Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-04@02:27:25 GMT

صدور مجوز شیرین‌سازی آب دریا در چابهار

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۳۸۹

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مجوز شیرین‌سازی ۵۰ هزار مترمکعب آب دریا در چابهار با هدف کاهش مشکلات کم‌آبی و پایان جیره بندی آب صادر شد.

به گزارش ایسنا- رحمدل بامری روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان چابهار افزود: شهرچابهار هم اینک بصورت جیره بندی ۲۶ هزار مترمکعب آب از آب شیرین‌کن کنارک واقع در ۵۰ کیلومتری دریافت و این سهمیه کفاف جمعیت بیش از ۱۶۰ هزار نفری شهر و حاشیه نشینی را نمی‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دولت طرح‌های مختلفی برای شیرین‌سازی آب دریای عمان دارد و در این باره برای کاهش مشکلات از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

سرپرست معاونت استانداری و فرمانداری ویژه چابهار بیان کرد: مسوولان حوزه امور آب وفاضلاب و اداره کل مربوطه موظف هستند هر چه سریعتر نسبت به رهاسازی فاضلاب در کوچه و رودخانه ها جلوگیری و اقدامات لازم را انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه چابکی، انقلابی‌گری، مردمی و وظیفه شناسی باید سرلوحه کاری مسوولان در دولت جدید باشد، خاطرنشان کرد: برخی از مسوولان ادارات در ساعات غیر اداری در دسترس نبوده و پاسخگو نیستند، لذا مجددا اعلام می‌کنم بصورت شبانه روزی برای خدمت رسانی اقدام و برای رضایتمندی مردم نهایت تلاش‌ها را انجام دهند.

بامری تصریح کرد: متاسفانه صنف‌های مختلف به ویژه بازارمیوه چابهار دست افراد خاص و انحصاری است و سالها هر طور دلشان می خواهند قیمت را بالا می برند، نیاز است سازمان بازرسی و نهادهای نظارتی ورود و با اقدامات لازم گرفتاریها و مشکلات مردم در بحث گرانی اجناس را به حداقل برسانند.د

وی ادامه داد: متاسفانه دوگانگی مدیریتی در چابهار پس از الحاق شهر به منطقه آزاد بعد از گذشت ۲ سال مرتفع نشده و همچنان فنس ها و ایست و بازرسی در گیت ورودی منطقه آزاد برقرار بوده و خدماتی از این سازمان در شهر مشهود نیست، لذا مردم انتظار دارند فنس های فیزیکی برداشته شده و به وظایف قانونی عمل کنند.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • صدور مجوز فنس کشی زمین های کشاورزی فیروزکوه
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • استقلال به خاطر برکناری خطیر از لیگ قهرمانان محروم می‌شود؟
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • آگاه‌سازی عمومی برای کاهش ورود پرونده‌ به دادگستری
  • شوراها پل ارتباطی میان مردم و مسوولان هستند
  • آغاز طرح های سالم سازی دریا در گیلان از اول خرداد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی از طریق درگاه ملی مجوز‌ها در صورت عدم رعایت مدت سه ماه
  • تردد سخت ۲ هزار معلول در شهر چابهار