Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@16:25:06 GMT

تیم "یر ب یر" قهرمان جام حذفی تنیس بانوان شد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۷۵۳

تیم 'یر ب یر' قهرمان جام حذفی تنیس بانوان شد

به گزارش خبرگزاری فارس، فینال رقابت‌های جام حذفی بانوان کشور مابین تیم های یر ب یر و آکادمی تنیس اسفندیاری برگزار شد و در نهایت نماینده البرز موفق شد با نتیجه ۲ بر یک از سد تیم آکادمی تنیس اسفندیاری عبور کند تا عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کند.

در نخستین دیدار بخش انفرادی سابینا شایلدولینا از تیم اکادمی تنیس اسفندیاری با نتیجه ۲-۶ و ۳-۶ ماندگار فرزانی را برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دومین مسابقه بخش انفرادی شهرزاد بانی سعید از تیم یر ب یر با نتیجه ۲-۶ و ۱-۶ از سد میترا ابراهیمی عبور کرد تا نتیجه نهایی با انجام دیدار بخش دو نفره مشخص شود.

با انجام دیدار دو‌نفره ، تیم یر ب بر با ترکیب رومینا زینالی و  ماندگار فرزامی با نتیجه (۴-۶ و ۴-۶ ) مقابل تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا - میترا ابراهیمی به پیروزی رسید. 

به این ترتیب تیم یر ب یر با ترکیب ماندگار فرزامی ، رومینا زینالی، شهرزاد بانی سعید به مربیگری نازنین سیوشانسی و سرپرستی باران بارانی عنوان قهرمانی را تصاحب کرد. 
تیم آکادمی تنیس اسفندیاری با ترکیب سابینا شایلدولینا، میترا ابراهیمی و صدف ایرانمتش نایب قهرمان شد. 

تیم های k2 الف بل ترکیب پرنیا رکن آبادی ، آنیتا مهره کش، هانا سلطانی فاطمه امید ، مربیگری لادن اخلاصی سرپرستی ساحل کاشانی به همراه تیم ملیوان با ترکیب پادنا قورچیان ، الهه طفر خواه و سرپرستی نادیا اسحاقی عنوان سوم مشترک را به نام خود ثبت کردند

به این ترتیب این مسابقات پس از ۲ هفته رقابت تنیسورها در  زمین های المپیک کیش امروز با انجام‌ دیدار فینال به پایان رسید.

مراسم اختتامیه این مسابقات با حضور نمایندگان فدراسیون تنیس کشورمان و ورزش کیش برگزار می شود.

سرداوری این مسابقات بر عهده شروین صفوی داور نشان سفید کشورمان بود و سمیرا قدسی مدیریت بازی ها را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تنیس تنیس بانوان جام حذفی تنیس بانوان یر ب یر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی

به گزارش ورزش سه، دو تیم ملوان و سایپا در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال ایران به مصاف یکدیگر خواهند رفت که در این بازی شاگردان تارتار برای شکست نارنجی پوشان انگیزه بسیار زیادی دارند.

ملوانی‌ها در شرایطی باید دیدار حذفی خود را برگزار کنند که این تیم نتوانسته در دو بازی اخیر خود برابر پرسپولیس و سپاهان نتیجه خوبی بگیرد و از فرصت مناسب پیش آمده برای صعود به رتبه چهارم جدول استفاده کند و این دیدار می‌تواند یک فرصت بسیار مناسب برای شاگردان مهدی تارتار جهت برگشت به روند پیروزی و صعود به جمع هشت تیم نهایی جام حذفی باشد.

ترکیب تیم مهدی تارتار برای این دیدار به شرح زیر است: افشار صداقت، آرمان اکوان، میلاد باقری، ابوذر صفرزاده، پدرام قاضی پور، مجید عیدی، پرهام موقعری، محمدرضا بردبار، مهران احمدی، محمد عمری و محمدرضا سلیمانی

دیگر خبرها

  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا؛ پسران ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • تنیسورهای کمتر از ۱۲ سال ایران به دیدار رده‌بندی رفتند
  • مسابقات جام رمضان تنیس روی میز بانوان در سمنان پایان یافت
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • شکست کمانداران ریکرو ایران در دور حذفی
  • ساعت و ترکیب احتمالی تراکتور - ذوب‌آهن در جام حذفی (امروز جمعه ۷ اردیبهشت)
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد