Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-05@22:00:04 GMT

قوچان‌نژاد انتقال به تیم ایرانی را تأیید کرد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۱۸۵

قوچان‌نژاد انتقال به تیم ایرانی را تأیید کرد

مهاجم خاطره‌ساز تیم ملی فوتبال، پیوستن به بکی از تیم‌های لیگ برتر ایران را تأیید کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی، طی روزهای گذشته شایعاتی درباره توافق جواد نکونام با گوچی برای پیوستن رضا به فولاد به گوش رسید. همچنین پرسپولیس و تراکتور در کنار گل‌گهر و مس رفسنجان هم مشتری این ستاره همیشه لژیونر هستند.

اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی رضا قوچان نژاد بازیکن سابق تیم ملی ایران در رسانه ها منتشر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی این مهاجم در تابستان از تیم زووله، قوچان نژاد تیم جدیدش را انتخاب نکرد و همین مسئله باعث گمانه زنی هایی مبنی بر اینکه او کفش هایش را آویخته، در فضای مجازی مطرح شد.

با این حال، گوچی با انتشار ویدیویی از خودش در برنامه سلام صبح بخیر، خداحافظی از فوتبال را تکذیب کرد و مدعی شد تا زمانیکه حضور در یک تیم لیگ برتری ایران را تجربه نکرد، از فوتبال خداحافظی  نخواهد کرد.

قوچان نژاد در این ویدیو و در ابتدای صحبت هایش گفت: در هفته های اخیر و در فضای مجازی و روزنامه ها اخبار زیادی مبنی بر خداحافظی من از فوتبال منتشر شد. خود من شخصا هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام و همیشه اختیار این مسئله دست خودم است که فوتبال را کنار بگذارم یا خیر. من هیچ وقت این تصمیم را نگرفته ام.

 

او ادامه داد: در چند ماه اخیر پیشنهادات زیادی از اروپا و خارج از اروپا داشتم که خودم آنها را قبول نکردم. یکی از دلایل آن این است که فکر می کنم اکنون زمان آن رسیده است که تمرکزم را روی کارها و مسائل دیگری بگذارم که دوست دارم آنها را انجام بدهم. به همین دلیل پیشنهاداتم را قبول نکردم.

 

مهاجم سابق تیم ملی در پایان گفت: یکی از دلایلی که با فوتبال خداحافظی نکرده ام این است که قصد دارم در آینده نزدیک در ایران و تیم های ایرانی بازی کنم. حالا می خواهد این اتفاق دو هفته یا دو سال دیگر رخ دهد و به مدت چند دقیقه یا یک فصل یا اصلا به صورت افتخاری بازی کنم. من خیلی دوست دارم در لیگ ایران هم بازی کنم و به همین دلیل من هیچ وقت به صورت رسمی با فوتبال خداحافظی نکرده ام و تا به این هدفم نرسم، فوتبال را کنار نمی گذارم.

به‌نظر می ‌رسد اگر گوچی در موضوع بازی کردن افتخاری جدی باشد از همین حالا مشتریان مهمی از تیمهای لیگ برتری ایران داشته باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 رضا قوچان نژاد قوچان نژاد نقل و انتقالات آلودگی هوا اومیکرون مذاکرات وین روز پرستار سایت غنی سازی نطنز بودجه 1401 قوچان نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هافبک بوسنیایی دیگر برای تیم ملی خود به میدان نخواهد رفت.

طرفداری | میرالم پیانیچ، هافبک سابق رم، یوونتوس و بارسلونا دیگر قصد پوشیدن پیراهن تیم ملی بوسنی و هرزگوین را ندارد.

میرالم پیانیچ که به تازگی 34 ساله شده است، در صفحه های شخصی خود در شبکه های اجتماعی اعلام کرد از فوتبال ملی خداحافظی کرده و دیگر برای تیم ملی بوسنی و هرزگوین به میدان نخواهد رفت. هافبک الشارجه امارات در طول 16 سال حضور خود در تیم ملی بزرگسالان، 115 بازی برای بوسنی و هرزگوین انجام داد و 17 گل و 29 پاس گل نیز ثبت کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • پیروزی پرگل فاینورد در حضور یک نیمه‌ای جهانبخش
  • مورایس: حساسیت ایرانی‌ها به مسائل اخلاقی قابل تحسین است
  • حساسیت ایرانی‌ها به مسایل اخلاقی قابل تحسین است
  • میرالم پیانیچ از بازی‌های ملی خداحافظی کرد
  • داوری بی‌نقص یک ایرانی در بازی ژاپن و ازبکستان
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات
  • اولین فینالیست ایرانی در آسیا بعد از فغانی!
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • پیام خداحافظی مارکو رویس برای هواداران (فیلم)