Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اخراج کامل آمریکای جنایت‌کار از غرب آسیا، نزدیک است، گفت: انقلاب اسلامی ایران، آغاز افول آمریکا در منطقه و غرب آسیا را کلید زد. حجت‌الاسلام‌والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به جریان اُفول آمریکا، بر سیلی خوردن مُکرر رژیم جنایت‌کار آمریکا به‌ویژه در ماه‌های اخیر توسط نیرو‌های مسلح ایران تأکید کرد و گفت: تلاش شبانه‌روزی ارتش و سپاه پاسداران، در راستای برقراری امنیت مرز‌های کشور قابل‌تقدیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  جمهوری اسلامی ایران، هیمنه پوشالی رژیم جنایت‌کار آمریکا را شکست پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بستر آغاز و کلید خوردن اُفول آمریکا در منطقه و غرب آسیاست عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بر پیروزی انقلاب اسلامی ایران، به‌عنوان بستر آغاز و کلید خوردن اُفول آمریکا در منطقه و غرب آسیا اشاره و تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران، هیمنه پوشالی رژیم جنایت‌کار آمریکا را شکست.   منطقه و غرب آسیا، صحنه ذِلت و خواری آمریکاست مصباحی مقدم با تأکید بر غرب آسیا، صحنه ذِلت و خواری آمریکا، روند صدور انقلاب اسلامی ایران با ندای آزادی، استقلال و استکبارستیزی برای جهان اسلام و حتی آزادگان جهان، را بستر اخراج کامل این رژیم جنایت‌کار از منطقه دانست و اضافه کرد: این مهم در حال وقوع است.   طی گذشت بیش از ۴۰ سال که از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی، شاهد شکست‌ها و خِفت‌وخواری آمریکایی‌ها در منطقه هستیم عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رهبری داهیانه امام خمینی (ره) و طی دهه‌های اخیر نیز رهبری عالمانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور ملت ایران درصحنه را از مؤلفه‌های مهم اُفول و خروج تدریجی آمریکا در غرب آسیاست برشمرد و افزود: طی گذشت بیش از ۴۰ سال که از عمر بابرکت نظام جمهوری اسلامی، شاهد و شکست‌های متعدد با خِفت‌وخواری آمریکایی‌ها در منطقه هستیم و کشور‌های تحت سلطه خود را یکی پس از دیگری ترک کرده است.   رژیم جنایت‌کار آمریکا، آمریکای قدرتمند دوران قبل از انقلاب اسلامی نیست مصباحی مقدم با اشاره به اینکه رژیم جنایت‌کار آمریکا، آن آمریکای قدرتمند دوران قبل از انقلاب اسلامی، که با اعمال زور و ظلم در جهان فرمانروایی می‌کرد، نیست، تصریح کرد: اخراج کامل آمریکای جنایت‌کار به ویژه از عراق و سوریه و سایر کشور‌های منطقه نزدیک است.   آمریکا، جایگاه ابرقدرتی خود را در جهان ازدست‌داده است عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه آمریکا، جایگاه ابرقدرتی خود را در جهان ازدست‌داده است، اظهار داشت: برخی‌ها که در داخل از این رژیم جنایت‌کار، قدرت شکست‌ناپذیر در ذهن خود ترسیم کردند، نسبت به این دیدگاه خود تجدیدنظر کنند.   بیشتر بخوانید: ۱۶ آذر ۱۳۳۲؛ نقطه عطف جنبش دانشجویی/ جنبش دانشجویی گاهی از مسیر خارج شده است/ جنبش دانشجویی مقابل بی‌عدالتی و فساد سکوت نمی‌کند کنترل بازار از مبدأ تا مقصد؛ مأموریت خطیر سازمان بسیج اصناف/ فعالیت مجدد شرکت «نای زرین» خوانسار با پیگیری بسیج اصناف نیروی هوایی ارتش؛ الگو و خط‌شکن راهبرد «ما می‌توانیم» / ساخت انواع مهمات هدایت‌شونده، دور ایستا و پهپاد‌های چندمنظوره و مدرن در نهاجا  

انتهای پیام/

برچسب ها: غلامرضا مصباحی مقدم آمریکا

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: غلامرضا مصباحی مقدم آمریکا عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام رژیم جنایت کار آمریکا انقلاب اسلامی ایران منطقه و غرب آسیا جمهوری اسلامی مصباحی مقدم اخراج کامل فول آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۳۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر، وزیر توسعه اجتماعی عمان که به دعوت معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، به ایران آمده است بعد از بازدید از اکسپوی ایران و آشنایی با دستاوردهای جمهوری اسلامی همچنین در پی بازدید از مرکز شوق زندگی تحت پوشش سازمان بهزیستی استان تهران در نشستی دوجانبه با معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، مباحث مشترک بین دو کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

خانم لیلا احمد عواض النجار، ضمن اظهار خرسندی از مشاهداتش در مورد پیشرفت‌های بانوان ایران و برنامه‌های ایران در آسیب‌های اجتماعی، خواستار تبادل تجربیات و تنظیم برنامه‌های مشترک بین زنان ایران و عمان شد. وی همچنین شیوه‌های به کار گرفته شده در آسیب‌های اجتماعی در مرکز بهزیستی ایران را تحسین کرد.

خزعلی نیز در این دیدار با اشاره به اشتراکات فرهنگی و اجتماعی بسیار بین ایران و عمان پیشنهاد پروژه‌های مشترک در زمینه خانواده و همچنین برپایی نمایشگاه‌های مشترک برای بانوان خصوصاً در بخش صنایع دستی و شرکت‌های دانش بنیان را ارائه کرد. همچنین لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی از مسائل مورد تاکید خزعلی بود.

کد خبر 6090575

دیگر خبرها

  • چالش‌های جدی «وعده صادق» برای سامانه تدبیر آمریکا در منطقه
  • ستاره رژیم صهیونیستی در جهان رو به افول است
  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • حمایت دانشجویان استان قزوین از خیزش سراسری دانشجویان در دانشگاه‌های آمریکا
  • پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی عاقلانه و مدبرانه بود
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه، دست ایران
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • ایران از شرکای مهم جامعه جهانی در تأمین صلح است
  • شاه‌کلید حل مسائل منطقه،دست ایران