Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-03@04:13:10 GMT

روزتان مبارک قهرمانان وطن

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۳۰۷۵

روزتان مبارک قهرمانان وطن

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، روز پنجم جمادی الاول سال پنجم هجری قمری مصادف با فرخنده زادروز حضرت زینب (س) است. نام مبارک آن بزرگوار زینب، و کنیه گرامیشان ام الحسن و ام کلثوم و القاب آن حضرت صدّیقة الصغرى، عصمة الصغرى، ولیة اللّه العظمى، ناموس الکبرى، شریکة الحسین علیهالسّلام و عالمه غیر معلّمه، فاضله، کامله و … می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان دختر حضرت امیرالمؤمنین على بن ابیطالب (ع) و حضرت فاطمه زهرا (س) هستند. همسر گرامى آن حضرت، عبداللّه فرزند جعفر بن ابیطالب، بود. این بانوى بزرگوار دارای سه پسر به نام‌هاى على، عون، و جعفر و یک دختر به نام ام کلثوم بودند.

به پاس مجاهدت‌ها و فداکاری‌های حضرت زینب (س) در کربلا، روز ولادت ایشان در تقویم ایران به نام روز پرستار نامگذاری شده است. کاربران ایرانی نیز با فرارسیدن این روز فرخنده، پیام‌های تبریک را در حساب‌های خودشان منتشر کردند که در ادامه تعدادی از آن را مشاهده می‌کنید:

بیشتر بخوانید

زندگی بی حب حسین (ع) هیچ است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز پرستار حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌ها شنبه تعطیل است

تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی روز شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) تعطیل است.

به گزارش ایسنا، بنا بر بخشنامه وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، تمام موزه‌ها، کاخ‌ها و محوطه‌های تاریخی، شنبه ۱۵ اردیبهشت‌ماه همزمان با شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل است.

ساعت بازدید از این موزه‌ها در روزهای غیر تعطیل از شنبه تا چهارشنبه از ۹ صبح تا ۱۸ عصر و در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ۹ صبح تا ۲۰ شب است.

گروه موزه‌های دفینه، زیر مجموعه بنیاد مستضعفان، که شامل پردیس موزه‌ای دفینه، پردیس موزه‌ای شهدای رامسر (کاخ رامسر)، موزه زمان، موزه هنر ایران (کاخ مرمر)، موزه خودروهای تاریخی ایران، موزه نور و روشنایی یزد و موزه ملی هنرهای اصفهان است، مطابق سال‌های گذشته در روز شهادت امام جعفر صادق(ع) تعطیل هستند.

این موزه‌ها از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، برنامه بازدید را طبق روال در پیش می‌گیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • موزه‌ها شنبه تعطیل است
  • فیلم | ورود پیکر مطهر دو شهید گمنام به کرمان
  • دسته‌روی روز شهادت امام جعفر صادق(ع) در بجنورد برگزار می‌شود
  • مراسم دسته روی شهادت امام جعفر صادق (ع)در مازندران برگزار می شود
  • تبریک خاص بوفون به باشگاه سابق: صعود مبارک!
  • تصویری پنجاه ساله از زحمت و تلاش؛ روز کارگر مبارک + عکس
  • تبریک روز معلم به همکار با ۴۰ متن ادبی، زیبا و رسمی
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • روز معلم ۱۴۰۳ + پیام، متن و عکس نوشته تبریک
  • پیام تبریک روز معلم + پوستر و عکس نوشته