Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،گازرسانی به ۱۲ روستای شهرستان بستان‌آباد یکی ازسه طرح عمرانی و خدماتی بود که با اعتبار ۲۵ میلیارد تومان اجرا شد و با بهره‌برداری از آن ۴۷۱ خانوار روستایی این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شدند.

عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در مراسم افتتاح این طرح که در روستای سیر وسطی برگزار شد، سیاست اصلی نظام را تحقق عدالت در توزیع امکانات ملی و رفع محرومیت از چهره روستا‌ها عنوان کرد و گفت: روستاییان ما جزو تولیدکنندگان نیاز‌های کشور هستند و امکانات باید بدون منت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عابدین خرّم با بیان اینکه آرامش و آسایش مردم بهترین خاطره برای مسئولان است، افزود: شأن مسئولان در نظام اسلامی، خدمت به مناطق محروم است و مسئولان اگر در این مناطق حضور داشته باشند نمره قبولی می‌گیرند.

وی همچنین اولویت دادن به روستا‌ها در اعطای تسهیلات و خدمات را از تصمیمات نظام جمهوری اسلامی عنوان کرد و از اهالی روستا‌ها خواست تا با استفاده از این فرصت، زمینه بازگشت و مهاجرت معکوس جوانان به روستا‌ها را فراهم کنند.

میزان جمعیت تحت پوشش شبکه گازرسانی در شهرستان بستان‌آباد با افتتاح این طرح، به ۹۹.۵ درصد رسید که بالاتر از میانگین استانی است.

همچنین با حضور استاندار آذربایجان شرقی، طرح‌های بخش بهداشت و درمان شهرستان بستان‌آباد با هزینه ۲۴ میلیارد تومان و زیرسازی و آسفالت‌ریزی معابر شهرک ولیعصر و سایت‌های مسکن مهر بستان‌آباد و تیکمه‌داش نیز با اعتبار ۹ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی گازرسانی به روستاها بستان آباد روستا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۳۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد

سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: انفجار گاز در بستان آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌شرقی، وحید شادی‌نیا عصر امروز _یکشنبه، نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز بر اثر انفجار گاز در این شهرستان شش نفر راهی بیمارستان شدند که اقدامات لازم درمانی اورژانس برای آن‌ها انجام پذیرفت.

وی در خصوص این حادثه افزود: یک مورد انفجار کپسول گاز منزل مسکونی در روستای ایرانق شهرستان بستان‌آباد به دیسپچ مرکز پیام اورژانس استان گزارش شد.

سخنگوی اورژانس استان آذربایجان شرقی همچنین ادامه داد: پس از دریافت این گزارش بلافاصله کارشناسان اورژانس سریعاً به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه شش نفر پس از انفجار کپسول گاز دچار سوختگی اندام‌ها شدند که توسط آمبولانس فوریت‌های پزشکی بستان آباد به بیمارستان سینا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 748922

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۹۰ روستا در مناطق شرقی کرمانشاه از آب شرب خانگی
  • افزایش پنج هکتاری سطح بهره‌برداری بوستان بزرگ شهر در یزد
  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای استان کرمانشاه در قالب پروژه‌های ملی، استانی و قرارگاه محرومیت‌زدایی
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • رفع مشکل آب شرب روستا‌های تمتان و قلعه اسماعیل آقا در ارومیه
  • آیین بهره‌برداری بیش از ۱۵ پروژه تفریحی و گردشگری در مجتمع گردشگری صفه آغاز شد
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد