Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:38:18 GMT

باخت در سیستم من وجود دارد / باید به ثبات برسیم

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۳۴۳

باخت در سیستم من وجود دارد / باید به ثبات برسیم

به گزارش خبرنگار مهر، محرم نویدکیا شامگاه پنجشنبه در نشست خبری پس از مصاف با صنعت نفت آبادان اظهار داشت: بازی امشب دو نیمه متفاوت داشت، نیمه اول فوق العاده خوب بود، تمام کارهایی که در ذهنمان بود را با کمترین نقص انجام دادیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم و باید در نیمه اول بهتر از موقعیت‌هایمان استفاده می‌کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صنعت نفت آبادان در نیمه دوم جسورتر بازی کرد، با تعویض‌هایی که داشت مقداری جلوتر حرکت کرد و از سمت چپ و راست و از پشت مدافعان استفاده کرد و ما سعی کردیم که از این موقعیت استفاده کنیم و ضد حملات خوبی را داشتیم و در توپ‌های برگشتی استفاده خوبی را داشتیم و دو موقعیت به تیرک خورد و دو مورد نیز بیرون رفت.

همه اعتقاد دارند سپاهان باید قهرمان شود و من فوق العاده مخالفم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اضافه کرد: بازی خوبی بود اما باید این واقعیت را بپذیریم که اگر نتوانیم به موقع خوب عمل کنیم دقایق آخر دچار استرس می‌شویم که البته مقداری از این استرس طبیعی است و به دلیل فشار بازی است که به بازیکنان وارد می‌شود چرا که همه اعتقاد دارند سپاهان باید قهرمان شود و من با این موضوع فوق العاده مخالف هستم.

وی گفت: من این را به مسئولان باشگاه، هواداران و مسئولان کارخانه می‌گویم که اولین کاری که در سپاهان می‌کنیم رسیدن به ثبات است، من مشکلی ندارم فشار را تحمل کنم، من سال‌هاست که سپاهان هستم، یک سال قهرمان شدیم، یک سال دهم جدول بودیم، یک سال نایب قهرمان شدیم و سال بعد به رتبه چهاردهم رسیدیم تا اینکه به ثبات برسیم.

تا به ثبات نرسیم نمی‌توانیم قهرمان شویم

نویدکیا تاکید کرد: تا به ثبات نرسیم نمی‌توانیم قهرمان شویم، من این دیدگاه را از اول گفتم و در قراردادم نیز این موضوع را ذکر کرده‌ام که تیمم طوری تنظیم می‌شود که سهمیه بگیرد و در جام باشگاه‌های آسیا حضور داشته باشند.

وی با بیان اینکه من دلم می‌خواهد تیمم هجومی بازی کند، افزود: همیشه به دنبال این امر بوده‌ام، من مخالف این هستم که بیرون از خانه حالت دفاعی بگیرم و با نتیجه صفر بر صفر برگردم، اینها را محترمانه می‌گویم، بارها به مسئولان باشگاه گفته‌ام اکه دیدگاه غیر از این دارید من نه بخاطر پول اینجا هستم و نه دنبال شهرت و معروفیت هستم بلکه می‌خواهم کار انجام دهم.

من دوست دارم بازیکنان هجومی بازی کنند

سرمربی تیم فوتبال سپاهان ابراز داشت: من دوست دارم بازیکنان هجومی بازی کنند، کسی که کار هجومی می‌کند ممکن است بازی سختی هم داشته باشد و ببازد، من از باختن نمی‌ترسم، مشکلی با باختن ندارم اما در دیدگاهم مخالف صد در صد مساوی‌های صفر صفر هستم، اگر فکر می‌کنند دیگری بهتر از من تیم را اداره می‌کند با کمال میل آماده واگذاری هستم تا وقتی من باشم باید اول تیم را به ثبات برسانم، چه یک سال اینجا کار کنم و چه ۱۰ سال و وقتی به ثبات رسید هر سال در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کردیم آن موقه انتظار داشته باشید سپاهان قهرمان شود.

بهترین مربی‌های ایرانی و خارجی را آوردید و به جایی نرسیدید

وی گفت: بهترین مربی‌های ایرانی و خارجی را آوردید و به جایی نرسیدید، باید بگذارید به ثبات برسیم و بعد کارهای بزرگ‌تر انجام دهیم. من این صحبت‌ها را نمی‌کنم که نمی‌خواهم قهرمان شوم، بلکه بر این باورم که نباید به بازیکنانم فشار وارد کنند، اینکه من دقیقه دو در سیرجان گل خوردم یعنی همه چیز تمام و بخاطر فشار است که این اتفاق می‌افتد.

نویدکیا گفت: در سیستم من باخت وجود دارد اما مساوی صفر صفر من را اذیت می‌کند، اینکه چهار گل از گل گهر بخورم این من را اذیت نمی‌کند اگر کسانی فکر می‌کنند که اذیت می‌کند کس دیگری را بیاورند که کار من را انجام دهد.

وی گفت: فرشاد برای ما بسیار خوب بازی کرد، وقتی چهار موقعیت گل ایجاد می‌کند یعنی بسیار خوب بازی می‌کند، همین که می‌توانند موقعیت سازی کنند برای من ارزش دارد.

سرمربی تیم سپاهان گفت: اینکه یک بازیکن دو موقعیت خراب کند دلیل نمی‌شود که تعوض شود.

کد خبر 5371731

منبع: مهر

کلیدواژه: محرم نویدکیا تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم صنعت نفت آبادان لیگ برتر فوتبال ایران بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان آلودگی هوا عکس استانها واکسن کرونا شیراز مراسم تودیع و معارفه ایلام یک سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید

در دیداری معوقه از هفته ۲۹ لیگ برتر انگلیس 2023/24، منچسترسیتی مقابل برایتون به برتری ۴-۰ دست یافت. شاگردان پپ گواردیولا در ۳۰ بازی اخیر خود در همه رقابت ها، شکست ناپذیر بوده اند.

به نقل از اوپتا؛ منچسترسیتی سومین تیم تاریخ در سطح اول فوتبال انگلیس است که از مرز +۳۰ بازی شکست ناپذیری در همه رقابت ها عبور می کند. (۲۴ برد و ۶ تساوی) ناتینگهام فارست در سال ۱۹۷۸ رکورد ۴۰ بازی متوالی بدون باخت را ثبت کرد. منچستریونایتد نیز در دو مقطع در +۳۰ بازی پیاپی شکست نخورده است. (۳۴ بازی از سال ۱۹۹۳ تا ۱۹۹۴ و همچنین ۳۳ بازی از سال ۱۹۹۸ تا ۱۹۹۹)

آخرین باخت آنها به حدود ۵ ماه پیش یعنی اوایل دسامبر برمی گردد. (۱-۰ مقابل استون ویلا) 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • در انتظار آخرین معجزه | نادال هوادارانش را غافلگیر می کند؟
  • نصرتی: می‌توانیم به آسیا برسیم
  • دنیا روی سر دانیال اسماعیلی‌فر خراب شد
  • پرسپولیس در ضربات پنالتی باخت و حذف شد
  • آلونسو: تمام کردن لیگ بدون باخت لذت خاصی دارد
  • کلوپ: ناامیدی بی‌سابقه‌ای را تجربه کردم؛ با آن بازی برابر اورتون نباید هم قهرمان شویم
  • اسنایدر: باخت به تاج‌الدینوف روش مبارزه رقبایم را تغییر داد
  • میرزازاد: فصل تلخی را پشت سر می‌گذاریم
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم