Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@07:56:56 GMT

ریزش دیوار بتنی و مرگ کارگر ساوجی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۱۵۷

ریزش دیوار بتنی و مرگ کارگر ساوجی

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، ریزش یک دیوار بتونی در یکی از واحد‌های صنایع شهرصنعتی کاوه شهرستان ساوه دو فوتی و مصدوم در ساوه برجای گذاشت.

صیدی سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: ریزش یک دیوار بتونی در یکی از واحد‌های صنایع شهر صنعتی کاوه منجر به فوت یک کارگر و مصدوم شدن کارگر دیگر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی افزود: در این حادثه تیم عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه و پیرو آن تیم عملیاتی اورژانس شهری شماره ۳ ساوه به عنوان تیم پشتیبان به محل حادثه اعزام شدند.

او اضافه کرد: در این حادثه یکی از کارگران توسط تیم عملیاتی اورژانس شهر صنعتی کاوه اقدامات اولیه درمان پیش بیمارستانی را دریافت کرده و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید مدرس ساوه منتقل شد.

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه بیان کرد: متاسفانه یکی از کارگران به علت مفقود شدن در زیر آوار و علیرغم تلاش یک ساعته عملیات امداد و نجات توسط تیم امدادی آتش نشانی جهت یافتن وی، به علت گرفتار شدن در زیر آوار و شدت جراحات وارده فوت شد.

انتهای پیام / ج

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ریزش دیوار شهرستان ساوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گفت: واژگونی اتوبوس در آزادراه قزوین زنجان یک فوتی و ۲۳ مصدوم برجای گذاشت.

حسن اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین، اظهار کرد: ساعت ۳:۰۰ امروز_ دوشنبه دهم اردیبهشت_ تماسی با مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین گرفته شد که خبر از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین به زنجان، محدوده پل دولت آباد داشت.

وی افزود: بلافاصله آمبولانس پایگاه‌های اقبالیه، کهک، تاکستان، اتوبوس آمبولانس و سه آمبولانس هلال‌احمر به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی استان قزوین خاطرنشان کرد: پس از رسیدن به محل حادثه دسته‌بندی (تریاژ) مصدومان توسط کارشناسان اورژانس آغاز شد و مصدومان حادثه توسط کارشناسان مرکز اورژانس پیش بیمارستانی مورد ارزیابی و معاینه قرار گرفتند، این حادثه ۲۳ مصدوم و یک فوتی بر جای گذاشت.

اسماعیلی ادامه داد: ۱۴ نفر از مصدومان واژگونی اتوبوس با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های اورژانس پیش بیمارستانی و شش مصدوم با آمبولانس هلال‌احمر با هماهنگی‌های مرکز ارتباطات اورژانس پیش بیمارستانی به بیمارستان‌های شهید رجایی، رازی، شفا و تأمین تاکستان منتقل شدند.

وی گفت: دو مصدوم حادثه نیز با اقدامات درمانی در محل درمان شدند و رضایت انتقال به مرکز درمانی نداشتند، یک نفر فوتی واژگونی اتوبوس که یک مرد ۴۰ ساله است توسط عوامل اورژانس تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه شد.

کد خبر 749015

دیگر خبرها

  • ۱۹ کشته در حادثه ریزش یک بزرگراه در جنوب چین
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • ۴ کشته در پی تصادف نیسان و پژو ۴۰۵ در جاده پارس‌آباد
  • تصادف وانت نیسان و پژو ۴۰۵، جان چهار نفر را گرفت
  • آتش‌نشانان بوشهری کودک گرفتار در بالابر را نجات دادند
  • تصادف در محور لردگان ۷ مصدوم برجای گذاشت
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس جاده‌ای شهرک صنعتی در بویراحمد