Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت تا شانسش در رقابت های اروپایی را در پلی آف مرحله حذفی لیگ اروپا امتحان کند. انتظار می رود در آینده تغییرات زیادی برای بلوگرانا در راه باشد.

طرفداری | به گزارش آاس، بارسلونا که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند، برای بازسازی ترکیب خود به منابع مالی نیاز دارد و از این رو، در نظر دارد چند بازیکن بزرگ خود را به فروش برساند فرنکی دی یونگ و مارک آندره تراشتگن، نام های بزرگی هستند که در لیست فروش بارسلونا قرار گرفته اند؛ توجه منچستریونایتد به دی یونگ جلب شده و نیوکاسل علاقه مند است دروازه بان آلمانی بارسا را به ترکیب تیمش اضافه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی عملکرد سرجینیو دست هم متقاعد کننده نبوده و بلوگرانا می خواهد هر چه سریع تر این بازیکن آمریکایی را بفروشد. علاوه بر این بارسلونا به عثمان دمبله اولتیماتوم داده که پیشنهاد تمدید قرارداد را افزایش نخواهد داد و او در صورت نپذیرفتن این پیشنهاد، می تواند رایگان جدا شود. 

علاوه بر وضعیت مالی باشگاه، جوردی آلبا و ممفیس دیپای، دو بازیکن فیکس بارسلونا هم به علت مصدومیت حدود یک ماه دور از میادین خواهند بود و این یعنی دست ژاوی، بسته تر از همیشه است. اوضاع ترکیب تیم بحرانی است، بازیکنان کلیدی در لیست فروش قرار گرفته اند و حضور در رده هفتم لالیگا و رسیدن به لیگ اروپا، یعنی بارسلونا به مرز فروپاشی کامل رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۲۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!

روزگار خودرو نوشت: مدتی است که بحث اجاره کارت سوخت به شدت افزایش پیدا کرده اما حال شاهد اتفاق جدیدی هستیم.   برخی از افراد کارت سوخت خود را به صورت کامل می‌فروشند و البته قیمت های عجیبی هم در نظر گرفته می‌شود.   به عنوان مثال فردی کارت سوخت خود را به صورت کامل با قیمت ۳۰ میلیون تومان برای فروش گذاشته است.   حتی امکان ثبت در دفتر اسناد هم برای فروش و انتقال کارت سوخت اعلام می‌شود.   آنطور که به نظر می‌رسد باید نظارت ویژه ای روی بازار سیاه ایجاد شده برای کارت سوخت صورت گیرد.   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس در لیست سیاه اوسمار
  • جای خالی نام تراکتور در لیست قربانیان روزبه
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • تابستان داغ بارسلونا؛ به این 5 وینگر چپ علاقه داریم
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • فروش یا انتقال قرضی؛ منچسترسیتی علاقه‌ای به حفظ ژائو کانسلو ندارد
  • غیبت مشکوک وینگر پرسپولیس در سفر به اراک
  • غیبت مشکوک یک پرسپولیسی مقابل آلومینیوم