Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن گل‌گهر سیرجان به آینده این تیم در مسابقات لیگ برتر فوتبال امیدوار است.

شایان مصلح، بازیکن تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان، در مورد پیروزی اخیر تیمش برابر سپاهان اصفهان به خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا گفت: می دانستیم بازی سخت و پرفشاری را برابر سپاهان داریم اما با نقاط ضعف و قوت این تیم نیز به خوبی آشنایی داشتیم و توانستیم ضمن از کار انداختن نقاط قوت سپاهان از نقاط ضعف شان بهترین استفاده را ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگرچه تمام تلاش ما پیروزی در این دیدار بود اما فکرش را نمی کردیم با نتیجه ای پرگل بتوانیم حریف قدرتمندمان را شکست دهیم.

وی در خصوص وضعیت گل‌گهر در بالای جدول و صدرنشینی آنها در کورس با سایر مدعیان تصریح کرد: سال قبل هم گل گهر شرایط خوبی را داشت و حتی این شانس را داشت که موفق به کسب سهمیه شود اما با تفاضل گل از این هدف بازماند. در حال حاضر تفکر تیم ما این است که بازی به بازی کار خود را جلو برده و با کسب امتیازات لازم در تلاش برای کسب بهترین جایگاه در پایان لیگ هستیم. خیلی زود است که بگوئیم سهمیه می گیریم و یا قهرمان می شویم. با توجه به شرایط خوبی که در گل گهر حاکم است رخ دادن هر اتفاق خوبی برای ما ممکن است و می خواهیم گام به گام برای رسیدن به هدف مان تلاش کنیم.

مصلح در ادامه در خصوص دیدار امروز تیمش برابر پدیده در هفته نهم لیگ برتر به خبرنگار برنا گفت: با وجود این که پدیده در این فصل نتایج خوبی را کسب نکرده و جایگاه مطلوبی را در جدول ندارد، اصلا حریف دست و پا بسته ای برای ما محسوب نمی شود. در این فصل هیچ بازی آسان و ساده ای در لیگ برتر وجود ندارد و این که فکر کنیم تیمی مثل پدیده را می توان تیم بحران زده قلمداد کرد، گول زننده است. ما در آستانه آغاز فصل جدید دیدار دوستانه ای را با پدیده برگزار کردیم که با نتیجه تساوی به پایان رسید. این تیم نفرات و نیروهای خوبی را در زمین دارد و مربیان با تجربه ای هم این تیم را هدایت می کنند، با این تفاسیر این بازی هم برای ما دیدار سختی محسوب می شود و تمام تلاش مان را به کار می گیریم تا با برنامه هایی که در تمرین مرور کرده ایم و براساس نقاط ضعف و قوت حریف بتوانیم از این دیدار دست پر میدان را ترک کنیم و جایگاه خود را در جدول در رتبه اول حفظ کنیم.

مصلح در مورد شرایط خودش در گل‌گهر خاطرنشان کرد: بعد از جدایی از سپاهان و حضورم در گل گهر، فرصت زیادی برای حضور در ترکیب پیدا نمی کردم اما این روند رفته رفته تغییر کرد و در حال حاضر تمام تلاشم این است با نمایش خوب جواب اعتماد کادر فنی را بدهم.

مدافع سابق تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در مورد حواشی که در خصوص باگناما بازیکن گابنی گل‌گهر مطرح است، گفت: وجود حواشی در فوتبال طبیعی است و همه تیم ها خواسته و ناخواسته با آن روبرو می شوند اما من در مورد ماجرای باگناما اطلاعی ندارم. او هم پسر خوبی است و هم از نظر فنی و فوتبالی شرایط مطلوبی دارد. امیدوارم این حواشی خیلی زود به پایان برسد و تیم ما بدور از هرگونه تنش و حاشیه بتواند در کورس با مدعیان به تلاش خود ادامه دهد.

انتهای پیام// 4

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جدول نهم لیگ برتر برنا لیگ برتر زمین تیم های پرسپولیس فوتبال پیروزی سپاهان پدیده گل گهر شایان مصلح باگناما گابن گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۰۹۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!

به گزارش "ورزش سه"، الهلال این هفته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا روبروی العین به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 1-2 به پیروزی برسد اما با توجه به شکست در دیدار رفت در مجموع با نتیجه 4-5 شکست خورد و از صعود به فینال بازماند.

این خبر چندان خوبی برای آنها نبود که امیدوار بودند بتوانند بار دیگر راهی دیدار فینال شوند و جام قهرمانی را در فصلی که نمایشی بسیار خوب و قدرتمندانه در رقابت‌های لیگ عربستان و در مراحل قبلی لیگ قهرمانان آسیا به نمایش گذاشته بودند به دست آورند.

با این حال، به نظر می‌رسد که ژسوس این باخت را به دست فراموشی سپرده و تمرکزش را روی رقابت‌های لیگ عربستان گذاشته است. این مربی پرتغالی با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرامش نوشت:«این فرصت جدیدی برای ماست که بتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم! حالا تمرکزمان روی هدفی است که داریم و می‌دانیم که بهترین هواداران را در کنارمان داریم! پیش به سوی اهداف‌مان!»

الهلال در این فصل صدرنشین بی‌چون و چرای لیگ عربستان بوده و در حال حاضر با ۷۷ امتیاز در جایگاه اول قرار دارد و این در حالی است که النصر با ۹ امتیاز کمتر و یک بازی بیشتر در تعقیب آنها است.

دیگر خبرها

  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • غایبان سپاهان برابر پرسپولیس
  • غیبت یک بازیکن سپاهان برابر پرسپولیس قطعی است
  • سرمربی تایلند: ایران نتوانسته راحت رقبا را شکست دهد
  • انگیزه سرمربی الهلال: فرصت جدید برای موفقیت!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • جعفری: استقلال لحظه آخر شانس آورد
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام