Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@12:06:48 GMT

تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است

تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۰۷۹۲

تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است

ایسنا/لرستان معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری است.

انیسه خزعلی در بازدید از تعاونی فرش دستباف بروجرد که شامگاه ۱۸ آذرماه صورت گرفت، اظهار کرد: تعاونی فرش دستباف بروجرد تعاونی نمونه کشوری و استانی عرضه‌کننده فرش دستباف، گلیم فرش، گبه و تزئینات فرش با بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه در کشور و استان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تنها شرکت تعاونی فرش دستباف طلایی بروجرد برای ۱۴۰۰ نفر شغل ایجاد کرده است و نزدیک ۵۰۰ نفر از شاغلان این شرکت بیمه تأمین اجتماعی دارند و پیگیر صادرات تولیدات آن هستیم.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده خاطرنشان کرد: کارگاهی با ظرفیت ۲ هزار شغل ایجاد می‌کنیم و پیگیر صادرات تولیدات این کارگاه نیز خواهیم بود.

خزعلی اضافه کرد: سرمایه اولیه را برای تأسیس این تعاونی در اختیار بانوان قرار می‌دهیم تا بتوانند تعاونی را توسعه دهند.

وی با بیان اینکه پیگیر ایجاد تعاونی مسکن ملی برای بانوان این کارگاه هم خواهیم بود، افزود: در این راستا باید با وزیر راه و شهرسازی صحبت کنیم که یک تعاونی مخصوص برای بانوان اختصاص دهد.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: برای توسعه کارگاه با ارائه تسهیلات مناسب کمک می‌کنیم تا تعاونی توسعه پیدا کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها راه و شهر سازی بروجرد تعاونی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر جمعه به مناسبت هفته کار و کارگر، از پنج نفر از کارگران نمونه استان البرز با حضور محمد چکشیان، معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز و آیت الله حسینی همدانی، نماینده ولی فقیه در استان البرز در نماز جمعه کرج تجلیل شد.

هر ساله کمیته‌های استانی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز بر اساس یکسری شاخص‌ها اقدام به ارزیابی واحدهای تولیدی در بخش‌های صنعت، خدمات، کشاورزی و … می‌کنند و طرح‌های کارآفرینانه، روش‌های افزایش دهنده تولید و بهره وری و امور خلاقانه مورد بررسی قرار می‌گیرند.

در نهایت کارگرانی که در این طرح‌ها شرکت داشته باشند ارزیابی و امتیاز دهی شده و از دل آنها افرادی انتخاب می‌شوند و مورد تقدیر و تجلیل قرار می‌گیرند و سپس به صورت کشوری نیز از آنها تجلیل می‌شود که امروز با توجه به حضور معاون وزیر از پنج نفر تقدیر شد.

کد خبر 6089244

دیگر خبرها

  • تاکید استاندار بر ضرورت ایجاد تعاونی‌های گردشگری در سیستان و بلوچستان
  • تبادل فرهنگ گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه تقویت شود
  • چین اولین کشوری خواهد بود که خاک مریخ را به زمین می‌آورد
  • بازدید معاون وزیر راه و شهر سازی از نهضت ملی مسکن بروجرد
  • انتخاب معلم دزفولی به عنوان معلم نمونه کشوری
  • معلم خوزستانی نمونه کشوری شد
  • شناسایی معلمان نمونه ‌از برنامه‌های ‌مجموعه تعلیم و تربیت کشور است
  • ایجاد بیش از ۱۵۰۰ فرصت شغلی توسط تعاونی‌های استان کرمانشاه
  • عضو هیأت علمی دانشگاه ولی عصر(عج) رفسنجان استاد نمونه کشوری شد
  • ۵ نفر از کارگران نمونه البرز تجلیل شدند