Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوره بین الملل خبرگزاری تقریب، شیخ «اکرم الکعبی»  روز پنجشنبه اظهار داشت: آمریکا تنها زبان سلاح مقاومت را می‌فهمد. فقط تفنگ، اقدام نظامی و مقاومت میدانی؛ آمریکایی‌ها جز این زبان، زبان دیگری را نمی‌فهمند.

وی افزود: خصومت ما با این دشمن مستکبر صرفا مبتنی بر حضورش در عراق نیست. آمریکا حتی اگر از عراق خارج شود، دشمن است و هیچ روزی دوست ما یا دوست ملت عراق نخواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در هر وجب از خاک عراق، ما در برابر آمریکایی‌ها حق خون‌خواهی داریم.

دبیرکل جنبش نجباء اضافه کرد: آمریکایی‌ها برادران، فرزندان و فرماندهان ما را به قتل رساندند. آنها منابع ما را به یغما بردند، کشورمان را نابود کردند و نمی‌توان در آینده مطرح کرد که اگر آمریکا از عراق خارج شد، برقراری رابطه با واشنگتن مجاز است.

الکعبی ادامه داد: کشوری که تا امروز در اشغال آمریکاست؛ اقتصاد آن به‌دست آمریکایی‌هاست؛ بودجه، اموال، نفت و حتی عایدات فروش نفت هم در اختیار آمریکاست. چگونه در چنین شرایطی خلع‌سلاح مقاومت را مطرح می‌کنید تا تبدیل به لقمه‌ای راحت برای آمریکا و رژیم صهیونیستی شود!؟ این مسأله غیرقابل قبول بوده و محال است که درباره آن مذاکره کنیم. البته برخی پیشنهادها وجود داشت که برادران ما به دستگاه‌های امنیتی وارد شوند؛ اما همین مسائل هم به‌هیچ‌وجه قابل مذاکره و مناقشه نیست.

وی اضافه کرد: تحویل سلاح مقاومت، رخ نخواهد داد، حتی اگر به قیمت جانمان تمام شود. امروز حاضریم که به شرایط بعد از سال ۲۰۰۳ بازگردیم و با فعالیت مخفیانه، به مقاومت تا زمان شکست دادن اشغالگر و مالیدن بینی‌اش به خاک عراق و اخراج ذلیلانه دشمن ادامه دهیم. نه عقب‌نشینی می‌کنیم و نه شکست می‌خوریم.

دبیرکل جنبش نجباء بیان کرد: حقیقتا اگر امروز بخواهیم درباره سلاح مقاومت سخن بگوییم، باید تأکید کنیم که سلاح مقاومت تا زمان تحویل به صاحب مشروع و رسمی آن ـ که همانا حضرت صاحب العصر و الزمان ارواحنا لتراب مقدمه الفدا می‌باشند ـ در دست مجاهدان خواهد ماند و هیچ کلامی جز این وجود نخواهد داشت.

الکعبی تاکید کرد: فلسطین موضوع مهمی است و قدس امروز نماد مقاومت است. ما این را بارها تکرار کرده‌ایم. بدون شک امروز کنار گذاشتن سلاح مقاومت، اولین گام عملی و حقیقی برای وانهادن عراق در آغوش سازش و عادی‌سازی روابط است؛ مسأله‌ای که غیرممکن و غیرقابل‌قبول می‌باشد.

وی در پایان یادآور شد: به امید الهی انتقام خون همه شهدا به‌ویژه حاج قاسم سلیمانی و حاج ابو مهدی المهندس را خواهیم گرفت. خون‌خواهی ما مضاعف خواهد بود و دشمنان از کرده خود پشیمان می‌شوند. اینها تاج‌هایی بر سر ما و افتخار بزرگی برای عراق هستند. به امید خدا تاریخ این نبرد بزرگ را به ثبت خواهد رساند و همه آن در میزان اعمال شما و دیگر برادرانی که با شما هستند و کسانی که در این جلسه حاضر نبودند حفظ می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: اکرم الکعبی جنبش نجباء سلاح مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۱۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند

«مصطفی معین» وزیر علوم در دولت اصلاحات در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به سرکوب خشن جنبش دانشجویی در آمریکا توسط نیروهای نظامی و امنیتی این کشور، با بیان اینکه ️دانشگاه در کنار رسانه، سینما، اقتصاد و ساختار حکومت، از جمله نهادهای تحت نفوذ صهیونیست‌ها در آمریکا است اظهار کرد: تداوم اعتراض‌های دانشجویی توسط جوانان و دانشجویان آزاده آمریکایی از ملیت‌های مختلف -از جمله جهان سوم- علیه جنایات رژیم صهیونیستی، می‌تواند تاثیر زیادی بر افکار عمومی جامعه آمریکا بگذارد.

استاد پیشین دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه اعتراض‌ها در آمریکا حتی می‌تواند امنیت گروه‌های یهودی افراطی را در معرض خطر قرار بدهد، افزود: البته از طرف دیگر این اعتراض‌ها موجب شده تا دانشجوها، استادها و حتی مدیران دانشگاه‌ها به صورت سازمان‌یافته در معرض سرکوب و یا فشارهای سیاسی قرار بگیرند.

معین با بیان اینکه حمایت تمام‌قد دولت آمریکا از رژیم صهیونیستی منجر به تخریب وجهه بین‌المللی و داخلی آمریکا شده است، گفت: ️صهیونیست‌ها رسوخ عمیقی در ساختار حکومتی آمریکا اعم از مجلس و دولت و دستگاه قضایی دارند و در مقابل، رژیم نامشروع و اشغالگر صهیونیستی هم نماینده و حافظ منافع آمریکا و غرب در منطقه راهبردی و نفت‌خیز خاورمیانه است؛ به خاطر این نقش راهبردی رژیم اشغالگر به تکنولوژی و سلاح‌های پیشرفته، تجهیز شده است.

اعتراض دانشجویان به جنایات صهیونیست‌ها می‌تواند به افکار عمومی جوامع جهت بدهد

وزیر علوم در دولت اصلاحات با اشاره به زمینه‌های شکل‌گیری جنبش دانشجویی در آمریکا گفت: در جوامعی که اختلاف‌های طبقاتی، تبعیض و نابرابری در آن‌ها شدید و ساختار، استبدادی و بدون تشکل‌ها و احزاب و رسانه‌های آزاد است، همواره احتمال بروز جنبش‌های عدالت‌طلبانه و ضد دیکتاتوری از سوی دانشجویان وجود دارد که نمونه‌های اعتراضی آن را می‌توانیم اکنون در آمریکا، آلمان و فرانسه و همچنین در برخی کشورهای اسلامی ببینیم.

معین همچنین با اشاره به اهمیت و تاثیر جنبش جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: به طور کلی ️در دنیا و همچنین در کشور خودمان، نهاد دانشگاه و دانشجویان در مقایسه با سیاسیون یا سرمایه‌داران بخش خصوصی، از اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی بالاتر و در نتیجه تاثیرگذاری بیشتری در یک جامعه برخوردار هستند و اعتراض آن‌ها نسبت به جنایات صهیونیست‌های نژادپرست و تجاوزگر می‌تواند به افکار عمومی جوامع جهت بدهد و به تغییر سیاست‌های دولت‌ها و حتی تغییر آن‌ها منجر شود.

کد خبر 6093665 محمد مهاجرانی

دیگر خبرها

  • الحوثی: آمریکا به دنبال ادامه نسل‌کشی در غزه است/ جنبش دانشجویی دست واشنگتن را رو کرد
  • دانشجوهای آمریکایی در معرض «سرکوب سازمان‌یافته» هستند
  • رونمایی از ترجمه کتاب جنبش علوی، هجرت رضوی به زبان پشتو
  • هشدار انصارالله به آمریکا درباره تشدید تنش نظامی علیه یمن
  • جهاد اسلامی: جنگ جز با توقف تجاوز و عقب‌نشینی دشمن پایان نمی‌یابد
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • رسانه‌های خارجی جنبش دانشجویی آمریکا را وارونه سازی می‌کنند
  • حکومت‌های منطقه با جبهه مقاومت همراهی کنند
  • جنگ فرهنگی آمریکا علیه عراق و منطقه
  • «سندرم ویتنام» در غزه تکرار می‌شود؟