Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-05@20:50:13 GMT

تست کرونای کریم انصاری فرد منفی شد

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۷۰۳

تست کرونای کریم انصاری فرد منفی شد

کریم انصاری فرد امیدوار است به زودی تیمش را همراهی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، وبه نقل از گازتای یونان، کریم انصاری‌فرد که دربی هفته گذشته آتن برابر پاناتینایکوس  رابه دلیل مثبت شدن تست کرونایش از دست داده بود، همچنان غایب فهرست بازیکنان آاِک است.

بر اساس این گزارش، جدیدترین تست کرونای انصاری‌ فرد منفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن هم‌اکنون منتظر تست دیگری و همچنین تست‌های موردنیاز برای بازگشت به تمرین‌های گروهی تیمش است.

تیم آاِک فردا در هفته سیزدهم سوپرلیگ یونان میهمان آستراس است. آاِک آتن با 26 امتیاز پس از المپیاکوس 32 امتیازی در رده دوم جدول جای دارد.

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کریم انصاری فرد کرونا یونان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۷۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان

به گزارش "ورزش سه"، عمرو ورده، یکی از بازیکنانی بود که در تابستان سال گذشته در لیست جواد نکونام قرار داشت و اخبار مختلفی پیرامون احتمال حضور او در استقلال مطرح شد اما در نهایت این انتقال صورت نگرفت.

اما نکته جالب اینکه این بازیکن مصری و در ۹ ماه ۵ باشگاه عوض کرده تا در شرایط بسیار عجیبی قرار بگیرد. به نظر می‌رسد عمرو ورده علاقه عجیبی به تغییر باشگاه دارد و به همین دلیل هم استاد فسخ قرارداد لقب گرفته است.

این بازیکن تنها بعد از ۴ ماه حضور در تیم پانسرایکوس یونان قراردادش را فسخ کرد و رسما از این تیم جدا شد و در حال حاضر مقصد بعدی خود را هم مشخص نکرده است.

البته ورده از نظر فنی بازیکن تاثیرگذاری است و در لیگ یونان هم در ۲۰ بازی ۵ گل به ثمر رسانده و ۴ پاس گل هم داده است اما حواشی زیاد او در بیرون از زمین فوتبال باعث شده تا مشتریان زیادی نداشته باشد.

دیگر خبرها

  • «شاهین مبارز» چند نبرد موفق داشته است؟
  • آب‌ بسته بندی چه مزیت هایی دارد
  • گزارش روزانه بورس ۱۶ اردیبهشت/ افت ۵ هزار واحدی شاخص
  • پیروزی پورتو در شب گلزنی طارمی + فیلم
  • سرنوشت عجیب ستاره محبوب نکونام در یونان
  • کریم هوادار مثل کریم بنزما! (عکس)
  • مسن‌ترین بازیکن لیگ برای طلسم‌شکنی برگشت
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • سورپرایز هفته، جوان 21 ساله (عکس)