Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-28@04:26:14 GMT

واکسن اسپایکوژن تاییدیه‌ دارد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۰۶۷۱

واکسن اسپایکوژن تاییدیه‌ دارد

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت ضمن تکذیب خبری مبنی بر تقلبی بودن واکسن اسپایکوژن گفت: این واکسن تاییدیه‌های لازم را داراست.
دکتر محمد مهدی گویا تاکید کرد: واکسنی که مورد تایید وزارت بهداشت قرار می‌گیرد، باید فرآیند‌های متعددی را طی کند. بعد از طی فرآیندها، سلامت، اثربخشی و عوارض واکسن در کمیته‌های متعددی مورد بررسی قرار می‌گیرد و نهایتا بعد طی این فرایندها، سازمان غذا و دارو و وزارت بهداشت اعلام می‌کند که این واکسن می‌تواند مورد استفاده در سطح کشور قرار گیرد و تعیین می‌کند که چه کسانی می‌توانند از این واکسن استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گویا خاطرنشان کرد: بعد از این که واکسن این تاییدیه را گرفت مورد تایید سازمان جهانی بهداشت هم قرار می‌گیرد.

رییس مرکز مدیریت بیماری‌های وزارت بهداشت تصریح کرد: آنچه در مورد واکسن اسپایکوژن عنوان شده به هیچ عنوان صحت ندارد و کذب محض است.

گویا افزود: این واکسن تاییدیه‌های لازم را کسب کرده، در سطح کشور توزیع شده و مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از مردم عزیز کشورمان تقاضا می‌کنم به هیچ مطلبی در مورد واکسن، به جز آنچه از طرف وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو اعلام می‌شود توجه نکنند و این موضوع هم قابل تعقیب حقوفی خواهد بود.

منبع: ایسنا

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: واکسن واکسن کرونا واکسن ایرانی واکسن چینی وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

به گفته مسؤولان این وزارتخانه، پیکر‌های شهدا و شماری از مجروحان همچنان زیر آوار و در خیابان‌ها هستند و حملات مستمر رژیم اشغالگر اجازه دسترسی نیرو‌های امدادی و هلا احمر را به آن‌ها نمی‌دهد.

دیگر خبرها

  • یک واکسن دیگر در لیست واکسیناسیون کودکان ایرانی
  • واکسن روتاویروس به جدول واکسیناسیون کشوری اضافه می‌شود
  • واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور وارد شد
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ورود واکسن روتاویروس به برنامه ایمن‌سازی کشور
  • وزارت بهداشت فلسطین: جان تمامی شهروندان نوار غزه در خطر است
  • ماده‌ای که ۴۰ درصد از پوسیدگی‌ دندان پیشگیری می‌کند
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران | این دستگاه تاییدیه نهایی ندارد | وجود گاز خنده در این قلیان‌ها صحت دارد؟
  • افزایش شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر