Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@03:31:53 GMT

نویدکیا: اگر کسی بهتر از من وجود دارد، می‌روم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۱۹۸

نویدکیا: اگر کسی بهتر از من وجود دارد، می‌روم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: تفکر من فوتبال هجومی‌ست، اگر کسی فکر می‌کند شخص دیگری بیاید نتایج بهتری گرفته می‌شود من می‌روم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از پیروزی تیمش مقابل صنعت‌نفت آبادان اظهار کرد: دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه اول خیلی‌خوب بودیم و با کار تاکتیکی و کمترین نقص به حریف فشار آوردیم، البته باید بهتر از فرصت‌ها استفاده می‌کردیم، در نیمه دوم صنعت نفت جسورتر بود و روی دروازه ما فشار گذاشت و با تعویض‌هایش توپ را به جناحین برد، ما هم ضدحملاتی ایجاد کردیم تا روی دروازه آنها فرصت‌های بیشتری ایجاد کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو تیرک زدیم و چند فرصت هم به شکل باورنکردنی به بیرون رفت.

وی افزود: اگر نتوانیم به‌موقع گل بزنیم در دقایق آخر دچار استرس می‌شویم و این برای بازیکنانم طبیعی‌ست، چون قهرمانی می‌خواهند و من با این تفکر مخالفم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در رابطه با انتظار قهرمانی که از تیمش دارند اظهار کرد: به هواداران و باشگاه اعلام می‌کنم تیم من اول باید به ثبات برسد، من برای تحمل کردن فشارها مشکلی ندارم اما تا وقتی به ثبات نرسیم قهرمان نمی‌شویم، این مسئله همیشه دیدگاه من بوده و قراردادم هم طوری تنظیم شده که ابتدا سهمیه بگیریم.

نویدکیا درخصوص اینکه در سبکش فوتبال صفر صفر وجود ندارد و فوتبال هجومی مدنظرش است خاطرنشان کرد: سبک بازی تیم من هجومی‌ست و مخالف این هستم که بیرون از خانه دفاعی بازی کنم، من نه به‌خاطر پول اینجا هستم و نه دنبال شهرت هستم اما می‌خواهم کار خودم را انجام دهم، من از باختن نمی‌ترسم ولی مخالف مساوی‌های صفر صفر هستم.

وی ادامه داد: بهترین مربیان خارجی و ایرانی را آوردیم به جایی نرسیدیم، من هم قهرمانی می‌خواهم اما با این فشاری که به بازیکنانم می‌آورند و بی‌مهابا حمله می‌کنند و کار دفاعی را فراموش می‌کنند، خوشحالم که بازیکنانم شجاع هستند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تاکید بر اینکه کسب سهمیه مهم‌ترین دستاورد سپاهان است اضافه کرد: چیزی که مهم است حضور هر ساله ما در لیگ قهرمانان آسیا است و شخصیت را به تیم برگردانیم و بعداً انتظار قهرمانی داشته باشیم، در کار هجومی باخت طبیعی‌ست، باید دیدگاه‌های معمولی حذف شود تا فوتبال‌مان پیشرفت کند.

نویدکیا با اشاره به اینکه اگر کسی بهتر از خودش وجود دارد می‌توانند جایگزین او کنند گفت: کارخانه، هیئت‌مدیره باشگاه و هواداران اگر فکر می‌کنند شخص دیگری هست که نتایج بهتری از من بگیرد من می‌روم.

وی در پایان درخصوص فرصت‌سوزی بازیکنانش گفت: وقتی فوتبالیست موقعیت دارد یعنی خوب کار می‌کند اما وقتی توپ‌ها گل نمی‌شود دیگر به بازیکن مربوط نیست، برای من چیزی که اهمیت دارد عملکرد درست بازیکنانم است. بازیکنانم قدرت موقعیت‌سازی و حملات هجومی را دارند و این برای من لذت‌بخش است، من با فرصت‌سوزی بازیکنم را تعویض نمی‌کنم.

کد خبر 540852

منبع: ایمنا

کلیدواژه: محرم نویدکیا سپاهان تیم فوتبال سپاهان باشگاه سپاهان لیگ برتر فوتبال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمربی تیم فوتبال سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۱۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!

به گزارش “ورزش سه”، بازگشت محرم نویدکیا به سطح اول فوتبال ایران یکی از اتفاقات جذاب نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر بوده است. سرمربی سابق سپاهان بعد از مدت‌ها دوری از نیمکت، به‌عنوان نفر اول کادر فنی مس رفسنجان به مربیگری برگشت و با حضور در جمع نارنجی‌پوشان توانسته شرایط خوبی را برای این تیم رقم بزند.

نویدکیا در ماه‌های گذشته که هدایت مس را بر عهده داشته از نظر فنی شرایط خوبی را برای این تیم رقم زده و تاکنون هیچ شکستی را روی نیمکت نارنجی‌ها پذیرا نبوده است.

مورد اصلی که درباره نویدکیا به چشم آمده شخصیت و متانت او در مواجهه با اتفاقات مختلف است. این مسئله در مس رفسنجان بارها بر سر موضوعات مختلف نمایان شده و در نشست خبری قبل از بازی روز چهارشنبه این تیم هم نمود پیدا کرد.

نویدکیا وقتی ظهر روز سه‌شنبه در کنفرانس مطبوعاتی قبل از دیدار تیمش مقابل گل‌گهر سیرجان حضور یافته بود با چند سوال حاشیه‌ای و غیرفنی از سوی یکی از خبرنگاران رفسنجانی مواجه شد و جالب اینکه بدون عصبانیت و با متانت خاص خودش به این سوالات پاسخ‌گو بود.

او نه تنها از پرسشی درباره چرایی برگزاری تمرینات مس در تهران ناراحت و عصبانی نشد که با بیان اینکه فضای مجازی را دنبال نمی‌کند و اخبار را چندان نمی‌خواند به اسطوره‌سازی نسبت به خودش واکنش نشان داد و گفت که دوست ندارد چنین اتفاقی را تجربه کند.

سرمربی رفسنجانی‌ها ساعتی قبل از دیدار حساس مقابل گل‌گهر سیرجان باز هم با آرامش خود را نمایان کرد و نشان داد دوست ندارد قبل از بازی دربی کرمان تیمش وارد شرایط سختی شود. او که تجربه‌ای زیاد را در فضای فوتبال دارد خود را برای مسابقه عصر چهارشنبه با گل‌گهر آماده می‌کند و امیدوار است به روند خوب رفسنجان ادامه بدهد.

دیگر خبرها

  • حیدری: استقلال با این سبک فوتبال قهرمان هم شود فایده‌ای ندارد/رضاوند چه گلی بر سر تیم زده که همیشه فیکس است؟
  • هنوز ۵ بازی دیگر فرصت داریم / اگر دست من باشد می‌گویم پرسپولیس همیشه قهرمان است
  • سرمربی پرسپولیس: دو امتیاز مهم از دست دادیم، اما تا آخر برای قهرمانی می جنگیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را از دست می‌دهیم
  • محرم نویدکیا: اذیت کننده است که بازی‌های خانگی را دست می‌دهیم
  • مورایس: استقلال از این تساوی سود برد/ ترجیح می دهم ستاره نداشته باشم اما قهرمان شوم
  • حمید مطهری: بازیکنانم در نیمه دوم فوق‌العاده بازی کردند
  • هرکاری کنید، محرم عصبانی نمی‌شود!
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم