Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@05:05:54 GMT

رجبی: وقتی بازیکن قد بلند داری ایستگاهی بزن

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۲۸۷۹

رجبی: وقتی بازیکن قد بلند داری ایستگاهی بزن

بازیکن سابق استقلال اعتقاد دارد این تیم اگر قصد موفقیت دارد باید بیشتر باید روی خط حمله اش کار کند.

به گزارش ورزش سه، استقلال بعد از کسب پنج تساوی به پیروزی سه بر صفر مقابل پیکان دست یافت رضا رجبی در این مورد به خبرنگار ما گفت: اولا جا دارد به هواداران تبریک بگویم که پنج هفته پر استرس و پر تنش را پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اعضای تیم بعد از اینکه پنج هفته را از دست دادند متوجه شدند باید بیشتر دقت کرد و وقت گذاشت و آنالیز کرد.
وی در مورد گلزنی مدافعان در این دیدار ادامه داد: در فوتبال روز دنیا ضربات شروع مجدد نقش بسیار مهمی را دارد. استقلال توانست از قدرت سرزنی مدافعانش در شروع مجدد استفاده کند و گل اول را توسط سیاوش یزدانی به ثمر برساند. گل محمد دانشگر از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رسید و نشان دهنده این بود ‌استقلال از قد بلند مدافع و مهاجمانش به خوبی استفاده کرده و این هم یک حربه گلزنی است و به نظرم دروازه بان پیکان در گل سوم مرتکب اشتباه شد و  ارسلان مطهری با قدرت کمی  توپ را وارد دروازه کرد و این بازی را استقلال توانست ببرد اما باید این را بدانیم که تیم حریف نیامده بود که دفاع کند و خوب فوتبال بازی کرد و یکی از مسائلی که باعث شد استقلال پیروز شود این بود که حریف بازی بسته ای را ارائه نکرد.


او در مورد اینکه  استقلال بعد از چند هفته ناکامی در حال حاضر با ۱۷ امیتاز در رده دوم جدول قرار دارد و آینده را برای این تیم چطور پیش بینی می‌کند ادامه داد: درست است که استقلال امتیازاتی از دست داده ولی خوشبختانه تیم های رقیب امتیاز از دست دادند و این باعث شد که فاصله بین تیم‌ها زیاد نباشد ولی استقلال باید بداند همیشه این اتفاق نمی‌افتد که تیم‌های رقیب ببازند و مساوی کنند. به نظر من برای استقلال از نان شب واجب تر است که برای طراحی  تمرینات خط جلو زمان  بیشتری بگذارد. تیم فرهاد مجیدی باید بداند راه های رسیدن به گل ضربات ایستگاهی، کرنر، حرکات ترکیبی، پاس رو به جلو در محوطه ۱۸ قدم و غیره است  و اینها یک مقدار در استقلال  کم رنگ تر است. شرایط استقلال ایده آل نیست اما  شرایط بدی هم ندارد و یک مقدار در  خط حمله باید بیشتر تمرکز کنند. امیدوارم استقلال با اقتدار بیشتری به راهش ادامه دهد.


پیشکسوت آبی ها در مورد بازی حساس در برابر سپاهان که به نوعی حکم فینال را دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: چون سپاهان هجومی بازی می کند و سازمان دفاعی لایه به لایه ندارد و فوتبالی خوب و شناور ارائه می دهد اگر استقلال برای این بازی طراحی تمرین با تیم سپاهان را در دستور کار قرار دهد و بتواند نقاط ضعف و قوت حریف  را به خوبی آنالیز کند فکر می‌کنم یکی از بازی های خوب امسال لیگ خواهد. این بازی مثل دربی نیست که دو تیم  مراعات کنند هر کدام از تیم ها که کمتر اشتباه و از فرصت های خود بیشتر استفاده کنند می توانند برنده بازی باشند‌. این بازی از دید من فراتر از ۶ امتیاز است.

رضا رجبی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رضا رجبی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت

آفتاب‌‌نیوز :

مهران رجبی با حضور در برنامه جعبه سیاه درباره حضورش در سریال پایتخت برای نقش بهبود توضیح داد و گفت: «از من هم برای بازی در این سریال دعوت شد، اما آن زمان درگیر سریال دردسر‌های عظیم بودم. بعد دیدم مهران احمدی بهتر از من بازی می‌کند.»

کاربران به این ویدئو واکشن‌های متفاوتی داشته‌اند. برخی عدم حضور او را مایه تاسف دانسته و معتقد بودند اگر مهران رجبی در گروه بازیگران پایتخت بود این سریال جذاب‌تر می‌شد، اما نظر عده‌ای دیگر خلاف این موضوع بود و احمد مهران‌فر را بهترین گزینه برای نقش بهبود می‌دانستند.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ۱۱ بازیکن نکونام برای فتح تبریز | امید آبی ها به یک بازیکن
  • آیا استقلال این ملی‌پوش را می‌خواهد؟
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور؛ انگیزه مطهری برای درخشش
  • حواشی حضور مهران رجبی در سریال پایتخت
  • پنج بازیکن مشترک بین استقلال و تراکتور/ انگیزه مطهری برای درخشش
  • ژاوی: تصمیم‌ به ماندن در بارسلونا ساده بود؛ همه باید در فصل آینده پیشرفت کنیم
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • حرف‌های مهم سرمربی استقلال با چپ‌پای آبی‌ها
  • پوستکوگلو: بازی‌ها دیگر در استادیوم داوری نمی‌شود!‏