Web Analytics Made Easy - Statcounter

رستم قاسمی از اختصاص هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به بخش راه در لرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ قاسمی شامگاه پنج شنبه درگفتگوی ویژه خبری، اظهارکرد: تا کنون زمین ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی تامین و حدود ۹۰۰ شهر تعیین تکلیف شده اند.

او افزود: عملیات ساخت ۷۰۰ هزار واحد مسکونی شروع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسمی تصریح کرد: در لرستان ظرف ۴ سال در قالب قانون جهش تولید مسکن باید ۸۰ هزار واحد مسکونی و سالانه به طور میانگین ۲۰ هزار مسکن ساخته شود.

او گفت: فردا با حضور رئیس جمهور عملیات ساخت ۷ هزار منزل مسکونی در لرستان شروع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی مشکل اساسی اجرای قانون جهش تولید مسکن در برخی مناطق کشور از جمله خرم آباد مرکزاستان لرستان را کمبود زمین دانست و ادامه داد: ایجاد شهر‌های جدید برای تسریع در اجرای قانون جهش تولید در برخی مناطق کشور از جمله خرم آباد الزامی است.

او با بیان اینکه تا کنون ۹۳ هزار لرستانی برای بهر ه مندی از قانون جهش تولید مسکن ثبت نام کرده اند از مردم درخواست کرد:برای مسکن دار شدن حتما ثبت نام کنند.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه ضمن اشاره به طرح توسعه فرودگاه شهدای خرم آباد ،یادآورشد: طرح توسعه این فرودگاه تا دهه فجر امسال افتتاح می‌شودهمچنین برای راه اندازی پرواز‌های حج و عتبابات عالیات و افزایش تعداد پرواز‌ها در فرودگاه‌های شهدای خرم آباد برنامه ریزی خواهیم کرد.

او با اشاره به وجود ۸ هزار کیلومتر راه در لرستان ، تصریح کرد: اولویت وزارت راه و شهرسازی ایجاد آزاد راه، بزرگراه و چهار خطه کردن محور‌ها برای ایجاد امنیت سفر است و تلاش می‌کنیم عملیات ساخت قطعه دوم آزاد راه خرم آباد – بروجرد – اراک به زودی عملیاتی شود.

قاسمی خاطرنشان کرد: در بخش جاده‌ای برای لرستان هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار سفر دیده شده است.

وزیر راه وشهرسازی با اشاره به خسارت سیل به محور‌های ارتباطی لرستان بخصوص مسیر‌های روستایی، یادآورشد: برای آسفالت محور‌های روستایی ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار در سفر رئیس جمهور در نظرگرفته شده است.

 قاسمی ضمن اشاره به خط آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک،گفت این خط آهن با ۴۰ درصد پیشرفت کاری از ۳ سال پیش تعطیل شده است

او تاکیدکرد: تلاش می‌کنیم ظرف ۳ تا ۴ سال با تامین اعتبار مورد نیاز ۶۰ درصد باقی مانده خط آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زمین قانون مسکن رئیس جمهور راه و شهرسازی فرودگاه دهه فجر وزارت راه و شهرسازی بزرگراه آزاد راه سیل رستم قاسمی سفر رییس جمهور به لرستان وزیر راه وشهر سازی هزار واحد مسکونی قانون جهش تولید خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛فرماندار شهرستان اردل گفت: همچنین کلنگ عملیات اجرایی طرح هادی روستای آلیکوه به زمین زده و یک واحد مسکونی روستایی به نمایندگی از همه متقاضیان ۲۰۰ واحد مسکونی افتتاح شد.
شکوهی افزود: برای احداث هر ساختمان ۱۶۰ مترمربع زمین اختصاص داده شده است و متقاضیان این طرح‌ها تأیید نهایی دارند.
وی گفت: هم‌اکنون روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهر اردل همزمان در پنج مکان مسکونی در حال اجرا است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف نهضت ملی مسکن در شهرستان کیار تا ماه آینده
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • ضرب‌الاجل استاندار لرستان برای تعیین‌تکلیف برج‌های خرم‌آباد
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» در خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • وضعیت «برج‌های دوقلو» خرم‌آباد هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شود
  • آغاز ساخت ۹۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در اردل
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • زمین‌های واگذارشده به دستگاه‌های اجرایی تعیین تکلیف می‌شوند
  • تامین مالی ساخت بیش از ۱۱ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در لرستان
  • آغاز ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی در استان بوشهر