Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@15:40:43 GMT

وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۸۹۹۹۲

وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل خطیب در شورای اداری استان همدان با اشاره به رویکرد دولت مردمی آیتالله رئیسی، تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولت‌مردان بر این است که خدمات مؤثری را به مردم ارائه بدهند و همه اقشار جامعه رایحه خوش خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم هرچه زودتر بهبود یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همدان را شهر علم و عالم پرور خواند و افزود: اسلام عزیز بود که عزت و اقتدار به ما داد و امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در جهان پذیرفته شده و قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده‌اند.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم تصریح کرد: این اقتدار و عزت در حالی به وجود آمده که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترورهای ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده‌اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول و قوه الهی و با فداکاری نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه، ناکام مانده‌اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده‌اند.

حجت الاسلام خطیب با بیان اینکه کشور در میان قدرت‌های جهانی می‌درخشد، تاکید کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیدا کرده و از حقوق حقه ملت دفاع می‌کند.

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی‌موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در ادامه وحدت رویه بین مسئولان را اثر بخش عنوان کرد و گفت: به مدد اتحاد و همدلی و همبستگی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، استان همدان امروز یکی از امن ترین استان‌های کشور بوده و در مسیر رشد و توسعه بر پایه وحدت استوار است.

استاندار همدان نیز در ادامه مطرح کرد: سلامت و امنیت دو رکن اصلی جامعه است که دولت سیزدهم این دو موضوع را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

علیرضا قاسمی‌فرزاد مطرح کرد: دولت جدید در ۱۰۰ روز گذشته با افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی توانست مانع از ایجاد موج‌های مرگبار کرونا در کشور شود و اکنون به شرایطی رسیده‌ایم که تزریق دوز سوم واکسن نیز برای حفظ سلامت عمومی ایجاد شده است.

سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان نیز در این مراسم گوشه‌ای از رشادت‌های نیروهای مسلح استان را بازگو و تاکید کرد: توان دفاعی نیروهای نظامی انتظامی استان در خدمت صلح و امنیت کشور و منطقه است.

گفتنی است، وزیر اطلاعات امروز در بدو ورود به همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام و سپس با حضور در دفتر نماینده ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفتگو کرد. همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان همدان به طور مستقیم به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۳ پاسخ داد.

حجت الاسلام خطیب پس از شنیدن تماس‌های مردم، دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان صادر کرد.

در پایان سفر یک‌روزه وزیر اطلاعات به همدان، مدیرکل جدید اطلاعات معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.

کد خبر 5371719

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری علیرضا قاسمی فرزاد وزیر اطلاعات استاندار همدان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا روز دانشجو کرمانشاه سانحه تصادف گرگان آلودگی هوا عکس استانها مراسم تودیع و معارفه ایلام شیراز قاسم سلیمانی وزیر اطلاعات استان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۸۹۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان، بارش'باران و وقوع سیل در شرق استان کرمان بویژه شهرستان بم خسارت زیادی به مردم منطقه وارد کرده است جهاد گران بسیجی در حال امداد رسانی و کمک به سیل زدگان هستند .
 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بم‌گفت : بارش باران و سیل در شرق استان شهرستان بم باعث آب گرفتگی منازل و خسارت به مردم شده است و تعداد ۳۰ گروه جهادی با بیش از ۳۰۰نفر از بسیجیان ۳ روز  است که در حال امداد رسانی و کمک به مردم منطقه سیل زده شهرستان بم هستند .
سرهنگ دهقانیان گفت سیل در بم به کشاورزان و منازل مسکونی قنوات باغات کشاورزی راهای روستایی خسارت زیادی وارد کرده است دستگاه‌های اجرایی در حال برآورد خسارت در منطقه هستند .

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بم گفت : گروه‌های جهادی در حال لایه روبی سیل از منازل و شستشوی لوازم مردم و تخلیه گل  آب از منازل هستند کار امداد رسانی بسیجیان کمک‌به مردم ادامه دارد .

دیگر خبرها

  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • چرا رئیس‌جمهور به بازدید از تهران آمد؟
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • صحبت‌های بی‌سابقه قالیباف درباره ماجرای ارز/ آغاز گشت ارشاد مسئولان توسط رادان
  • رویکرد دولت سیزدهم خدمت شبانه‌روزی و جهادی به مردم است
  • بازسازی منازل محرومان روستای دولت‌آباد به همت جهادگران قمی
  • اجرای طرح جهادی پلیس پاسخگو در خرم آباد