Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@15:53:48 GMT

قیمت باثبات دلار در هفته جاری

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۱۷۷

قیمت باثبات دلار در هفته جاری

ایران اکونومیست- قیمت دلار در هفته جاری بدون تاثیرگرفتن از اخبار دچار تغییر چندانی نشد و ثبات را حفظ کرد.

 قیمت دلار در هفته جاری با ثبات تقریبی در طول هفته دنبال شد و براساس اعلام سایت صرافی ملی تغییر چندانی در آن روی نداده است.

براساس اعلام سایت صرافی ملی در ۱۳ آذر ۱۴۰۰، قیمت دلار برای خرید ۲۷۴۲۳ تومان و برای فروش ۲۷۹۷۶ تومان، همچنین قیمت یورو برای خرید ۳۱۶۸۴ تومان و برای فروش ۳۲۳۲۴ تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت صرافی ملی، قیمت خرید دلار را در روز ۱۴ آذر ۱۴۰۰ معادل ۲۷۳۳۰ تومان و فروش آن را ۲۷۸۸۲ تومان، همچنین قیمت خرید یورو ۳۱۵۳۱ تومان و فروش ۳۲۱۶۷ تومان اعلام کرد.

در ۱۵ آذر ۱۴۰۰ هم براساس اعلام سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۷۳ تومان برای فروش ۲۷۸۲۳ تومان و قیمت یورو برای خرید ۳۱۴۳۱ تومان و برای فروش ۳۲۰۶۶ تومان بوده است.

۱۶ آذرماه ۱۴۰۰ هم طبق اعلام سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۷۳تومان و برای فروش ۲۷۸۲۳ تومان، قیمت یورو نیز برای خرید ۳۱۴۰۸ تومان و برای فروش ۳۲۰۴۲ تومان بود.

قیمت دلار برای خرید و فروش در ۱۷ آذر ۱۴۰۰ نیز براساس سایت صرافی ملی، ۲۷۲۲۷ تومان و ۲۷۷۷۷ تومان، قیمت یورو نیز برای خرید و فروش ۳۱۴۰۸ تومان و ۳۲۰۴۲ تومان بوده است.

۱۸ آذر ۱۴۰۰ نیز در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۷۲۲۷ تومان و برای فروش ۲۷۷۷۷ تومان، قیمت یورو برای خرید ۳۱۴۰۸ تومان و برای فروش ۳۲۰۴۲ تومان اعلام شد.

لازم به یادآوری است که در هفته جاری پیش‌بینی نشریه اکونومیست درباره قیمت دلارو در شرایطی که تیم مذاکره کننده ایران برای انجام مذاکرات دوره جدید دروین به سرمی‌بردند، بسیار مورد توجه قرار گرفت. اکونومیست در این گزارش خود اعلام کرده بود که نرخ دلار در سال ۲۰۲۲ در ایران به ۲۰ هزار تومان می‌رسد و در سال ۲۰۲۳ باز هم کاهش پیدا می‌کند و ۱۸ هزار تومان خواهد شد.

 ایبِنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: قیمت دلار برای خرید تومان و برای فروش هفته جاری قیمت یورو آذر ۱۴۰۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت

به گزارش جام جم آنلاین، هم اکنون در بازار آزاد ارز در میدان فردوسی تهران، معامله‌گران دلار را با قیمت ۶۱۵۰۰ از مردم خریداری می‌کنند و با قیمت ۶۲۵۰۰ تومان می‌فروشند.

معامله‌گران ارز می‌گویند نرخ ارز یک هفته است نزولی شده و بازار ارز از روند صعودی خارج شده و این وضعیت همچنان ادامه دارد و ترس کاهش قیمت دلار، دارندگان ارزهای خانگی را روانه بازار کرده تا قبل از افت بیشتر قیمت‌ها اقدام به فروش کنند.

در همین حال در کانال‌های تلگرامی و در معاملات موسوم به فردایی، قیمت فروش دلار به ۶۱۴۰۰ تومان هم رسیده است.

فعالان بازار ارز با تاکید بر اینکه قیمت‌ها در بازار غیررسمی ارز در یک هفته اخیر روند نزولی داشته است، پیش‌بینی کردند که همین روند کاهشی در هفته جاری ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • خرید بیش از ۵۶۰ هزار تن گندم در خوزستان
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • روند نزولی قیمت دلار در بازار آزاد سرعت گرفت
  • روز حساس برای سکه‌ بازان؛ شرط مهم برای کاهش قیمت سکه
  • اروز: اخبار فروش حواله خوردو جانبازان از اساس دروغ است!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • قیمت جهانی نفت؛ برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت / برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد
  • قیمت جهانی نفت امروز ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ |برنت ۸۹ دلار و ۳۲ سنت شد