Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – ویارئال با پیروزی مقابل آتالانتا تبدیل شد به شانزدهمین تیم صعود کرده به مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا. قرعه کشی این مرحله روز دوشنبه در شهر نیون سوئیس انجام خواهد شد.

بارسلونا بزرگترین غایب این مرحله است، تیمی که نتوانست از گروه خود صعود کند و راهی لیگ اروپا شد. اما اسپانیا سه نماینده دارد که شامل رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و ویارئال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سید یک قرعه کشی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا تیمهای صدرنشین گروه های هشتگانه قرار می گیرند که عبارتند از منچسترسیتی، بایرن مونیخ، لیورپول، منچستریونایتد، آژاکس، رئال مادرید، یوونتوس و لیل.

در سید دوم هم تیمهای دوم هر گروه قرار دارند: پاری‌سن‌ژرمن، اینتر، اسپورتینگ، اتلتیکو، چلسی، ویارئال، بنفیکا، سالزبورگ.

حضور تیمهایی مثل چلسی، پاری سن ژرمن و اتلتیکو در سید دوم، نویدبخش نبردهایی جذاب در مرحله حذفی است. رئال مادرید تنها تیم اسپانیایی سید یک  احتمال برخورد با پاری سن ژرمن و چلسی را دارد. چلسی قهرمان فصل گذشته و پی.اس.جی نایب قهرمان دو سال قبل است.

حضور احتمالی مسی و امباپه در سانتیاگو برنابئو می‌تواند یک اتفاق هیجان انگیز را در رقابتهای لیگ قهرمانان این فصل رقم بزند. چلسی هم تیمی است که فصل گذشته رئال را در مرحله نیمه نهایی حذف کرد و در نهایت نیز به قهرمانی رسید.

تیمهای انگلیسی سید یک شامل منچسترسیتی، لیورپول و منچستریونایتد نیز ممکن است با اتلتیکو و پاری سن ژرمن رو به رو شوند که در این صورت نیز رقابتهای جذابی رقم خواهد خورد.

آژاکس هم تیم پرقدرتی است که هر شش بازی خود در دور گروهی را با برد پشت سر گذاشته و هیچکدام از تیمهای سید دوم علاقه‌ای ندارند که با شاگردان تن هاخ روبرو شوند.

قوانین قرعه کشی مرحله حذفی مثل سالهای قبل است: تیمهایی که در دور گروهی همگروه بودند با هم رو به رو نخواهند شد و تیمهایی که از یک کشور هستند نیز چنین وضعیتی دارند.

دور رفت رقابتهای مرحله یک هشتم نهایی در روزهای ۲۶ و ۲۷ بهمن و ۳ و ۴ اسفند انجام خواهد شد. دور برگشت این رقابتها نیز در روزهای ۱۷، ۱۸، ۲۴ و ۲۵ اسفند برگزار می‌شود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پاری سن ژرمن رئال مادرید چلسی بایرن مونیخ پاری سن ژرمن چلسی رئال مادرید کیلیان ام باپه لیونل مسی منچسترسیتی لیگ قهرمانان پاری سن ژرمن مرحله حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصلی فوق العاده را سپری می کند. در فصلی که بدون شماره 9 بزرگ شروع شد و برای اولین بار هیچ بازیکنی با شماره 9 در فهرست رئال قرار نگرفت و با مصدومیت رباط صلیبی تیبو کورتوا، ادر میلیتائو و داوید آلابا ادامه یافت، رئال در بهترین شرایط برای کسب قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان است.

امشب ممکن است قهرمانی رئال در لالیگا قطعی شود و این تیم باید چهارشنبه در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان نیز از سد بایرن بگذرد تا به یک فینال دیگر برسد.

در بسکتبال نیز شرایط رئال عالی است. رئال که در این رشته نیز با ده قهرمانی اروپا پرافتخارترین است، بار دیگر به نیمه نهایی رسیده و در لیگ داخلی اسپانیا نیز صدرنشین است. 

هرگز سابقه نداشته رئال در هر دو رشته در یک فصل قهرمان لیگ داخلی و لیگ قهرمانان اروپا شود ولی حالا این مهم در دسترس است. سابقه داشته که رئال در یک فصل هم در فوتبال و هم بسکتبال قهرمان اروپا شود ولی در آن فصول در لیگ داخلی ناکام مانده است. امسال اوضاع متفاوت خواهد بود و رکوردی تاریخی به ثبت می رسد؟

دیگر خبرها

  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • رکوردی تاریخی و بی‌سابقه در انتظار رئال
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • صعود اتلتیکو مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 2-1 مقابل بایرن مونیخ (2016/5/3) / فیلم
  • برتری 1-0 دورتموند مقابل پاری سن ژرمن به روایت کارتون / فیلم
  • واکنش های دیدنی دروازه بانان در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2023/24 / فیلم
  • پلی به گذشته - صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل چلسی (2005/5/3) / فیلم