Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، محمدرضا فتاحی، بافقی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد، گفت: ظهر دیروز دو جوان ۲۵ و ۲۷ ساله بافقی برای تفریح به ارتفاعات شادکام رفته و در حین کوهپیمایی به دلیل آشنا نبودن با منطقه، مسیر برگشت را گم کرده و در موقعیت صعب العبوری گیر افتادند.

فتاحی افزود: اولین تیم امداد و نجات هلال احمر به نزدیکی محل مورد نظر رسیده به حادثه دیدگان دسترسی پیدا کردند، اما به دلیل تاریکی شب فرود از کوه مقدور نبود و نجاتگران در کنار حادثه دیدگان ماندند تا با طلوع آفتاب فرود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: با توجه به شرایط سخت عملیات و موقعیت حادثه دیدگان، یک تیم پشتیبان برای کمک به امدادگران در منطقه شادکام مستقر شدند تا در صورت لزوم به موقعیت اعزام شوند.

فتاحی ادامه داد: این دو جوان حادثه دیده پس از یک عملیات بسیار فنی و سخت به سلامت به آغوش خانواده برگشتند.

او در پایان گفت: اکثر حواث کوهستان به دلیل سهل انگاری افراد اتفاق می‌افتد که حادثه دیشب نیز از این علت مستثنی نبود، لذا از شهروندان تقاضا می‌شود به هیچ وجه بدون راه بلد، بدون تجهیزات و بدون اطلاع قبلی اقدام به کوهپیمایی و کوهنوردی نکنند.

انتهای پیام/ غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هلال احمر امداد و نجات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌

بالگرد هلال احمر و سگ جست‌وجو برای یافتن دختر ۴ سالهٔ مفقودشده در روستاهای کلاله به منطقه اعزام شدند. این کودک از عصر یکشنبه در حالی که به همراه خانواده در زمین‌های کشاورزی بوده مفقود شده است.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • فیلم| اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • فیلم/ اعزام بالگرد برای یافتن دختر گمشده در کلاله‌
  • طلاق به خاطر پیدا شدن روسری در خودروی همسر
  • طلاق به‌خاطر پیدا شدن روسری در خودرو شوهر
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در تهران!
  • مرگ اسرار آمیز دو جوان در پایتخت
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • جست‌وجو برای یافتن پیکر فرد غرق شده در نازلوچای ادامه دارد
  • جسد جوان پلدختری در کنار سیمره پیدا شد