Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی هوادار می‌گوید تیمش تا دقیقه ۹۲ با نتیحه ۲ بر یک از پرسپولیس جلو بود و اگر خود باوری لازم را داشته باشند، موفق خواهند شد.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی، سرمربی هوادار بعد از تساوی دو بر دو تیمش مقابل پرسپولیس گفت: پیش بینی می‌کردیم بازی سنگینی داشته باشیم. در ۱۰ دقیقه اول به خاطر اینکه یک سری بازیکنان کم تجربه که در جو ورزشگاه بودند، خودمان را گم کرده بودیم و بازی را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودمان را به بازی برگرداندیم. شما دیدید که تیم هوادار تا دقیقه ۹۲ با نتیجه ۲ بر یک در استادیوم آزادی از پرسپولیس جلو بود. به بازیکنان خودم خسته نباشید می‌گویم. اگر خودباوری لازم را پیدا کنیم، می‌توانیم مانند بازی‌های گذشته که می‌توانستیم امتیازهای بیشتری بگیریم، پیشرفت می‌کنیم. ان‌شاءالله به آن خود باوری می‌رسیم.

ادامه دارد..

منبع: ایسنا

کلیدواژه: رضا عنایتی تیم فوتبال هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید

آفتاب‌‌نیوز :

اوسمار از وقتی سرمربی پرسپولیس شده، حساب ویژه‌ای روی کاپیتان تیمش باز کرده و امید عالیشاه به یکی از مهره‌های فیکس و تاثیرگذار تبدیل شده است.

هر دو شکست اوسمار در لیگ و جام حذفی که مقابل آلومینیوم رقم خورد، در حالی اتفاق افتاد که عالیشاه در ترکیب تیمش حضور نداشت. 

عالیشاه طی یکی دو روز اخیر به تمرینات گروهی تیمش برگشته و شرایط حضور در تمرینات گروهی را پیدا کرده است. به این ترتیب او مشکلی برای همراهی پرسپولیس در بازی فوق العاده حساس مقابل سپاهان نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی بزرگ رسید
  • حمله سرمربی والنسیا به داور: به نفع بارسا تصمیم گرفتی!
  • پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی
  • مهدی لیموچی: شایسته پیروزی برابر پرسپولیس بودیم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سردار آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بندر ناپل میزبان بازی پرهیجان سرداز آزمون و هم تیمی هایش در رم
  • بازگشت شاگردان ده‌روسی در لحظات پایانی/ سردار باز هم درخشید!
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • دانیال 120 دقیقه با سرفه بازی کرد!
  • بلای جان پرسپولیس پس از 120 (عکس)