایزنی‌هایی سیاسی در رابطه با راه‌های توقف نسل‌کشی و جنگ در غزه با این مقام چینی انجام داد و به تشریح تلاش‌های انجام شده در این راستا، اوضاع انسانی فاجعه‌بار غزه در نتیجه بمباران‌ها و حملات ارتش رژیم صهیونیستی و امکان افزایش کمک‌های بشردوستانه فوری چین به ملت فلسطین پرداخت.

این هیئت ضمن تقدیر از موضع چین در حمایت از آرمان فلسطین و مخالفت با نسل‌کشی ملت فلسطین، بر تلاش‌های چین برای وحدت‌بخشی به فلسطینیان برای مقابله با رژیم اشغالگر و تحقق خواسته‌های این ملت تاکید کرد.

دانگ لی هم بر موضع ثابت کشورش در حمایت از قضیه عادلانه فلسطین و ادامه تلاش‌ها برای توقف جنایات و اقدامات غیرانسانی علیه ملت فلسطین و در نهایت رسیدن به توافق آتش‌بس در غزه و حمایت از فلسطینیان در تمامی محافل بین‌المللی تاکید کرد.

طرفین در پایان این دیدار بر ادامه مشورت‌ها و تلاش برای تحقق وحدت ملی فلسطین و آمادگی چین برای کمک در این زمینه تاکید کردند.

جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی 
  • پیام نماینده ولی فقیه در لرستان به مناسبت روز معلم و کارگر
  • دیدار هیئت حماس با معاون وزیر خارجه چین
  • روایت تسنیم از نشست خبری امام‌جمعه خرم‌آباد+فیلم
  • معاون رسانه ای وزیر ارشاد با مهر از کاستی های حوزه طنز می گوید
  • اصحاب رسانه برای رضای خدا و خدمتگزاری به مردم قلم بزنند
  • پیگیری مسائل اساسی لرستان با مشارکت اساتید حوزه و دانشگاه
  • لزوم امید آفرینی در لرستان/ رسانه‌ها از روی حدس و گمان قلم نزنند
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید
  • دیدار کارکنان آموزش و پرورش استان مرکزی با نماینده ولیّ‌فقیه