Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@03:39:41 GMT

آمریکا تنها زبان سلاح مقاومت را می‌فهمد

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۰۷۷۳

آمریکا تنها زبان سلاح مقاومت را می‌فهمد

دبیرکل جنبش النجباء عراق گفت: آمریکا تنها زبان سلاح مقاومت و اقدام نظامی را می‌فهمد.

به گزارش برنا، از المیادین، شیخ «اکرم الکعبی»  روز پنجشنبه اظهار داشت: آمریکا تنها زبان سلاح مقاومت را می‌فهمد. فقط تفنگ، اقدام نظامی و مقاومت میدانی؛ آمریکایی‌ها جز این زبان، زبان دیگری را نمی‌فهمند.

وی افزود: خصومت ما با این دشمن مستکبر صرفا مبتنی بر حضورش در عراق نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آمریکا حتی اگر از عراق خارج شود، دشمن است و هیچ روزی دوست ما یا دوست ملت عراق نخواهد بود. در هر وجب از خاک عراق، ما در برابر آمریکایی‌ها حق خون‌خواهی داریم.

دبیرکل جنبش النجباء اضافه کرد: آمریکایی‌ها برادران، فرزندان و فرماندهان ما را به قتل رساندند. آنها منابع ما را به یغما بردند، کشورمان را نابود کردند و نمی‌توان در آینده مطرح کرد که اگر آمریکا از عراق خارج شد، برقراری رابطه با واشنگتن مجاز است.

الکعبی ادامه داد: کشوری که تا امروز در اشغال آمریکاست؛ اقتصاد آن به‌دست آمریکایی‌هاست؛ بودجه، اموال، نفت و حتی عایدات فروش نفت هم در اختیار آمریکاست. چگونه در چنین شرایطی خلع‌سلاح مقاومت را مطرح می‌کنید تا تبدیل به لقمه‌ای راحت برای آمریکا و رژیم صهیونیستی شود!؟ این مسأله غیرقابل قبول بوده و محال است که درباره آن مذاکره کنیم. البته برخی پیشنهادها وجود داشت که برادران ما به دستگاه‌های امنیتی وارد شوند؛ اما همین مسائل هم به‌هیچ‌وجه قابل مذاکره و مناقشه نیست.

وی اضافه کرد: تحویل سلاح مقاومت، رخ نخواهد داد، حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود. امروز حاضریم که به شرایط بعد از سال ۲۰۰۳ بازگردیم و با فعالیت مخفیانه، به مقاومت تا زمان شکست دادن اشغالگر و مالیدن بینی‌اش به خاک عراق و اخراج ذلیلانه دشمن ادامه دهیم. نه عقب‌نشینی می‌کنیم و نه شکست می‌خوریم.

دبیرکل جنبش النجباء بیان کرد: حقیقتا اگر امروز بخواهیم درباره سلاح مقاومت سخن بگوییم، باید تأکید کنیم که سلاح مقاومت تا زمان تحویل به صاحب مشروع و رسمی آن ـ که همانا حضرت صاحب العصر و الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا می‌باشند ـ در دست مجاهدان خواهد ماند و هیچ کلامی جز این وجود نخواهد داشت.

الکعبی تاکید کرد: فلسطین موضوع مهمی است و قدس امروز نماد مقاومت است. ما این را بارها تکرار کرده‌ایم. بدون شک امروز کنار گذاشتن سلاح مقاومت، اولین گام عملی و حقیقی برای وانهادن عراق در آغوش سازش و عادی‌سازی روابط است؛ مسأله‌ای که غیرممکن و غیرقابل‌قبول می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: به امید الهی انتقام خون همه شهدا به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس را خواهیم گرفت. خون‌خواهی ما مضاعف خواهد بود و دشمنان از کرده خود پشیمان می‌شوند. اینها تاج‌هایی بر سر ما و افتخار بزرگی برای عراق هستند. به امید خدا تاریخ این نبرد بزرگ را به ثبت خواهد رساند و همه آن در میزان اعمال شما و دیگر برادرانی که با شما هستند و کسانی که در این جلسه حاضر نبودند حفظ می‌شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: عراق خاک قتل واشنگتن اقتصاد نفت آمریکا و رژیم صهیونیستی فلسطین دبیرکل جنبش النجباء عراق سلاح مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا

گروه مقاومت اسلامی عراق در ادامه مقابله با اشغالگران از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی دشمن صهیونیستی در بندر اشغالی حیفا خبر داد.

به گزارش مشرق، مقاومت اسلامی عراق بامداد شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که به یک هدف حیاتی در بندر اشغالی حیفا در فلسطین اشغالی حمله کرده است.

در ادامه مسیر مقاومت در برابر دشمن صهیونیستی و حمایت از غزه و در پاسخ به جنایات رژیم غاصب علیه غیرنظامیان فلسطینی، مقاومت عراق با صدور بیانیه‌ای از حمله پهپادی به یک هدف حیاتی و مهم در حیفای اشغالی خبر داد.

رسانه جنگ نیروهای مقاومت عراق اعلام کرد که این حمله با چندین پهپاد صورت گرفته است.

در بیانیه رزمندگان گروه‌های مقاومت اسلامی عراق بر تداوم حملات به اهداف رژیم اسرائیل در پاسخ به جنایت‌های این رژیم در هدف قرار دادن غیرنظامیان تأکید شده است.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جنبش های دانشجویی اخیر ریشه در فطرت های بشری دارد
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • دبیرکل ناتو وارد پایتخت اوکراین شد/ استولتنبرگ: ارسال سلاح
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • حکایت آمریکایی که دیگر «آمریکا» نیست
  • تجمع دانشجویان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی
  • واکنش رییس دانشگاه تهران به سرکوب اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • جهاد اسلامی: نسخه آمریکایی آتش‌بس غزه بدتر و گمراه‌کننده‌تر است
  • حمله پهپادی مقاومت عراق به حیفا