Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، در این گزارش قصد داریم تا به بررسی بورس در هفته‌ای که گذشت بپردازیم. شاخص کل بورس روز شنبه با ریزش ۵ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۴۶۵۲ واحد منفی شد. ارزش معاملات: ۳۲۱۱ میلیارد تومان بود.

شاخص کل بورس روز یکشنبه (۱۴ آذرماه) نیز در ابتدای معاملات با رشد یک هزار و ۸۱۶ واحد در ارتفاع یک میلیون و ۳۳۶ هزار واحدی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت هم یک رشد ۸ هزار واحدی را به نام خود به ثبت رساند. شاخص کل هم (وزن): ۴۳۰ واحد مثبت. ارزش معاملات: ۲۵۰۷ میلیارد تومان

شاخص کل بورس تهران روز دوشنبه (۱۵ آذرماه) با ریزش ۸۶۶ واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۳۴۲ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۴۲۶ واحد مثبت شد. ارزش معاملات: ۲۸۵۲ میلیارد تومان بود.

شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۶ آذر با ریزش ۴ هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و ۳۳۷ هزار واحد رسید. شاخص کل هم (وزن): ۲۵۹۵ واحد منفی شد. ارزش معاملات: ۲۸۵۲ میلیارد تومان بود.

اما آخرین روز هفته برای بورس فرصتی برای سبزپوشی دوباره بود. به طوری که شاخص کل بورس در این روز، روی عدد یک میلیون و ۳۴۹ هزار واحد ایستاد و به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، برخی از کارشناسان معتقدند که سیگنال بازار دلار حالا به تالار شیشه‌ای رسیده و برخی از این نوسان‌های هفته گذشته به واسطه همین تغییرات نرخ دلار صورت گرفته است.  کارشناسان اقتصادی معتقدند که بورس در حال حاضر به دلیل نبود اطمینان از آینده مذاکرات، به صورت احتیاطی حرکت کرده و باید منتظر حرکت‌های بعدی آن در هفته آینده بود.

سپیده اشرفی کد خبر: 1121247 برچسب‌ها بورس

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: بورس عدد یک میلیون میلیارد تومان ارزش معاملات شاخص کل بورس هزار واحدی شاخص کل هم هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ با رشد ۶۵۲ واحدی به ۲,۳۰۴,۹۷۸ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۱۳۹۵.۱۹ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات امروز ۷.۸۳۵ میلیارد سهم بود که طی ۷.۸۳۵ معامله دادوستد شد و ارزش کل این معاملات نیز به ۵۲,۲۲۵.۱۰۶ میلیارد ریال رسید.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۲۹,۵۰۲.۸۸۴ میلیارد ریال شد.

نمادهای «فملی»، «شپنا» و «شستا» بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص کل گذاشتند.

کد خبر 748298

دیگر خبرها

  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • بورس امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار
  • رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه | افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل
  • گزارش روزانه بورس ۸ اردیبهشت؛ رشد ۶۵۲ واحدی در پایان معاملات
  • افزایش ۶۵۲ واحدی شاخص کل بورس
  • شاخص بورس امروز ۸ اردیبهشت/رشد ۶۵۲ واحدی
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • رشد بیش‌از ۸ هزار واحدی صبح گاهی بورس
  • بورس امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص و نمای بازار