Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید که مهاجمان این تیم فرصت طلب و با دقت نبودند و از موقعیت‌ها استفاده خوبی نکردند.

نشست خبری یحیی گل‌محمدی در حالی برگزار شد که در ابتدای کنفرانس، علیرضا اشرف مدیررسانه‌ای قرمزها با اشاره به اشتباه داوری در صحنه گل دوم هوادار، گفت که پرسپولیس به گواه کارشناسان با اشتباه داوری تنها باخت فصل مقابل آلومینیوم اراک را تجربه کرد و این بار هم یک اشتباه دیگر رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تاکید کرد که باشگاه پرسپولیس از داور شکایت خواهد کرد.

* مهاجمان، تیم را زیر فشار بردند

بازی خانگی ما بود و باید می‌بردیم و دو امتیاز خیلی راحت را از دست دادیم. نتیجه ای نبود که دلخواه ما باشد و قطعا از این نتیجه ناراحت هستیم. در این بازی‌ها زدن گل زودهنگام به چنین تیمهایی خیلی مهم است اما ما نتوانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده خوبی کنیم. فورواردهای ما روز خوبی نداشتند و از فرصت‌‌های خوب، استفاده نکردند. در چنین وضعیتی تیم در استرس و زیر فشار می‌رود برای گل زدن. روی دو صحنه‌ای گل خوردیم که ایستگاهی بود و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم و گل دوم هم که مشخص بود با دست زده شد. متاسفانه داوران هم این را ندیدند اما در این بازیها باید از موقعیت استفاده کنیم.

* فرصت طلب نبودیم؛ مگر چند موقعیت باید داشته باشیم؟

مگر هر بازی چند موقعیت می‌توانیم به دست بیاوریم که بتوانیم گل بزنیم. گل نزنیم تیم در فشار و استرس می‌رود و حریف از ایستگاهی و ضدحمله می‌تواند استفاده کند که این اتفاق هم رخ داد. البته گل دوم هم مردود و اشتباه بود. نمی‌شود زیاد درباره این بازیها صحبت کرد. بازی دلخواهمان را انجام ندادیم و باتوجه به اینکه حریف با ۱۰ بازیکن دفاع می‌کرد، کار سخت بود اما موقعیت سازی خوبی داشتیم و اگر گل اول را می‌زدیم می‌توانستیم برای گل دوم و سوم برویم. اما فرصت طلب نبودیم و موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم. در شروع بازی باید گل می‌زدیم.

* خیلی راحت گل خوردیم

توپ زیاد سمت دروازه ما نیامد و روی دو ایستگاهی گل خوردیم. خیلی راحت گل خوردیم و صحنه‌هایی نبود که گل بخوریم. قبل از بازی به بازیکنان گفتم این تیم را دستکم نگیرید و تیم دونده‌ای هستند. اما فکر می‌کنم اگر در شروع از موقعیت‌ها استفاده می‌کردیم، این اتفاقات رخ نمی‌داد.

* آقای صفایی خوب سوت زدند

امسال متاسفانه اشتباهات تاثیرگذار زیادی از سوی داوران بوده است. آقای صفایی در مجموع بخواهیم راجع به کارش صحبت کنیم، خیلی خوب قضاوت کردند اما آن صحنه را نمی‌دانم کمک داور باید می‌دید یا خودش باید زاویه بهتری داشت. اما متاسفانه این اتفاقات هست و امسال درباره تیم ما خیلی زیاد شده. نمی‌خواهم زیاد درباره داوری صحبت کنیم و نتیجه را گردن او نمی‌اندازیم. بالاخره صحنه‌هایی هست که نمی‌توانیم بگذریم و امیدوارم که تمرکز داوران بیشتر باشد، بالاخره ما سیستم وی ای آر نداریم و کار برایشان سخت است. امیدوارم آنها هم با تمرکز بیشتر، بهتر سوت بزنند.

* باید بیشتر تمرین کنیم تا قوی‌تر شویم

قطعا این تفکر درست نیست که ما از قهرمانی لیگ اشباع شده باشیم و لیگ برتر قطعا برای ما از جام‌های دیگر مهمتر است. به هر حال مشکلات زیادی را پشت سر گذاشتیم و تیمی که ۵ دوره قهرمان شده، به جای تقویت مشکلات زیادی برایش به وجود آمده. باتوجه به اینکه بازیکنان زیادی از دست دادیم و بازیکنان جدیدی جذب کردیم، باید بیشتر تمرین کنیم و روی کارمان متمرکز شویم. این کارها را باید انجام دهیم و اتفاقاتی که نباید رخ می‌داد افتاده اما باید با این شرایط خودمان را بیشتر مهیا کنیم و بیشتر تمرین کنیم تاقوی تر باشیم.

* جای‌گیری مهاجمان به هوش آنها ربط دارد

امیدوارم مهاجمان ما در بازیهای بعدی فرصت سوزی نکنند اما جای‌گیری مهاجمان در ارسال‌ها خیلی مهم است. این که نزدیک یار نباشند و دنبال فضای خالی باشند و این برمی‌گردد به هوش مهاجمان. باید بیشتر در بحث گلزنی کار کنیم. فقط می‌توانیم بیشتر تمرین کنیم و بیشتر تمرکز روی ارسال‌ها داشته باشیم. هر هفته هم تقریبا تمرین گلزنی برای فوروراردها داریم اما بعضی بازیها ممکن است این اتفاقات رخ بدهد و توپ‌های زیادی به وجود بیاید اما استفاده نشود. شروع بازی برای پرسپولیس وقتی در آزادی بازی می‌کنیم، خیلی مهم است و اگر در ۲۰ دقیقه اول گل بزنیم قطعا کارمان راحت‌تر می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر استقلال پرسپولیس پرسپولیس و هوادار رضا عنایتی لیگ برتر یحیی گل محمدی بیشتر تمرین کنیم موقعیت ها گل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 15 در جریان رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی ایران، تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و پرسپولیس به مصاف هم رفتند و پس از تساوی پرگل 4 بر 4 در وقت قانونی، آلومینیوم در وقت اضافی 6 بر 5 به پیروزی رسید و پرسپولیس در یک بازی دراماتیک مغلوب اراده و تلاش خستگی ناپذیر آلومینیوم اراک شد. اوستون اورونوف در دقیقه 11 گل اول پرسپولیس را زد و عیسی آل کثیر در دقیقه 25 گل دوم را به ثمر رساند. مهدی لیموچی در دقیقه 85 و شروین بزرگ در دقیقه 5 وقت اضافه نیمه دوم برای آلومینیوم گلزنی کردندو بازی باخته را به تساوی کشاندند. سینا اسدبیگی در دقیقه 94 و عیسی آل کثیر در دقیقه 108 برای پرسپولیس گل زدند اما دوباره شروین بزرگ در دقیقه 111 و علیرضا نقی زاده در دقیقه 121 برای آلومینیوم گلزنی کردند و بازی در وقت اضافه نیز به تساوی کشیده شد. در ضربات پنالتی نیز آلومینیوم بهتر عمل کرد و سرخ پوشان را حذف کرد. خلاصه این بازی را می‌بینید.

دیگر خبرها

  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر
  • خلاصه بازی آلومینیوم 4 (6) - پرسپولیس 4 (5)
  • سوتی وحشتناک گزارشگر بازی آلومینیوم - پرسپولیس
  • اوسمار مقصر حذف پرسپولیس را اعلام کرد
  • گلر استقلالی با دستکش سیدحسین مقابل سپاهان
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • جبران فرصت‌های سوخته در رفسنجان
  • تن هاخ: مقابل شفیلدیونایتد عملکرد بسیار خوبی داشتیم؛ برونو فرناندز در فرم ایده‌آلی قرار دارد