Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات قهرمان کشوری تنیس روی میز ویژه ورزشکاران پیوند اعضای کلیه، کبد، قلب و استخوان پس از دو روز به پایان رسید و منتخبان هر رشته برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ مسابقات قهرمان کشوری تنیس روی میز ویژه ورزشکاران پیوند اعضای کلیه، کبد، قلب و استخوان پس از دو روز به پایان رسید و منتخبان هر رشته برگزیده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرتضی گلشاهی رئیس هیئت ورزشی بیماران خاص و پیوند اعضای استان قزوین در باره این مسابقات اظهار داشت: در این مسابقات تیم هایی از استانهای همدان، مرکزی، سمنان، کردستان، اصفهان، کرمانشاه ، گلستان، فارس، کهکیلویه و بویراحمد، تهران خراسان رضوی، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی، قزوین و منطقه آزاد اروند کنار در بخش آقایان و بانوان به مدت دو روز با یکدیگر رقابت کردند.

گلشاهی تصریح کرد: مسابقات رشته بانوان در سه رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، رده ۳۰ تا ۳۹ سال و ۵۰ تا ۵۹ سال و رقابت های آقایان در ۴ رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال،  ۳۰ تا ۳۹ ، سنین ۴۰ تا ۴۹ سال و ۵۰ تا ۵۹ سال برگزار شد و این نتایج بدست آمد:

در پایان مسابقات تنیس روی میز پیوند اعضا، در بخش مردان، در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال، مجید شاهسوند از همدان قهرمان شد. مهدی کیانی از اصفهان دوم و امیرعباس سعیدی از اصفهان سوم شد.

در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال، جواد رحمانی از تهران بر سکوی نخست ایستاد، سید مجتبی احمدی از استان فارس در رده دوم جای گرفت و محمد محمدی از اصفهان در رده سوم جای گرفت.

در رده سنی ۴۰ تا ۴۹ سال هم علی زارعی از خراسان رضوی اول شد، ناصر ماهر از استان اردبیل در مکان دوم و بیژن مونسی فراز اصفهان در سکوی سوم ایستاد.

در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال بابک فتاحی از اصفهان قهرمان شد، نادر محمودزاده از استان آذربایجان غربی در رده دوم جای گرفت و حسن تاتاری از خراسان رضوی در جایگاه سوم ایستاد.

در بخش بانوان هم این نتایج بدست آمد: 

در رده سنی ۱۸ تا ۲۹ سال: بهاره بیگی از همدان اول شد و محیا نظری از همدان در رده دوم قرار گرفت.

در رده سنی ۳۰ تا ۳۹ سال: الهام محمدی تقدیر، سمیه کریمی و معصومه برجی همگی از استان همدان رده های اول تا سوم را کسب کردند.

و در رده سنی ۵۰ تا ۵۹ سال: شیرین احمدی از کردستان قهرمان شد و نسرین اهتمام از اصفهان در رده دوم جای گرفت.

در مراسم اختتامیه مدال قهرمانان و منتخبان توسط عباس علایی مقدم مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و مسئولان هیئت تنیس روی میز اهدا شد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا قلب استان قزوین آذربایجان شرقی رقابت همدان اصفهان استان فارس خراسان رضوی استان اردبیل آذربایجان غربی استان همدان مدیرکل ورزش و جوانان تنیس روی میز ورزش و جوانان قزوین تنیس روی میز ۵۰ تا ۵۹ سال رده سنی رده دوم جای گرفت ۳۰ تا ۳۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل از پنجشنبه (۱۳ اردیبهشت) به میزبانی شهر نجف آباد اصفهان و در شاخه‌های بتل و اسپیداسلالوم آغاز شده است.   پس از برگزاری دوئل نفس‌گیر بین ورزشکاران، در رده سنی بالای ۱۹ سال و شاخه اسپید اسلالوم، ترانه احمدی دارنده مدال نقره بازی‌های آسیایی هانگژو توانست در رقابتی جذاب و دیدنی در فینال و با عملکردی عالی و رکوردشکنی مسابقات بر سکوی قهرمانی این رقابت‌ها تکیه بزند. پس از او، رومینا سالک و مژده شعبانی به عنوان دوم و سومی بسنده کردند. نکته مهم دیگر اینکه رکورد پیشین هم در دست خود این اسکیت باز بود و توانست در اصفهان آن را دوباره ارتقا دهد.   همچنین در رده سنی زیر ۱۹ سال، پریناز ذکریا، ریحانه مصطفایی و زهرا صادقیان سه نفر برتر این رویداد را تشکیل دادند.

دیگر خبرها

  • با معرفی تیم‌های قهرمان؛ مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • تیم دانشگاه آزاد آزادشهر قهرمان مسابقات والیبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد شد
  • پایان مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی با معرفی تیم‌های برتر
  • مسابقات بین‌المللی تنیس ساحلی به پایان رسید
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان ‌غربی شد
  • احمدی، قهرمان مسابقات دستجات آزاد اسکیت فری استایل شد
  • میاندوآب قهرمان مسابقات بوکس نونهالان آذربایجان‌غربی شد
  • قهرمانی تنیسور جاجرمی در تور جهانی جوانان
  • مازندران نایب قهرمان مینی گلف بانوان کشور شد
  • عزیزی: برای مسابقات آسیایی تنیس برنامه داریم