Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید درخشان به انتقاد از خریدهای جدید پرسپولیس پرداخته است

حمید درخشان از بازی روز گذشته سرخ پوشان پایتخت می گوید.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس پنجشنبه شب در هفته نهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر ۲ مقابل هوادار متوقف شد. حمید درخشان، بازیکن و سرمربی اسبق پرسپولیس درباره عملکرد سرخ‌پوشان در این دیدار به ایسنا گفت:

بازی زمانی برای شما سخت می‌شود که گل راحت می‌خورید چرا که برای جبران این گل باید تلاش بیشتری بکنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس دو گل ایستگاهی خورد و این نشان‌دهنده این است که باید توجه بیشتری روی کارهای ایستگاهی داشته باشد تا غافلگیر نشود.

او افزود:

با این که پرسپولیس یک بار گل خورده از روی ضربه ایستگاهی را جبران کرد اما دوباره روی کار ایستگاهی گل خورد. مسئله بعدی این که وقتی شما تلاش می‌کنید و فرصت‌هایی به دست می‌آورید اما این موقعیت‌ها را از دست می‌دهید، کیفیت بازیکنانی که خریدید مشخص می‌شود. الان پس از گذشت ۸-۹ هفته نمی‌توان گفت که این بازیکن هماهنگ نیست و تا دیروز تمرین نکرده است. انتظار ما این است که فرصت‌هایی که پرسپولیس به دست می‌آورد به گل تبدیل شود.

این پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از عملکرد خریدهای جدید این تیم گفت:

این‌ها به تیم بزرگی آمده‌اند و باید تلاش کنند تا خودشان را نشان دهند. اگر غیر از این باشد کارشان سخت خواهد شد. پرسپولیس بازیکن تراز اول خوب می‌خواهد که به آن کمک کند. قرار نیست که پرسپولیس به بازیکنان کمک کند، بلکه بازیکنان باید به پرسپولیس کمک کنند. بازیکنان باید بهتر از چیزی که الان هستند بازی کنند. باید تلاش مضاعف کنند و نشان دهند که کیفیت خوبی دارند.

سرمربی اسبق پرسپولیس درباره تعویض‌های گل‌محمدی مقابل هوادار و تاثیر مصدومیت ترابی روی عملکرد سرخ‌ها گفت:

تعویض‌ها خوب بود. وقتی ترابی به دلیل مصدومیت عوض شد سرعت تهاجمی تیم کاهش یافت. ترابی بازیکنی است که تیم را به حمله می‌برد. وقتی به خاطر مصدومیت تعویض شد، بار تهاجمی پرسپولیس کم شد. باقی بازیکنانی که بازی می‌کنند شانس ندارند که همه فرصت‌ها را از دست بدهند. 

درخشان در ادامه درباره عملکرد ضعیف حامد لک در این دیدار بیان کرد:

حامد دروازه‌بان بسیار خوبی است و باید ثباتش را بیشتر کند. اگر بتواند ثباتش را بیشتر کند می‌تواند به تیم‌ملی هم دعوت شود. او دروازه‌بان خوبی است و فقط باید تمریناتش را بیشتر کند.

او در پایان گفت:

ان‌شاءالله پرسپولیس در ادامه لیگ برتر با کیفیت بهتری بازی کند و از کورس قهرمانی جا نماند.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! کارلوس کی روش و برانکو در عرب کاپ به هم می رسند؟ نجات یک نفر از پای چوبه دار توسط علی دایی / فیلم چهره خندان کلمن لنگله پس از حذف زودهنگام بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا / عکس فوتبال بازی کردن لیونل مسی و پسرانش در خانه؛ تکل خشن متئو! / فیلم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: حمید درخشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، تصویری از چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در این سریال را مشاهده می کنید.

کد خبر 847399 منبع: خبرآنلاین برچسب‌ها حامد بهداد خبر مهم بازیگران سینما و تلویزیون ایران سحر دولتشاهی فیلم و سریال ایرانی

دیگر خبرها

  • ببینید | انتقاد حمید درخشان از تصمیمات اوسمار؛ غافلگیر شدیم!
  • درخشان: تعویض‌های اوسمار باعث شکست پرسپولیس شد
  • حمید درخشان: برای تمدید قرارداد اوسمار عجله نکنید
  • مطهری یک نفس راحت در تراکتور کشید (عکس)
  • عکس| عکس‌های جدید حامد آهنگی در تولد لاکچری پسرش
  • ناکامی تکراری سرمربی پرسپولیسی مقابل استقلال؟
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • کابوس و رستگاری در یک شب؛ اشک‌ها، پنالتی‌ها و نجات تراکتور توسط پورحمیدی!
  • نمایش درخشان دو دروازه‌بان مس مقابل پیکان
  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم