Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سعید دقیقی، سرپرست تیم فوتبال پیکان پس از شکست ۳ بر صفر تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: وظیفه من این نیست که در بُعد فنی صحبت کنم. امروز مقابل تیم پرمهره و خوب استقلال بازی کردیم. سطح مالی و سخت افزاری باشگاه استقلال با باشگاه پیکان قابل مقایسه نیست. آن‌ها با بودجه‌ای ۶، ۷ برابر پیکان در نقل‌وانتقالات حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست تیم فوتبال پیکان افزود: بازیکنان پیکان تا این بازی خوب عمل کردند و نشان دادند که حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، اما امروز تیم ما خوب کار نکرد. استقلال در شرایط بازی تیم برتر میدان بود و جوانان ما باید به این موضوع برسند که اگر تلاش نکنند شکست سختی خواهند خورد.
دقیقی درباره ۲ بازی بعدی تیمش برابر سپاهان و پرسپولیس گفت: قرعه ما به این شکل است که ۲ بازی سخت هم بعد از بازی با استقلال داریم. تمام تلاش مجموعه باشگاه این است که بتوانیم بازیکنان را به شرایط قبل از بازی با استقلال برگردانیم. از تمام انرژی‌مان استفاده می‌کنیم، زیرا بازیکنان جوان و بااستعدادی داریم و باید به آن‌ها امکانات و اعتماد به نفس بدهیم تا از این شکست برای بازی‌های آینده درس بگیرند.

بیشتر بخوانید

نداشتن یک ورزشگاه اختصاصی به میزبانی ما ضربه می‌زند

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: باشگاه پیکان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تمرین امروز استقلال با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران برگزار شد و همین موضوع باعث شد تا بخش‌های مختلف تمرین زیر ذره‌بین حاضران قرار داشته باشد.

در یکی از آیتم‌های تمرینی بازیکنان استقلال به انجام بازی آقا وسط پرداختند که جواد نکونام هم در یکی از گروه ها حضور داشت و ضمن بازی کردن با شوخی‌های خود سعی داشت روحیه بازیکنانش را بالاتر ببرد.

بازار کری‌خوانی در این بخش از تمرین حسابی داغ بود و بازیکنان بر سر تصاحب توپ با یکدیگر و رفتن به وسط دایره مربوط به آقا وسط بسیار کل کل می‌کردند. سرمربی استقلال هم در این آیتم‌ها بازیکنانش همراهی می‌کرد و البته که سعی داشت با میانجی‌گری در برخی صحنه‌ها مسیر اتفاقات را عوض کند.

در یکی از بخش‌ها ابوالفضل جلالی نسبت به پاسی که هم تیمی‌هاش به او داده بود و باعث لو رفتن توپ شده بود، اعتراض داشت که نکونام به سمت او رفت و این بازیکن که روی زمین افتاده بود را بلند کرد، اتفاقی که تصاویر جالبی را به ثبت رساند.

استقلالی‌ها با انگیزه زیاد آماده مسابقه با ذوب‌آهن می‌شوند و امیدوارند با پیروزی در این دیدار صدر نشینی خود را تثبیت کنند.

دیگر خبرها

  • نکونام بازار کری استقلالی‌ها را داغ‌تر کرد (عکس)
  • ورزشگاه آزادی، قتلگاه مهمانان پرسپولیس و استقلال
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • وینگر پرتغالی تراکتور: می‌توانستیم استقلال را شکست دهیم
  • فقط صدای رضا عنایتی! (عکس)
  • ربیعی: مقصر شکست من هستم ولی توقع بیشتری داشتم
  • نوازی: باید تراکتور را شکست می‌دادیم
  • اوج حساسیت در دیدار‌های امروز لیگ برتر فوتبال
  • پیکان جوانان در قزوین خاموش کرد!