Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته نهم لیگ برتر امروز پنجشنبه میزبان تیم هوادار که این دیدار با تساوی ۲ به ۲ خاتمه یافت تا شاگردان یحیی گل محمدی فرصت نزدیک شدن به صدر جدول را از دست بدهند.

یحیی گل محمدی بعد از این دیدار گفت: باید این دیدار را با پیروزی به پایان می رساندیم اما متاسفانه دو امتیاز را از دست دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعا از این موضوع ناراحت هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. در این شرایط به تیم فشار و استرس وارد می‌شود. گل دوم را بازیکن حریف با دست زد، اما متاسفانه داوران ندیدند، اما باید بتوانیم در این مسابقات از فرصت‌ها استفاده کنیم.

یحیی گل محمدی در ادامه خاطرنشان کرد: مگر چند فرصت می‌توانیم خلق کنیم. اگر گل نزنیم تیم وارد فشار و استرس می‌شود و تیم حریف از ضربات ایستگاهی می‌تواند به گل برسد. امروز هم روی ضربات ایستگاهی گل خوردیم. گل دوم درست نبود و نمی‌توان زیاد در مورد این موارد صحبت کرد.

وی ادامه داد: بازی که باید را انجام ندادیم و تیم حریف با ۱۰ – ۱۱ بازیکن دفاع می‌کرد و کار برای ما سخت شد. در کل موقعیت‌سازی ما در این بازی خوب بود. اگر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم، اما فرصت طلب نبودیم. باید اول بازی گل می‌زدیم، اما اینگونه نشد. باید خود را آماده کنیم برای بازی‌های بعدی.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس یحیی گل محمدی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • هوادار تراکتور از هوش رفت (عکس)
  • اوسمار: در بخش دفاعی اصلا خوب نبودیم/ خوردن ۴ گل ناراحتم می‌کند
  • ببینید | خلاصه بازی هوادار ۳ - مس سونگون ۱
  • صعود هوادار و گل گهر به مرحله یک چهارم پایانی جام حذفی فوتبال
  • ترکیب ملوان برای شکست دادن سایپا در حذفی
  • پرویز مظلومی: با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد