Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

ماریا زاخارووا، سخنگوی وزارت خارجه روسیه در تلگرام نوشت: نحوه عملکرد نیروهای هوایی آمریکا امنیت پروازهای مسافربری را به خطر انداخت.

اگر این بار خطر وقوع فاجعه هوایی بر فراز آب‌های دریای سیاه را دور کردیم به معنای آن نیست که آمریکا و ناتو می‌توانند جان مردم را بدون هیچ بازخواستی بار دیگر به خطر اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش آر تی، او تاکید کرد: این عملکرد و رفتار هواپیماهای نیروی هوایی آمریکا تهدیدی برای پروازهای غیرنظامی در منطقه است.

پیش از این، یک مقام هواپیمایی دولتی روسیه گفته بود، یک هواپیمای شرکت هواپیمایی «آئروفلوت» روسیه که از تل‌آویو به مسکو در پرواز بود، به دلیل عبور یک هواپیمای شناسایی «سی‌ال‌۶۰۰» ناتو از مسیر پروازی‌اش، مجبور به کاهش ارتفاع شد.

این شرکت هواپیمایی دولتی روسیه گفته بود، پرواز هواپیمای «اس‌یو۵۰۱» این شرکت که حامل ۱۴۲ مسافر بود، پس از آنکه از طریق کنترل ترافیک هوایی متوجه شد که یک هواپیمای دیگر در مسیرش قرار گرفته است، وادار شد ارتفاعش را ۲۰۰۰ فوت کاهش دهد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ماریا زاخارووا روسیه نیروی هوایی آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پرواز هواپیمای شرکت آتا از مشهد به تهران، دقایقی پس از پرواز به دلیل نقص فنی به فرودگاه مشهد بازگشت.

به گزارش مشرق، حسن جعفری افزود: پرواز شماره ۵۶۲۰ شرکت هواپیمایی آتا به تهران، ساعت ٢٣ و ۴٠ دقیقه فرودگاه مشهد را به مقصد تهران ترک کرده بود.

وی اضافه کرد: این پرواز به علت نقص فنی با تصمیم خلبان و با رعایت مسائل ایمنی و استاندارد پرواز، به مشهد بازگشت و به سلامت بر زمین نشست.

جعفری افزود: این پرواز با ۲۷۴ دقیقه تاخیر در ساعت سه و ٣۴ دقیقه بامداد امروز انجام شد.

فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتاری پس از فرودگاه مهرآباد تهران، دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز ورودی و خروجی در آن انجام می‌شود.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • فرودگاه کرمانشاه تعطیل نیست
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران
  • هواپیمایی لوفت‌ هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • هواپیمایی لوفت‌هانزا لغو پروازهای خود به تهران را تا ۲۰ اردیبهشت تمدید کرد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می‌سازد
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • آمریکا "هواپیمای روز قیامت" جدید می سازد