Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-05@06:11:28 GMT

جدایی قطعی دو دستیار محمد ناظم الشریعه

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۲۱۶

جدایی قطعی دو دستیار محمد ناظم الشریعه

دو دستیار محمد ناظم الشریعه از تیم ملی فوتسال جدا شدند.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، تمرین تیم ملی فوتسال ایران برای برگزاری بازی‌های دوستانه با ایتالیا از روز گذشته در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

در این تمرین، حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال و احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال حضور یافتند و دقایقی برای ملی پوشان صحبت کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیدمحمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی هم لحظاتی با اصولی و کامرانی فر خوش و بش کرد.

از میان دستیاران ناظم الشریعه که همراه با تیم ملی فوتسال در جام جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی حضور داشتند، محمد هاشم زاده و جلیل دوران در تمرینات دیروز غایب بودند و جدایی آنها از تیم ملی قطعی شده است.

با این حال میشل پطروس مربی دروازه بان ها و رضا حیدریان در تمرین روز گذشته شرکت کردند تا به گمانه زنی‌ها نسبت به جدایی‌شان از تیم ملی پایان بدهند. پیش از این گفته می‌شد رضا حیدریان هم از تیم ملی فوتسال استعفا کرده است.

علی اصغر حسن زاده کاپیتان تیم ملی هم در تمرینات حضور دارد و همراه حسین طیبی سرشناس‌ترین چهره‌های تیم ملی در دیدار با ایتالیا خواهند بود. البته طیبی از پرتغال به کاروان ایران در ایتالیا ملحق می شود.

تیم ملی ایران روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر در دیدارهایی تدارکاتی در شهر سالسوماجوره ترمه به مصاف تیم ایتالیا می‌رود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ناظم الشریعه تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟

امیرمسعود عابدین: فراری ۴۵۸ ایتالیا، لقب تنها فراری غیرکلاسیک پلاک ملی ایران را یدک می‌کشد. این خودرو طی گذراندن مراحل قانونی و دریافت مجوز خاص، در سال ۲۰۱۲ وارد کشور شد.

فراری ۴۵۸ جانشین فراری F۴۳۰ شد و راه آن را با قدرت ادامه داد. صحبت کردن درباره طراحی ۴۵۸ ایتالیا، تکرار مکررات است؛ چرا که طراحی زیبا و منحصربه‌فرد این خودرو بر همگان ثابت شده است. قلب تپنده این خودرو، پیشرانه ۴.۵ لیتری ۸ سیلندر بوده که ۵۶۲ اسب‌بخار قدرت و ۵۴۰ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند. این موتور در زمان خود جزو قوی‌ترین پیشرانه‌های جهان بود. با حضور این فراری قدرتمند در خیابان، هیچ خودرویی جرئت خودنمایی ندارد! رقیب مستقیم این خودرو یعنی مرسدس‌بنز SLS هم در کشور حضور دارد.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۴۳۲۲

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902697

دیگر خبرها

  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • قطبی دستیار قلعه‌نویی‌ نمی‌شود
  • تکذیب یک شایعه عجیب در مورد قطبی و تیم ملی
  • واردات ایتالیا از ایران ۲ برابر شد
  • غول دوم در راه رویای غیرممکن ایران: قهرمان جهان!
  • ما جز با رعیتِ خود دیگر با کسی جنگ نداریم!
  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • هشدار سعید محمد به مجلس دوازدهم/ شکست قطعی است اگر...